Announcement

Collapse
No announcement yet.

e21:sen lämmöt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kiken e21
    Newbiemmer
    • May 2005
    • 3
    • hki

    e21:sen lämmöt

    pieniä lämpöongelmia, eli kun ajaa motaria tasasta nopeutta lämmöt nousee
    samaa tahtia nopeuden kanssa.
    mutta kun vauhtia saa olla ainakin 140km/h ennen kun lämmöt on punasella.
    samaan ongelmaan liittyy kova käynti n.1500rpm.

    tosin ongelma poistuu hetkeksi silloin kun on ajanut noin 5km motaria
    ja poistuu motarilta niin kaikki toimii kuin unelma.

    autoon vaihdettu termari ja vesipumppu, joiden yhteydessä myös nesteet.
    ja molemmilla kerroilla kun nesteet vaihdettiin niin auto toimi normaalisti
    noin 10km.

    voiko olla joku muu vika kuin kansikiero/pahvi palanut??

    kiitti avusta etukäteen.
  • Eepo
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 5388
    • Tampere

    #2
    Eihän syyläri tai sisäkenno ole tukossa? sähköflekti tai visko paskana?
    kokeile "jos" ajelet viel motarilla et puhaltaako lämmintä?`jos puhaltaa nii laskeeko lämmöt kun laitat puhaltimen täysille?
    -Harley Davidson Sportster - 89-
    -Harley Davidson softail -89-
    -Suzuki PV50 -86-

    Comment

    • kiken e21
      Newbiemmer
      • May 2005
      • 3
      • hki

      #3
      ei puhalla motarilla lämmintä mut kyllä sen jälkeen kun "toimii" normaalisti.
      ja silloin kun ajaa tasakaasulla noin 100km/h niin lämmöt pysyy tasasena noin
      3/4 kohdalla eikä nouse sen yli ellei kiihdytä.

      ahistaa pikkusen kun moni on sanonut että kansipahvi palanut...

      mutta täytyypä tarkistaa toi syylari ja sisäkenno...
      kiitos näistä

      jaa tulipas mieleeni että mistäköhän saisin iskarin alalautasen kun on päässy ruostumaan ??

      lautanen "hieman" hankaa renkaaseen...

      Comment

      • Eepo
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 5388
        • Tampere

        #4
        Originally posted by kiken e21
        ei puhalla motarilla lämmintä mut kyllä sen jälkeen kun "toimii" normaalisti.
        ja silloin kun ajaa tasakaasulla noin 100km/h niin lämmöt pysyy tasasena noin
        3/4 kohdalla eikä nouse sen yli ellei kiihdytä.

        ahistaa pikkusen kun moni on sanonut että kansipahvi palanut...

        mutta täytyypä tarkistaa toi syylari ja sisäkenno...
        kiitos näistä

        jaa tulipas mieleeni että mistäköhän saisin iskarin alalautasen kun on päässy ruostumaan ??

        lautanen "hieman" hankaa renkaaseen...
        kannattaa tosiaan noi kennot tsekata varsinki sisä jos ei kerta lämmintä puhalla...
        jossain on tukos tai mm paska...ja termarit aukee yms yms??
        -Harley Davidson Sportster - 89-
        -Harley Davidson softail -89-
        -Suzuki PV50 -86-

        Comment

        • tepabmw
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 834
          • LAITAMAA

          #5
          vaikuttais lohkon tai kannen hiushalkeemalta...
          -Tepan Paja-
          Veikkola city
          0405203098
          Maalaustyöt yli 25v kokemuksella

          Comment

          • kiken e21
            Newbiemmer
            • May 2005
            • 3
            • hki

            #6
            Originally posted by tepabmw
            vaikuttais lohkon tai kannen hiushalkeemalta...
            tätä on moni muukin sanonut

            termari kyllä aukeaa.
            täytyy tästä varmaankin purkaa kone ja kasatessa laitaa pari pientä puhallinta...

            mut jos nyt tutkis noi tukokset ensin...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎