Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä halpa korkeussäädettävä alusta E30?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m50 turbo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 454

    #16
    kitupiikki.net myy fk sarjoja 750€ hintaan laadusta ei ole kokemusta
    http://www.teammadmax.com

    Comment

    • Rasmus
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 1130
      • Varsinais-Suomi

      #17
      Originally posted by m50 turbo
      kitupiikki.net myy fk sarjoja 750€ hintaan laadusta ei ole kokemusta
      ne on ihan hyvät konin iskareilla silloin hinta kipuaa vähän päälle 1000e

      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #18
        .....
        Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:37.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        • _NitrO_
          Bimmer Rookie
          • Sep 2005
          • 49
          • Rovaniemi

          #19
          Onko kokemuksia kw:n säädettävästä kolmekymppiseen? Tuleeko siinä eteen koko tolpat? Ku ei tunnu oikeen mistään löytyvän tietoa..
          Bemari ja mersu ei oo autoja ja saksa on paska maa

          Comment

          • Janik83
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2004
            • 473
            • Oulu/Oulunsalo

            #20
            FK:n high sport korkeussäädettävää alustaa en kyllä menisi suosittelemaan. Itse sain toisen takaiskarin vaihdettua takuuseen n. 1vuoden ja n.20tkm jälkeen. Katsastuksessa ilmeni ettei vaimentimessa ollut minkäänlaista vastusta. Tuo oli kyllä tiedossa jo ennen katsastusta, mutta auotovaruste.net halusi todisteen jotta saisin takuuseen uuden. Jälkitarkastuksessa tuli sitten korjaus kehoitus etuiskareista, kun kumpikin niistä vuotaa ja vaimennus riittämätön. Ne sitten saakin uusia omasta pussista, kun takuu aika on ylittynyt 2kk:lla. Olisi luullut, että mitkä vain iskarit kestäisi edes vuoden, mutta 3 iskaria neljästä vuoden aikana on jo hieman liikaa. Kilometrejä ei kuitenkaan ole tullut kuin reilu 20tkm/vuosi ja lähes kaikki asfaltoiduilla teillä. Eli säädettävää alustaa ostaessa ei säästäminen kannata, ainakaan FK:n kohdalla. Ite en enään osta mitään mikä on mitenkään tekemisissä FK Automotiven kanssa. mm. sumarit oli akvaariot jo paripäivää asennuksen jälkeen.
            ___________________
            e39 530iA M-sport -02
            Dodge RAM VAN -89

            ex. e36 325i coupe -94

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4647
              • Tuusula

              #21
              .. ja edelliseen viestiin viitaten FK:n muovisista vimpulapeileistäkin on ainoastaan huonoja kokemuksia. Kerralla kannattaa ostaa kunnollinen alusta niin ei vituta jälkeenpäin
              ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                #22
                Originally posted by HarzaTheMan
                Ööh.. madaltavan alustasarjan tehdä? Meinaatko että vetäistään pari kieppiä rälläkällä jousista?
                Luehhan topic ajatuksella uudestaan ja jollei avaudu niin syytä itseäsi.

                Nimim. säädettävän omavalmistealustan omistaja.
                Olli.

                Comment

                • _NitrO_
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2005
                  • 49
                  • Rovaniemi

                  #23
                  Originally posted by _NitrO_
                  Onko kokemuksia kw:n säädettävästä kolmekymppiseen? Tuleeko siinä eteen koko tolpat? Ku ei tunnu oikeen mistään löytyvän tietoa..
                  Itseäni lainaten.. kitupiikiltä sain tiedon että pitää lähettää omat tolpat niinku fk:llaki tuskimpa tuo h&r:kään tekee poikkeusta.. vai?
                  Bemari ja mersu ei oo autoja ja saksa on paska maa

                  Comment

                  • jmp2002
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 5727
                    • Rovaniemi

                    #24
                    Originally posted by _NitrO_
                    Itseäni lainaten.. kitupiikiltä sain tiedon että pitää lähettää omat tolpat niinku fk:llaki tuskimpa tuo h&r:kään tekee poikkeusta.. vai?
                    No siellä menee varmasti ikä ja terveys että ne tulee.. mutta tuskin sitten ovat rosteria jos pitää omat lähettää sinne...
                    E30 325i Touring -89
                    E30 325i touring -88 m50tbo
                    G20 330e M-Sport -20

                    Comment

                    • Xhawk
                      OBTCF Member
                      • Jul 2004
                      • 2326
                      • Kierrosalueella (hki)

                      #25
                      Originally posted by Rocla
                      Searchilla voisi löytyä ohjeet miten nuo voi edullisesti TEHDÄ.
                      Ei löydy
                      Originally posted by muggo
                      Ei kun TEHDÄ korkeussäädettävän alustan.
                      Puhu muggo kerrankin suomea. Onko pakko aina kaikkeen vaan antaa sinnepäin vastaus ku pystyisi kertomaan sen asian tasantarkkaan silleen ku asia on.

                      Miten *****sa sinä korotat enää alustaa, jos jousia on rälläköity???
                      "Position One, Position One"
                      Punainen miesten voimisteluauto

                      BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

                      Comment

                      • Maza
                        BTCF Member
                        • Jul 2002
                        • 4321
                        • Kannus/Kokkola

                        #26
                        Originally posted by Xhawk
                        Ei löydy

                        Puhu muggo kerrankin suomea. Onko pakko aina kaikkeen vaan antaa sinnepäin vastaus ku pystyisi kertomaan sen asian tasantarkkaan silleen ku asia on.

                        Miten *****sa sinä korotat enää alustaa, jos jousia on rälläköity???
                        Ääääh..

                        Ei niitä korkeussäätöjä tolppiin KW:n tehtaallakaan taiota tyhjästä. Kyllä ne on enemmän tai vähemmän ihmisten tekemiä. Jotku on kuulemma olleet niin härskejä, että häikäilemättömästi kopioivat noita tolppia.. eli ns. tekevät itse samanlaiset.

                        Lyhyesti korkeussäädettävien tolppien teko:

                        1. Osta tai tee kierreholkit (mm. www.lautamakimotorsport.fi)
                        2. Rälläköi jousilautanen vittuun omasta tolpasta
                        3. Hitsaa kierreholkki tolppaan sopivaan kohtaan
                        4. Osta sopivat kynäjouset
                        5. Tee tai teetä yläjousilautanen (lautamäen setissä saattaa tulla jopa mukana)
                        6. Asenna osat oikeassa järjestyksessä paikoilleen.

                        Uusavuttomia asiassa voi auttaa vaikkapa Rally Race keravalla. (googleta rallyrace). Tekevät ilmeisesti tilauksesta kyseisiä hilppeitä.

                        Comment

                        • Xhawk
                          OBTCF Member
                          • Jul 2004
                          • 2326
                          • Kierrosalueella (hki)

                          #27
                          Originally posted by Maza
                          Ääääh..

                          Ei niitä korkeussäätöjä tolppiin KW:n tehtaallakaan taiota tyhjästä. Kyllä ne on enemmän tai vähemmän ihmisten tekemiä. Jotku on kuulemma olleet niin härskejä, että häikäilemättömästi kopioivat noita tolppia.. eli ns. tekevät itse samanlaiset.

                          Lyhyesti korkeussäädettävien tolppien teko:

                          1. Osta tai tee kierreholkit (mm. www.lautamakimotorsport.fi)
                          2. Rälläköi jousilautanen vittuun omasta tolpasta
                          3. Hitsaa kierreholkki tolppaan sopivaan kohtaan
                          4. Osta sopivat kynäjouset
                          5. Tee tai teetä yläjousilautanen (lautamäen setissä saattaa tulla jopa mukana)
                          6. Asenna osat oikeassa järjestyksessä paikoilleen.

                          Uusavuttomia asiassa voi auttaa vaikkapa Rally Race keravalla. (googleta rallyrace). Tekevät ilmeisesti tilauksesta kyseisiä hilppeitä.
                          Kiitti Maza

                          T: Taas tuhat kertaa viisaampi
                          "Position One, Position One"
                          Punainen miesten voimisteluauto

                          BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

                          Comment

                          • Rocla
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2002
                            • 7692
                            • Kajaani

                            #28

                            Originally posted by Xhawk
                            Miten *****sa sinä korotat enää alustaa, jos jousia on rälläköity???

                            Ei oikeen kai millään logiikalla voi väittää että rälläköidyt jouset ovat "korkeussäädettävä alusta". Tosiaankaan ymmärrä miten joku tuon voi noin ymmärtää siitä huolimatta että suomeksi sen kirjoitin. Pyydän anteeksi etten osaa ilmaista itseäni tarvittavan selvästi.
                            Olli.

                            Comment

                            • Kimmo_M
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2003
                              • 508
                              • Suomi

                              #29
                              Originally posted by himonussija
                              Mikäs on halvin paikka ostaa E30:iin tavallinen madaltava alustasarja? Joku 60/40 tai 40/40 setti ois kaverilla kiikarissa isotolppaseen. Onko noi FK:n setit ihan laatutavaraa?

                              Underground Motorsport mainosti ainakin joskus FK:n settiä 249€ eli se vois olla yksi vaihtoehto Minkähänlainen firma toi sit on, toimittaako ne tavaraa nopeesti?
                              Joo. Kyllähän ne suht nopeesti toimittaa. Itse tilasin jouset maaliskuun puolessavälissä, mutta ei oo vielä osia näkynyt.

                              Comment

                              • Jonsku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2002
                                • 4647
                                • Tuusula

                                #30
                                Onkos kellään kokemuksia H&R:n säädettävästä alustasta? Mennee bolt-on paikalleen ja laatu ainakin H&R Cup Kit:n osalta on ollut loistavaa mutta säädettävän alustan osalta kaipaisin kokemuksia
                                ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
                                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                                ... and many more

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎