Eli tarkoituksena olisi vaihtaa tuon loppuunajetun m40b16 tilalle m42b18 motti. Sopiiko e36 318is moottori? Voiko joku laittaa yksinkertaisen listan mitä osia "swappiin" tarvitsen(Laatikko,ecu yms) että saan moottorin sopimaan/toimimaan/muutoskatsastuksesta leiman
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 316i --> 318is
Collapse
X
-
Mikä mahtoi olla vikana edellisessä topikissa kun sinne jo vastaustakin rupesi tulemaan?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Vähin työmäärä ja pitkällä tähtäimellä selvästi edullisin vaihtoehto on hankkia 318iS. Tällä foorumilla on tästäkin tekniikanvaihdosta niin paljon juttua etten nää hyötyä alkaa sitä tähän tuottamaan. Hakua kannattaa käyttää. Jos niissä topikeissa on joku juttu epäselvää niin kysy.
Akselistot uusiksi, jarrut uusiksi.Ota luovuttajasta KAIKKI mitä saat ml. moottorin kaikki sähköt.Last edited by petrolhead; 16-08-2015, 15:28.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Pulkkinenville View PostTuli itelleni hommattua tollanen e36 1.8is ja tarkoituksena olisi vaihtaa siitä tekniikka e30 1.6. Auto ei tule tieliikenteeseen. Eli tarviiko öljypohja vaihtaa tai koneen korvia? Käykö vaihelaatikko? Ja jos öpohja pitää vaihtaa niin mistä semmonen käy. Kiitos jo vastauksista.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostÖljypohja ja koneenkorvat pitää vaihtaa ja ne käy vallan hyvin siitä sun nykyisestä M40B16 koneesta, kuten myös vaihteisto. Sähköjen kanssa tulee pientä jumppaa, ei paljoa.
Comment
-
Comment