Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 imusarjan irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    e30 imusarjan irroitus

    Eli olen ottanut kaikki pultit jo irti ja aloin nostamaan imusarjaa pois, niin huomasin että lohkosta tulee joku letku imusarjaan, niin millä se lähtee irti ja mikä se on??

    Ja haulla en löytänyt, että mikä se on.

    Ja konehan on m20b20 motoronic
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

    #2
    Oliskohan se tuo öljyn paluuputki, mitä tarkoitat. Eli nostat imusarjan pois vaan ei sen pitäis siinä kovin olla kiinni.


    Comment

    • mukko
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 5965
      • Uleåborg

      #3
      Originally posted by Bullitt
      Oliskohan se tuo öljyn paluuputki, mitä tarkoitat. Eli nostat imusarjan pois vaan ei sen pitäis siinä kovin olla kiinni.
      Eihän se ole kuin jousen avituksella siihen väliin jännitettynä, eli kun imusarjan nostaa niin pitäisi putkikin tipahdella pois Päissä tais olla o-renkaat vai oliko edes niitäkään..
      -- Official member of BTCF-Sauna Team --

      Save the World, Fuck The Fuel Economy
      Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        #4
        Originally posted by muggo
        Eihän se ole kuin jousen avituksella siihen väliin jännitettynä, eli kun imusarjan nostaa niin pitäisi putkikin tipahdella pois Päissä tais olla o-renkaat vai oliko edes niitäkään..
        Molemmissa päissä on o-rengas, ainakin pitää olla, turha ottaa imuvuotoa sieltä

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11680
          • Kouvola

          #5
          juu ei kannata hukata niitä o-renkaita siitä...ja se tosiaan irtoaa ku reilusti vetää vain alaspäin! kiinnitys onkin sitte vähä vittumaisempi ku se putki pitää saada pidettyä siellä pohjassa (alhaalla jousi) että saa sen imusarjan kiinni ja putken paikoilleen

          eikö se ole ihan vaa huohotinputki?

          Comment

          • Jubu
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2002
            • 937
            • Kuusankoski

            #6
            Originally posted by ZoMbiE
            Molemmissa päissä on o-rengas, ainakin pitää olla, turha ottaa imuvuotoa sieltä
            ihan venttiilikoneistolta öljyn paluu putki öljypohjaan. ei siis aiheuta imuvuotoa.

            putken alapäässä on kaulus, josta on helppo putki työntää esim pitkällä meisselillä "pohjaan". itselläni se viimeksi ainakin takertui siihen "pohjaan" asentoon (eli pysyi pohjassa) , jolloin imusajan irroitus/kiinnitys oli varsin helppoa.

            EDIT: juu , tosiaankin näyitkin puhuvan _letkusta_ .siihen asiaan ei kyllä tule mitään mieleen.
            Last edited by Jubu; 05-08-2005, 11:14.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎