Announcement

Collapse
No announcement yet.

Johtosarjan irroitus sulakerasiasta (E30)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Doni
    Moderator
    • Sep 2004
    • 2841
    • Kyrsälä

    Johtosarjan irroitus sulakerasiasta (E30)

    Biili on E30 mallia ja siinä oli automaatti-ilmastointi.

    Onko järkevää tapaa saada johtosarjaa irti sulakerasiasta? Tuo nippu sisältää aika monta johtoa. Avasin rasian ja laitoin nopeesti kiinni takaisin.

    Onko jollain kokemusta?
    Last edited by Doni; 10-07-2005, 21:50.
    Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
  • Miika Tissari
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1802
    • Varkaus

    #2
    Jos tarkoitit että kaikki johdot irti sulakerasiasta, niin oikeastaan ei ole mahdollista paitsi kolvia ja sivareita käyttämällä.

    Sulakerasiaan tulee takavalon johdotkin kiinteästi. Kerran olen sulakerasian purkanut pois ja kasannut kaikkine johtoineen takaisin. Oli kohtalaisen iso homma ja vaatii että auto on muuten purettu täysin. En suosittele kenellekkää...
    E28 ///M-tech V8 -83
    E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

    Comment

    • Bmw_e30
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1260
      • joutseno

      #3
      jos ois ollu esim klipseillä alapuolel tai sisäl mut ei.. iteki koitin ottaa irti sitä mut eipä lähteny :(
      ex 325i -85 325i
      325i soupe -92 325i

      Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

      Comment

      • Doni
        Moderator
        • Sep 2004
        • 2841
        • Kyrsälä

        #4
        Originally posted by Miika Tissari
        Jos tarkoitit että kaikki johdot irti sulakerasiasta, niin oikeastaan ei ole mahdollista paitsi kolvia ja sivareita käyttämällä.

        Sulakerasiaan tulee takavalon johdotkin kiinteästi. Kerran olen sulakerasian purkanut pois ja kasannut kaikkine johtoineen takaisin. Oli kohtalaisen iso homma ja vaatii että auto on muuten purettu täysin. En suosittele kenellekkää...
        Mulla on koko auton johtosarja lihalaatikossa. Siitä se pitäisi kohta nostaa autoon takaisin. Ennen sitä olisi kumminkin hyvä saada se automaatti-ilmastoinnin johtosarja pois.

        Eli onko ainoa vaihtoehto napsia se sivareilla aivan juuresta katki?
        Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

        Comment

        • pähkinä
          Bimmer Rookie
          • Jan 2003
          • 166
          • helsinki

          #5
          nonii

          ois ajankohtasta ottaa johtosarja poies kopasta.tarviiko laittaa johdot katki ja jos tarvii niin varmaanki jostain rattiputken luonta?
          koppa muuten purettu kokonaan...
          kuvia kenelläkään hommasta?katoin jonskun cäbi prokkista mut ei ollu kerrottu tai sit meni ohi et miten otettu.
          pikkuhiljaa hyvä tulee...kait..

          Comment

          • Incarnated
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2008
            • 450
            • Seinäjoki

            #6
            Jos meinaatte johtoja alkaa katkoa niin EI juuresta, jättäkää aina se liitosvara ja fiksu katkoo kaikki aina eri kohdasta, ettei koko liitosmöltti oo samassa kasassa...

            Niin ja totesin tuossa yhden e34 johtosarjan irrotuksessa ainakin että periaatteessa jos koko muu auto on purettu niin johtosarjan saa ehjänäkin pois, onhan se sinne luultavasti ehjänä laitettukin
            Last edited by Incarnated; 24-10-2009, 21:42.

            http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

            Comment

            • Micce///M
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2008
              • 3552
              • Hämeenlinna

              #7
              Kyllähän tuon ihan ehjänä saa irti. Ehkä yhden illan homma kun huolella tekee ja vähän yrittää merkkailla. Eli mitään ei tarvitse leikellä.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎