Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30:M20b25 Alakerran laakerit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LarPPa.t
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 27
    • Porin ympäristö

E30:M20b25 Alakerran laakerit

Nonniin, elikkäs vaikkutais kone kolinaltaan siltä, että laakerit on sanonu itsensä irti ja ne pitäis vaihtaa.
    Olen kuullut urbaania legendaa siitä, että ne laakerit on paras vaihtaa nostamalla auto ylös ja siten alakautta vanhat hilut helevettihin ja uudet tilalle. Näin säästyis ainakin siltä, että tarttis koko kone nostaa pois nokalta.

Eli joku kuka tosissaan tietää, niin vois vastata jotain. ei tässä kaivata mitään mustatuntuu juttuja, kun niistä ei ole koskaan tuntunut olevan apua missään.

Kiitos jo etukäteen...
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

kyllähän se alakautta onnistuu, mutta kokemuksesta sanon että on se paljon mukavempi purkaa sitä alakertaa kun kone on irti...
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

Comment

• Second
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2003
      • 223
      • Kaarina

helpommalla pääset kun nostat sen koneen pois. ei kuitenkaan suurikaan operaatio.
      ex-E39 530d M-sport
      ex-E30 325i cabrio
      ex-E30 325i
      ex-E34 535i

Comment

• LarPPa.t
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 27
        • Porin ympäristö

Jep.. Aattelin vaan, kun legenda kertoo että kävis ihan suhtkoht helposti alakautta.
        Itse kun en ole koskaan mottia avannut, niin kiinnosti vaan tieto josko se onnistuis sitäkautta ja mitenkä helposti...

Comment

• stibe
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2002
          • 294
          • Helsinki

mulla ois kans samahomma eessä :(
          Kumit katuun, ei kyrvän päälle.

bmw e28 520 tbo (ikuisuusprojekti)
          ex- bmw e30 323 2.7i

Comment

• Cee.Koo
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 354
            • Twilight zone

Pikku vinkkinä niin kannattaa tempasta motti pukkiin ja palasiksi. Kiertokanget ja kampiakseli koneistamoon mittaukseen jos ei itse omista tarvittavia mittavälineitä. Veivien alapäät useimmiten venyvät soikeiksi vuosien saatossa ja olisi syytä oikaista jos homma tehdään kunnolla. Laakerivauriosta johtuva hakkaus jättää sekin omat jälkensä veiveihin. Nitrattu kampiakseli kestää aikapaljon rääkkiä mut kannattaisi sekin mitata.
            With jap crap, life sucks and then you die

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎