Hyvät ohjeet! vielä kun olisi kuvien kera
...btw, mitähän katsastus ukko tykkää näistä?
Tummaoptiikan asennus e30,e34,e32
Collapse
X
-
hep
no multa saa kuvia sit ku oon joskus saanu valmiiksi. oli muuten tod. helppo aukasta noi e21 lyhyiden umpiot ainakin minulla. noin 5min/puoli. ja kyllä olivat ennen avaamattomat.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Ristikot on helppo tehdä niin että leikkaa ensin vaikka paperi mallin ja sillä mallilla leikkaa pellistä. Olisin voinu skannata sen paperimallin ja laittaa kuvan tänne, mutta skanneri on rikki...
E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
No toki. Eipä tuo ristikko niinkään heikennä mutta entäs noi lyhyet kun nehän maalataan kokonaan mustaksi? ja nyt meinaan ihan ajamisen suhteen, en katsarin..Originally posted by jmp2002Mitä se noista, kun ne eivät heikennä valotehoa..MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
selventäisikö nuo kuvat jonkin verran??Originally posted by RudenorthNo toki. Eipä tuo ristikko niinkään heikennä mutta entäs noi lyhyet kun nehän maalataan kokonaan mustaksi? ja nyt meinaan ihan ajamisen suhteen, en katsarin..
Eli siinä näkyy että lyhyen umpion sisukset on maalattu, mutta ei itse linssiä, joka irtoaa umpiosta kolmella ruuvilla.Last edited by jmp2002; 26-04-2015, 11:41.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Kyllä mä nyt sen verran tajusin ettei sitä linssiä maalataOriginally posted by jmp2002selventäisikö nuo kuvat jonkin verran??
Eli siinä näkyy että lyhyen umpion sisukset on maalattu, mutta ei itse linssiä, joka irtoaa umpiosta kolmella ruuvilla.
mutta eikös se peiliosa kuitenkin maalata kokonaan?
MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
niin, eipä tuo heijastin lyhyissä umpioissa ole kuin parkkivaloa varten (siis ellipsoidi valoissa)..Originally posted by RudenorthNo toki. Eipä tuo ristikko niinkään heikennä mutta entäs noi lyhyet kun nehän maalataan kokonaan mustaksi? ja nyt meinaan ihan ajamisen suhteen, en katsarin..Rides:
-E28 518i ´86
-Audi A6 C5 ´99
-VW T4 ´97
Comment
-
Jos linssiosa on se joka heijastaa lyhyissä (siis DE valoissa) sen itse valon kuvioineen niin mitenkä heijastinpinta voi silloin vaikuttaa valotehoon? Muuta käyttöä noille DE-valojen heijastinpinnalle en ole keksinyt kuin parkkivalon niin kuin joku jo totesikin..Originally posted by RudenorthKyllä mä nyt sen verran tajusin ettei sitä linssiä maalata
mutta eikös se peiliosa kuitenkin maalata kokonaan?-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Jep kuin myös,jos joku kuvalla valistaisOriginally posted by JamBBaJa nyt alko kiinnostamaan minkä näköinen sen ristikon kuuluis olla?Chevy 2500 6,5td
Chevy Astro 3.0 td
Comment
-
Kiitosta kuvasta,nyt osaa hahmotella jotenkuten millaiset tekasta.Eli nuo tulee umpioon kiinni noilla pykälillä tuolta takaa??Chevy 2500 6,5td
Chevy Astro 3.0 td
Comment
-
Tulipa tuossa aukaistua nuo lyhyen umpiot ja maalasin ne "päällimmäiset" heijastimet, mutta pitääkö linssissä kiinni oleva kartionmallinen heijastinpinta maalata myös? Kyseessähän on e34 ´90 (liekö merkitystä). Oli muuten yllättävän tiukassa nuo lasit, ensin ei meinannut uskaltaa pitää uunissa tarpeeksi kauan/korkeilla lämmöillä ja sen jälkeen tuntu että ne vitun lasit hajoaa kun vääntää. Nakkasin sitten suoraan sen 175 astetta lämpöjä ja väänsi patilla niin rupes irtoomaan! Ja pysty näköjään tekemään irrottamatta umpiota siitä kehikosta niin ei tartte suuntailla niitä lähivaloja. Jos nyt nämä jotakuta kiinnostaa...
Comment
Comment