Yleismittari käteen ja mittailemaan piuhoja jokin piuha/liitos heikossa hapessa.
....
Collapse
X
-
Minkälaisia lukemia pitäisi löytyä? Just kävin katsastuksessa cäbin kanssa ja sinne ajaessa abs-valo syttyi ja hylsy tietty tuon takia (plus yksi nivel). Viime kesänä syttyi joskus, mutta sammui seuraavassa startissa. Eli, moottori käydessä paikallaan ei pala, hetikohta liikkeelle lähdettyä syttyy loistamaan. Lienee siis anturin johdotuksessa tahi itse antureissa vika. Miten noita varmimmin saa tutkittua?Originally posted by ////3 View PostYleismittari käteen ja mittailemaan piuhoja jokin piuha/liitos heikossa hapessa.
Searchi ei taaskaan toimi, ehkä juttua löytyisi...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Näyttäis, että sellainen noin 990 Ohm on vastusta ehjässä anturissa. Takana vasemmalla oli ääretön vastus, eli siinäpä ainakin yksi syy tässä tapauksessa...Originally posted by 525iiäxä View PostMinkälaisia lukemia pitäisi löytyä?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Mitä eroa noissa on lukuunottamatta kiinnityspalikan muotoa?Originally posted by eukko View PostOotko vaihtanu abs antureiden paikkoja, edessä pitää kattoa et on anturit oikea ja vasen varmasti omilla puolillaan, jos menny ristiin niin ei toimi.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Osaako joku kertoa helpon keinon eliminoida -88 E30 ABS:sät väliaikaisesti, niin että ne myös saa nopeasti takaisin toimintaan. Riittääkö kun nyppää releen pois? Missä rele sijaitsee?
Comment
-
Olikohan ABS:n sulake jossain omassa jemmassaan, vai ihan korin sulakerasiassa. Ei jaksa vielä mönkiä talliin tutkimaan..
Comment
-
Boksilta akulle menevään johtoon katkaisin väliin. Tosin jos kytket ne takaisin päälle, niin joudut välissä sammuttamaan auton, että rupeavat taas toimimaan.Originally posted by Mörökölli View PostOlikohan ABS:n sulake jossain omassa jemmassaan, vai ihan korin sulakerasiassa. Ei jaksa vielä mönkiä talliin tutkimaan..
Tai jos pienempää virtaa haluat katkoa, niin johonkin releen johtoon laitat katkaisimen väliin.Olli.
Comment
-
Anturilta johto irti, konehuoneessa helposti käsillä se 2-napainen valkoinen liitin, niin on ABS:t pois päältä. Johto takas kun auto on sammuksissa niin taas on ABS:t pelissä. Takapenkin alla on takapään antureiden liitosjohdot, mutta se on toki siviiliautossa hieman hankalampi paikka. Sulaketta ei voi ottaa irti koska samalla pimenee myös jarruvalot.
Mistäs näitä vasemman ja oikean puoleisia antureita saa, kun merkkiliike myy vain yhdenlaisia?Originally posted by eukko View PostOotko vaihtanu abs antureiden paikkoja, edessä pitää kattoa et on anturit oikea ja vasen varmasti omilla puolillaan, jos menny ristiin niin ei toimi.
Vinkki: Se on sama anturi molemmin puolin, ei haittaa vaikka vaihdat puolelta toiselle
Comment
-
Tämäkin on jäänyt kokeilematta, mistä tämä boksin johto löytyy, ja minkä värinen?Originally posted by Rocla View PostBoksilta akulle menevään johtoon katkaisin väliin. Tosin jos kytket ne takaisin päälle, niin joudut välissä sammuttamaan auton, että rupeavat taas toimimaan.
Tai jos pienempää virtaa haluat katkoa, niin johonkin releen johtoon laitat katkaisimen väliin.
Comment
-

Comment