Eli m30b34 swapattu e30, en oo ite vaihtanu mottia. Eli 0 asteessa saanu sahaa jonkin aikaa että käynnistyy mutta ei kuitenkaan hieveesti, nyt sit ku on -20 astetta saa joka päivä jännittää että pääseekö töihi vai ei, joutuu sahaamaan starttia edes takas kunnes akku vetää viimesiä ja sit ehkä hyvällä tuurilla hörähtää käyntii. Joutunu jättää nyt alamäkee auton että saan mäkistartilla käyntiin kunloppuu virta.. ideoita mistä alkais tutkii mikä vika vai onko se vaa pakkanen ku rasittaa akkua? :/
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 käynnistyy huonosti
Collapse
X
-
Originally posted by GOOFY View PostPukkaa e30:n talliin ja hommaa joku toinen auto talveksi
Onko sulla se auto roikassa ja kuinka kauon?
Jos on niin mikä lämmitin ja onko töisä roikassa?
Kuin pitkä työmatka?ei oo roikassa ku joutuu kerrostalon kadulle jättää auton, töissäkään ei ole eli kylmä kone aina ku käynnistää, 17kilsan reitti
Bmw f32 - 435d &
M50b20 Bmw e30
Comment
-
-
Originally posted by Jauhaja View PostEi nyt aivan sama tilanne kun itellä on m20 kone. Mulla tuli imuvuoto öljykorkin kautta kun oli about 20 astetta pakkasta ja korkin tiiviste meni niin kovaksi ettei tiivistänyt. Aina kun hetkeksi sai käymään niin alkoi toimimaan. Meni kauan ennenkuin vahingossa löysin vian.
Uuden akun kävin hakemassa mutta ei auttanut kyllä muuten mutta jaksaa veivaa starttia vähä kauemmin, menee aina se 10-15 käynnistys yritystä ennenku herää moottori henkii
Bmw f32 - 435d &
M50b20 Bmw e30
Comment
-
-
Originally posted by Jalmarsson666 View PostHmm juu, itellä vaan on toi ensimmäinen käynnistys aina hankala, sitten kun saa sen käymään ni käy hyvin tyhjäkäyntiä issommil kierroksilla ja laskee sitten sinne 600 alueelle hetken kuluttua
Uuden akun kävin hakemassa mutta ei auttanut kyllä muuten mutta jaksaa veivaa starttia vähä kauemmin, menee aina se 10-15 käynnistys yritystä ennenku herää moottori henkiiE30 m20b25
Comment
-
-
Originally posted by Jalmarsson666 View PostEli m30b34 swapattu e30, en oo ite vaihtanu mottia. Eli 0 asteessa saanu sahaa jonkin aikaa että käynnistyy mutta ei kuitenkaan hieveesti, nyt sit ku on -20 astetta saa joka päivä jännittää että pääseekö töihi vai ei, joutuu sahaamaan starttia edes takas kunnes akku vetää viimesiä ja sit ehkä hyvällä tuurilla hörähtää käyntii. Joutunu jättää nyt alamäkee auton että saan mäkistartilla käyntiin kunloppuu virta.. ideoita mistä alkais tutkii mikä vika vai onko se vaa pakkanen ku rasittaa akkua? :/2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNoilla lähtötiedoilla. Voi johtua ihan mistä vaan. Mistään ei tiedä edes onko se minkälaisella setupilla asennettu. Millanen abikoliitin/surraliitoshelvetti se on. Ja vaikka auto olis iham ehjäkin on ihan normaalia jos kova pakkanen heikentää käynnistyvyyttä. Pistä lämppäri siihen.
Bmw f32 - 435d &
M50b20 Bmw e30
Comment
-
-
Originally posted by Jalmarsson666 View PostJuu no 5 tonnia maksoin siitä ni ei mikää kauhee räpellys, moottoritila on siisti yms ja jos on yli 0 astetta lähtee heti ku avaimee koskee ni käyntii mut mitä enemmä on pakkasta sitä vaikeemmin käynnistyyE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostSori ot. Mutta siis teit mitä? Siis ostit 5000 eurolla talviautoksi e30:sen? Millä sä ajat kesällä, ferrari? Siis miksi
Ja vika oli muuten jäähdytysnesteen lämpö anturissa.
Bmw f32 - 435d &
M50b20 Bmw e30
Comment
-
Comment