Eli normaali ajos toimii oikein kauniisti mutta kun 4. ja 5. vaihteella antaa maistaa oikein kunnolla niin alkaa jäähdytysnestet tulee ulos aikas kovaa. Konepellin reijäst lentää nestet ulos tuulilasiin saakka. Ylävesiletkust ei vuoda enää ku se on jo korjattu ku sitä eka epäiltii. Onk mahdollist et tulee syylärin korkist? Ja mikä mahtaa aiheuttaa kyseisen neste suihkun? Kova paine ilmeisesti tulee mut kui liian iso et roiskii pihal? Ja mite se vaa tekee sen 4. ja 5. vaihteel? Ei viitteis koko ajan puhdistaa konehuonet ja konepeltii nesteest eikä lisätä sitä nestet. Ongelma tuli sen jälkee ku ostin uuden syylärin. Samanlaisen kuin vanhan. Ja kun nestet tulee ulos niin yleensä lämppäri lopettaa lämpimän ilman puhaltamisen, johtuu ilmeisesti ilmast joka sinne menee. Ja aina ku noin käy niin lämmöt nousee uhkaavasti punasel päin. Missä vika???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 M10 jäähdytys ongelma...
Collapse
X
-
Originally posted by Baur TCEn jaksais säätää hukkaporttii ja Hestec säätää kaikkee muuta settii. Ei pitäis koneen edes nakuttaa ku on säädetty kunnol.Last edited by tepi_; 13-05-2005, 14:46.
Comment
-
-
Originally posted by TeppoJa mikäs se tekniikka oli??M10 turbolla?? Ei pitäis nakuttaa?? Kyl sen nyt kuulee perskorvallaki nakuttaako vaiko ei...jos ei muuta niin vie jollekkin ketä hestecistä ymmärtää....Last edited by Jarno80; 13-05-2005, 01:47.
Comment
-
-
Originally posted by huoppa81Vaihdappa varmuudeks termari, se saattaa jumittaa.
Comment
-
-
Painettahan tuonne tulee aivan selvästi...Eli kansi pois ja kattoo onko menny tiiviste vai kansi. Vitut siinä mitkää termarit jumita....todella harvinaista...99% varmuudella tiiviste...
Ja miksi vaihdoit sen syylärin??? hajosko???? Eli painetta tuli ja rupes vuotaa....Ei se kannentiiviste syylärinvaihdolla kuntoon tuu...
Ja sori tää kielenkäyttö....vähä... hommia...Last edited by Jääkarhu; 13-05-2005, 00:41.Vanhaa se olla pitää..
E10 2002A-71
E21 320A-76
E21 320-76
E21 320i-76
E21 320i-77
E21 318i-80
E21 318i-82
E12 520 3.0-80
Comment
-
-
Originally posted by JääkarhuPainettahan tuonne tulee aivan selvästi...Eli kansi pois ja kattoo onko menny tiiviste vai kansi. Vitut siinä mitkää termarit jumita....todella harvinaista...99% varmuudella tiiviste...
Ja miksi vaihdoit sen syylärin??? hajosko???? Eli painetta tuli ja rupes vuotaa....Ei se kannentiiviste syylärinvaihdolla kuntoon tuu...
Ja sori tää kielenkäyttö....vähä... hommia...
Comment
-
-
Originally posted by JääkarhuPainettahan tuonne tulee aivan selvästi...Eli kansi pois ja kattoo onko menny tiiviste vai kansi. Vitut siinä mitkää termarit jumita....todella harvinaista...99% varmuudella tiiviste...
Ja miksi vaihdoit sen syylärin??? hajosko???? Eli painetta tuli ja rupes vuotaa....Ei se kannentiiviste syylärinvaihdolla kuntoon tuu...
Ja sori tää kielenkäyttö....vähä... hommia...Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
-
Originally posted by TeppoJa mikäs se tekniikka oli?M10 turbolla? Ei pitäis nakuttaa? Kyl sen nyt kuulee perskorvallaki nakuttaako vaiko ei...jos ei muuta niin vie jollekkin ketä hestecistä ymmärtää....Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
-
Originally posted by Jarno80Pahvi olis muuten ihan järkevä mut miks vaan 4. ja 5. vaihteel???
edit:Originally posted by jmp2002ota konepelti pois. Käy ajamassa ja toinen kattoo mistä sitä lentää... pidä katto kiiniJos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
Comment