ETK:n mukaan on kolmea erilaista taka-akselipalkkia E30-malliin: "normaali", M3-malli ja M3evo/320is palkit. kaikissa on samat takatukivarret eli onko palkeissa pieniä sijoituseroja tukivarsien kiinnikkeissä ?
E30/E30M3 taka-akselipalkin erot, kuinka paljon matalampi M3 on kuin normi E30 ?
Collapse
X
-
Myös iX:llä on oma takapalkkinsa. Oma arvaukseni on, että tukivarsien kiinnityspisteen ovat kaikissa samoissa paikoissa. Jossain on väitetty M3:n palkin eroavan ainoastaan pakoputken kiinnityksen osalta.Originally posted by mortimerETK:n mukaan on kolmea erilaista taka-akselipalkkia E30-malliin: "normaali", M3-malli ja M3evo/320is palkit. kaikissa on samat takatukivarret eli onko palkeissa pieniä sijoituseroja tukivarsien kiinnikkeissä ?
Comment
-
olen tutkiskellut autodataa ja kirjallisuutta mutta niistäpä ei ole selvinnyt "missä korkeudessa" annetut arvot ovat missäkin mallissa = onko geometriassa eroja vai rajoittuvatko erot pakoputken kiinnikkeisiin yms.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Keimola
Palkkien eroista tiedä, mutta kysyjän Avatar on kyllä palstan hienoin ;-)Originally posted by mortimerETK:n mukaan on kolmea erilaista taka-akselipalkkia E30-malliin: "normaali", M3-malli ja M3evo/320is palkit. kaikissa on samat takatukivarret eli onko palkeissa pieniä sijoituseroja tukivarsien kiinnikkeissä ?
JDKaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Originally posted by JDPalkkien eroista tiedä, mutta kysyjän Avatar on kyllä palstan hienoin ;-)
JD
on, on luettuna laadukas kotimainen historiikki kyseisestä radasta.
taidanpa ottaa seuraavalle Helsingin matkalle polkupyörän takaluukkuun ja tehdä pienen ajolenkin...
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Keimola
Suosittelen, tosin jäi itseltäkin viimekesänäkin käymättä ja viimeisin päivitys webbisivuillekin taidettiin tehdä reilu vuosi sitten tornin palosta.Originally posted by mortimer
on, on luettuna laadukas kotimainen historiikki kyseisestä radasta.
taidanpa ottaa seuraavalle Helsingin matkalle polkupyörän takaluukkuun ja tehdä pienen ajolenkin...
Moottoritieltä näkyi että torni on kuitenkin paikoillaan, nyt keväällä täytyisi kyllä käydä, ennen lehtien tuloa puihin siellä näkee parhaiten mitä on jäljellä.
Varsinkin ne korkeat metalliset kameratornit molemmissa päissä rataa sisäkurvissa jää monelta huomaamatta kun jäävät puiden peittoon. Ja lipputankorivistön jäänteet eteläisen kameratornin edessä.
JDKaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
Comment