Eli otsikon mukainen toimenpide, koneen vaihto isompaan siis kyseessä. bensapaineen säädin on 0,5bar isompia kuin b20:ssä, mutta toimiiko nuo kakspuolikkaan suuttimet tossa vitosen ruiskussa, ettei boksi hajoa, kun joku "viisas" sanoi että noissa on eri ohmimäärä, mutten ole mitannut koska auto kun on aina käytössä.. ja ilmamäärämittarin vaihdosta, onko hyötyä vaihtaa, vaikuttaako seokseen, onko suurempi sisämitoiltaan? läppärungon joutuu ottaan imusarjoineen b25:sesta, koska isompi läppä ja imusarja isompaa valua, ainakin laipan kohdalta.. putkisto saa olla b20:in, ainakin downpipet on yhtä suuret kuin E30 b25:ssä. boksin ohjelmahan on varmasti eri, mutta pitää yrittää säätää, ettei mene edes laihalle että näin!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 ´87 m20b25 ----> E34 ´89 520i
Collapse
X
-
korkea ohmiset on molemmat suuttimet...Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
vaihto tehty! eroavaisuuksia E30:n ja E34:n lohkojen välillä on:
1: E34 lisääntyneet valetut kierteet lohkon kylkiin moottorin korvakkeita varten. E30:stä puuttui yhteensä neljä kierrettä korvakkeilta.
2: jakopään kopassa ja vesipumpussa on E34:ssa kierteet metallista jäähdytysneste putkea varten.
3: öljytikku E30:lohkossa, E34:öljypohjassa
4: jakopää: E34:valettu remmipyörä nokka-akselin päässä, kun taas E30:ssa on pellistä prässätty. joten pyörijän kiinnitys jalat eivät käy keskenään.
suuttimet todellakin sopi, kuten kaikki muukin.
oli yllätys että uudemmassa lohkossa on noinkin paljon eroavaisuuksia, kysessä kumminkin on sama lohko.Rides:
-E28 518i ´86
-Audi A6 C5 ´99
-VW T4 ´97
Comment
-
Comment