Eli normaali ajos toimii oikein kauniisti mutta kun 4. ja 5. vaihteella antaa maistaa oikein kunnolla niin alkaa jäähdytysnestet tulee ulos aikas kovaa. Konepellin reijäst lentää nestet ulos tuulilasiin saakka. Ylävesiletkust ei vuoda enää ku se on jo korjattu ku sitä eka epäiltii. Onk mahdollist et tulee syylärin korkist? Ja mikä mahtaa aiheuttaa kyseisen neste suihkun? Kova paine ilmeisesti tulee mut kui liian iso et roiskii pihal? Ja mite se vaa tekee sen 4. ja 5. vaihteel? Ei viitteis koko ajan puhdistaa konehuonet ja konepeltii nesteest eikä lisätä sitä nestet. Ongelma tuli sen jälkee ku ostin uuden syylärin. Samanlaisen kuin vanhan. Ja kun nestet tulee ulos niin yleensä lämppäri lopettaa lämpimän ilman puhaltamisen, johtuu ilmeisesti ilmast joka sinne menee. Ja aina ku noin käy niin lämmöt nousee uhkaavasti punasel päin. Missä vika???
E30 M10 jäähdytys ongelma...
Collapse
X
-
Nakutus nostaa veden paineet. Kokeile laskee ahtoja tai säätää sytkää!
Comment
-
En jaksais säätää hukkaporttii ja Hestec säätää kaikkee muuta settii. Ei pitäis koneen edes nakuttaa ku on säädetty kunnol.Originally posted by Jarno80Nakutus nostaa veden paineet. Kokeile laskee ahtoja tai säätää sytkää!Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
Ja mikäs se tekniikka oli?M10 turbolla? Ei pitäis nakuttaa? Kyl sen nyt kuulee perskorvallaki nakuttaako vaiko ei...jos ei muuta niin vie jollekkin ketä hestecistä ymmärtää....Originally posted by Baur TCEn jaksais säätää hukkaporttii ja Hestec säätää kaikkee muuta settii. Ei pitäis koneen edes nakuttaa ku on säädetty kunnol.Last edited by tepi_; 13-05-2005, 15:46.
Comment
-
Kyllä koneen kun koneen saa nakuttamaan!!! Että en nyt menis aivan noin sanomaan ettei m10 turbolla nakuta! Nakutus kyllä pitäs kuulla mutta pahin mahdollinen nakutushan on sitä jota ihmis korva ei pysty erottamaan joka alkaa kuuluvan nakutuksen jälkeen. Eikä se välttämättä nakutuksesta johdu mutta se vaan oli eka mikä tuli mieleen ja toi 4. ja 5. vaihde viittais juuri vauhti nakutukseen. Niin ja ei se aina penkissä nakutakkaan kun ei ole ilmavastusta...tästähän esimerkkinä yks nissan 200 joka oli penkis ja mäntä sulas vauhtinakutuksen johdosta.Originally posted by TeppoJa mikäs se tekniikka oli??M10 turbolla?? Ei pitäis nakuttaa?? Kyl sen nyt kuulee perskorvallaki nakuttaako vaiko ei...jos ei muuta niin vie jollekkin ketä hestecistä ymmärtää....Last edited by Jarno80; 13-05-2005, 02:47.
Comment
-
Jos olis termarist kiinni luulis et keräis painetta muutenkin sama halkeamien ja kansi pahvin kanssa. Vai voiko olla ihan pieni halkeama josta työtää vasta ahdoilla painetta vesitilaan??? Viisaammat voi vastailla.Originally posted by huoppa81Vaihdappa varmuudeks termari, se saattaa jumittaa.
Comment
-
Painettahan tuonne tulee aivan selvästi...Eli kansi pois ja kattoo onko menny tiiviste vai kansi. Vitut siinä mitkää termarit jumita....todella harvinaista...99% varmuudella tiiviste...
Ja miksi vaihdoit sen syylärin??? hajosko???? Eli painetta tuli ja rupes vuotaa....Ei se kannentiiviste syylärinvaihdolla kuntoon tuu...
Ja sori tää kielenkäyttö....vähä...
hommia...
Last edited by Jääkarhu; 13-05-2005, 01:41.Vanhaa se olla pitää..
E10 2002A-71
E21 320A-76
E21 320-76
E21 320i-76
E21 320i-77
E21 318i-80
E21 318i-82
E12 520 3.0-80
Comment
-
Pahvi olis muuten ihan järkevä mut miks vaan 4. ja 5. vaihteel???Originally posted by JääkarhuPainettahan tuonne tulee aivan selvästi...Eli kansi pois ja kattoo onko menny tiiviste vai kansi. Vitut siinä mitkää termarit jumita....todella harvinaista...99% varmuudella tiiviste...
Ja miksi vaihdoit sen syylärin??? hajosko???? Eli painetta tuli ja rupes vuotaa....Ei se kannentiiviste syylärinvaihdolla kuntoon tuu...
Ja sori tää kielenkäyttö....vähä...
hommia...
Comment
-
Vanha oli läpi mätä... meni sormi läpi ku tökkäs... Sen takia vaihdoin...Originally posted by JääkarhuPainettahan tuonne tulee aivan selvästi...Eli kansi pois ja kattoo onko menny tiiviste vai kansi. Vitut siinä mitkää termarit jumita....todella harvinaista...99% varmuudella tiiviste...
Ja miksi vaihdoit sen syylärin??? hajosko???? Eli painetta tuli ja rupes vuotaa....Ei se kannentiiviste syylärinvaihdolla kuntoon tuu...
Ja sori tää kielenkäyttö....vähä...
hommia...Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
Nakutusta ei kuulu... Ja ei tarvii olla edes ahtoi vaan kova nopeus niin alkaa roiskumaa... Ja tekniikka tosiaan on M10 turbo..Originally posted by TeppoJa mikäs se tekniikka oli?M10 turbolla? Ei pitäis nakuttaa? Kyl sen nyt kuulee perskorvallaki nakuttaako vaiko ei...jos ei muuta niin vie jollekkin ketä hestecistä ymmärtää....Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
Kai sitä nesuu vois saada roiskumaa kolmosellaki jos vaik polttais kumii mut kiihdytykses ei tuu nestet ulos. Eli sillo se ei kerää viel painei niin paljoo mut luulis et jos pumppu pumppaa korkeil kierroksil kamaa ni eik sillo pitäis helpommi tulla?? No täytyy tutkii kannen tiiviste seuraavaks ku ehtii töis säätämää...Originally posted by Jarno80Pahvi olis muuten ihan järkevä mut miks vaan 4. ja 5. vaihteel???
edit:Täytyy varmaa koittaa... ja katto kiinni.Originally posted by jmp2002ota konepelti pois. Käy ajamassa ja toinen kattoo mistä sitä lentää... pidä katto kiiniJos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
Kansipahvia veikkasivat kaikki kun pidin tossa viikonloppuna pientä galluppia!
Comment
Comment