Eli huomasin tuossa että pihaan oli vuotanut muutaman metrin "viivan" öljyä. Ei muutakuin 325:sen konepelti auki ja tutkimaan. No aikani etsittyä huomasin että tuo ohjauksen haitarikumi oli märkä päältä. Tehostin on jonkunaikaa hukannutkin tuota öljyä johonkin, mutta ei paljoakaan ole tarvinnut silti lisätä.
Eli siis onkohan se vika vain, että tuo haitarikumi on "pashana"? Mutta eihän sen sitä öljyä kuulu pitääkään, kun eikös siellä sisällä ollut jotkut tiivisteet tms. mitkä ajan mittaan kuluu. Eli jos jollakulla olisi tietoa mitä tuosta nyt ensimmäisenä lähtee purkamaan/uusimaan vai saako sitä kotikonstein lainkaan kondikseen? Eip oo tuollaisia ohjaustehostimella varustettuja pelejä ollut, niin ei ole oikein kokemusta niistä... Kiitos jo etukäteen...
Eli siis onkohan se vika vain, että tuo haitarikumi on "pashana"? Mutta eihän sen sitä öljyä kuulu pitääkään, kun eikös siellä sisällä ollut jotkut tiivisteet tms. mitkä ajan mittaan kuluu. Eli jos jollakulla olisi tietoa mitä tuosta nyt ensimmäisenä lähtee purkamaan/uusimaan vai saako sitä kotikonstein lainkaan kondikseen? Eip oo tuollaisia ohjaustehostimella varustettuja pelejä ollut, niin ei ole oikein kokemusta niistä... Kiitos jo etukäteen...
Comment