Millaisia hintoja pyytävät noista suomessa/ulkomailla? Pitäs ens talvena uusi moottori tehdä ja tuo nyt olis järkevin aihio sais vähän enempi tilavuutta ja ahtimen heräämään sitä myötä paremmin.
S14 moottori
Collapse
X
-
Tags: None
-
ehjää moottoria tuskin saat alle 2500€.Originally posted by Jarno80Millaisia hintoja pyytävät noista suomessa/ulkomailla? Pitäs ens talvena uusi moottori tehdä ja tuo nyt olis järkevin aihio sais vähän enempi tilavuutta ja ahtimen heräämään sitä myötä paremmin.
jos et jo tiennyt niin S-koneiden osat maksavat sitten ihan kipeästi. samoin M-autojen osissa on M-lisää reilusti.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
-
Saksassa 195hp n. 2000-2500€, 215hp n. 2200-3000€.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Kiitos tiedoista...eipä sen välttämättä ehjä tarvitsis olla vois olla vaikka vena vikanen tai jotain kun kuitenkin suurimman osan osista joutuu vaihtamaan. Miten paljon muuten eroa virtauksissa noilla 8v ja 16v kansilla? Aikasemmin pelannut noiden volvojen kanssa ja niissä ei ratkasevaa eroa jos molemmat hyvin tehty ja 8v kansi 531 valua...mut miten näissä?
Comment
-
Juu tiedän mut meinasin kyl noita m10 koneita mut en huomannu mainita...kun on nyt toi tehty 8v et onks järkee vaihtaa 16v kantta sen tilalle?? Vai pelkkää rahan haaskaust? Paljon tääl penkitetty noist 8v koneista. Nelosel alkavia lukemia tarttis saada ulos! Pyöriltä...Originally posted by TpoJos tarkotit s14 moottoria niin kaikki ne on 16 venttiilisellä kannella.
Comment
-
Ostin nettiautost...oli pakko saada jotain tilalle kun lopetin sprintti harrastuksen. Mut nyt kyl suunnitelmis että tolla ajettas taas ens kesänä kisaa radalla.Originally posted by TeppoIhan bytheway,Jarno80,ostitko ton auton nettiautosta vai onko sulla ollu jo pitemmän aikaa? Ku näyttää siltä turbo kilkkeeltä joka nettiautossa oli myynnissä,vai onko ees oma auto tuo avatarin?
Comment
-
8v koneista (M10 1.8 - 2.0) on otettu 400 - 600 hp kestävästi, ainakin mitä minä tiedän.
BTW jos päädyt 8v ratkaisuun niin mulla olisi valmis yläkerta. Tehty S14 alakertaa varten ja S14 läppärungont käy kanteen yms. Josko kiinnostaa...
Comment
-
Täytyy tutkia vielä noita vaihtoehtoja kun ei oikein ainakaan suomesta tunnu noita s14 lohkoja löytyvän....Originally posted by Tzeimi8v koneista (M10 1.8 - 2.0) on otettu 400 - 600 hp kestävästi, ainakin mitä minä tiedän.
BTW jos päädyt 8v ratkaisuun niin mulla olisi valmis yläkerta. Tehty S14 alakertaa varten ja S14 läppärungont käy kanteen yms. Josko kiinnostaa...
Comment
-
Miten S14-moottoreissa on tuo kampuran anturointi hoidettu? Kattelin tuossa nimittäin portketrakin kytkinkoppaa:

Tossa mallissa menee 3 kpl kolmenapaisia antureita koppaan. Joissain on osa korvattu blind plugeilla.
No, pisti miettimään että onko S14 vauhtiksessa vai asetelmassa pykälät anturille, ja jos on niin millälailla? Pics much appreciated.............
Sillä aattelin että tuo nyt olis ainakin tukeva paikka anturille ja vauhtiksen kehältä otettu asentotieto vois olla tarkempi kuin 10cm läpimittaisen hihnapyörän kehälle laitetut nastat?Last edited by petrolhead; 29-11-2011, 21:55.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Mutua, lähinnä yleiseen BMW:n tapaan viitaten väitän että nopeustieto luetaan startin kehästä ja asentotieto tapista joka on lähellä asetelman pultteja.Originally posted by petrolhead View PostMiten S14-moottoreissa on tuo kampuran anturointi hoidettu?
Näin muissa, joissa on anturit laatikossa, luultavasti myös s14 moottorissa.
EDIT: tappi klo 15:00
Olli.
Comment
-
Rpm-tieto hammaskehältä, kampuran asento vauhtipyörän nastasta, tuosta kolmannesta eli "position transmitter":stä ei tietoa
E: tuossahan nuo jo tulikin ylempänä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment


Comment