Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 M20B20 tehot ties missä. (voi poistaa)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    #16
    Originally posted by T3
    Mä annan sulle hyvän vinkin. Unohda koko säätäminen itse tehtynä. Vie se auto johonkin asiansa osaavaan pajaan. Sytkän säätö on semmonen 15min homma, kun ajavat auton sisään, säätävät sytkän, vetävät röökin, juovat kahvin ja ajavat auton ulos.

    Tämä ei oo vittuilua sulle. Mutta kirjoituksesi perusteella, et taida yksin saada sytkää säädettyä, joten anna sellaisen hoitaa asia, joka homman tosiaan osaa.

    Hyvää loppukesän jatkoa
    asia selvä, mutta tosiaan haluu itekki oppii mut ymmärrän kyllä täysin jos tää alkaa rasittaa ku perkeleen naurettavia kysymyksiä kysyn .. kaipa tuo faijan kanssa onnistuu, se noita harrastanut iät ja ajat. Mut palaan asiaan jossei ongelma tuolla korjaannu
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8531
      • Karhe

      #17
      Originally posted by Supra^
      asia selvä, mutta tosiaan haluu itekki oppii mut ymmärrän kyllä täysin jos tää alkaa rasittaa ku perkeleen naurettavia kysymyksiä kysyn .. kaipa tuo faijan kanssa onnistuu, se noita harrastanut iät ja ajat. Mut palaan asiaan jossei ongelma tuolla korjaannu
      Hei ihan oikeasti, naurettavia kysymyksiä ei ole olemassakaan. Silloinhan pitää kysyä, jos ei itse osaa. Kukaan tällä foorumilla kirjoittelevista ei ole osannut tehdä jossainvaiheessa elämäänsä autoille yhtikäs mitään. Toiset ovat oppineet nuorempana, toiset hieman myöhemmin.
      Tottakai sä opit jos haluat oppia. Ihmiset sen auton on siellä tehtaalla koonneet, eikä mitkään ulkoavaruudesta tulleet ufot. Kun kerran ihmiset on sen rakentanu, niin myös sinä osaat sille takuuvarmasti joskus jotain tehdä.
      Jos et faijas kans saa hommaa toimimaan, niin nakkaa vaan tänne kysymyksiä. Tämä foorumi on täynnä sellaisia, jotka osaavat ja auttavat mielellään.
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • Supra^
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 5150
        • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

        #18
        Originally posted by T3
        Hei ihan oikeasti, naurettavia kysymyksiä ei ole olemassakaan. Silloinhan pitää kysyä, jos ei itse osaa. Kukaan tällä foorumilla kirjoittelevista ei ole osannut tehdä jossainvaiheessa elämäänsä autoille yhtikäs mitään. Toiset ovat oppineet nuorempana, toiset hieman myöhemmin.
        Tottakai sä opit jos haluat oppia. Ihmiset sen auton on siellä tehtaalla koonneet, eikä mitkään ulkoavaruudesta tulleet ufot. Kun kerran ihmiset on sen rakentanu, niin myös sinä osaat sille takuuvarmasti joskus jotain tehdä.
        Jos et faijas kans saa hommaa toimimaan, niin nakkaa vaan tänne kysymyksiä. Tämä foorumi on täynnä sellaisia, jotka osaavat ja auttavat mielellään.
        tietysti en mä tolla tekstilläni mitään yrittänyt piikitellä, mutta kyselen sitte lisää jossei onnistu, kiitos tästä
        Musti 8HP
        Nokivasara M47
        TeiniCoupé DCT
        E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

        Ex:
        E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8531
          • Karhe

          #19
          Originally posted by Supra^
          tietysti en mä tolla tekstilläni mitään yrittänyt piikitellä, mutta kyselen sitte lisää jossei onnistu, kiitos tästä
          En mä sitä muuten piikittelynä ottanutkaan.
          Mielestäni on paljon parempi, kun sanoo suoraan ettei osaa ja kysyy joltain joka tietää. Tyhmempää on jättää kysymättä ja yrittää itse, kun tulee kuitenkin vain hakattua päätä seinään.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • Supra^
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 5150
            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

            #20
            Originally posted by T3
            En mä sitä muuten piikittelynä ottanutkaan.
            Mielestäni on paljon parempi, kun sanoo suoraan ettei osaa ja kysyy joltain joka tietää. Tyhmempää on jättää kysymättä ja yrittää itse, kun tulee kuitenkin vain hakattua päätä seinään.
            Mutta parempihan sitä on kuitenki itse kokeilla, kunnes taidot loppuu kesken, ja ottaa sitte joku apuun, tai tietty säätää jonkun asiasta tietävän kanssa. Oma periaate on se ettei sitä pajalle viedä niin kauan kun itse on mahdollisuus laittaa kuntoon, sen takia perkeleesti neuvoja kysynkin. Mutta säädetään huomenna faijan kanssa ja toivotaan että ongelma häviää

            säätöarvo 23astetta@5000rpm, ja alipaineletkua ei pidä vissiin ottaa irti?
            Musti 8HP
            Nokivasara M47
            TeiniCoupé DCT
            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

            Ex:
            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8531
              • Karhe

              #21
              Originally posted by Supra^
              Mutta parempihan sitä on kuitenki itse kokeilla, kunnes taidot loppuu kesken, ja ottaa sitte joku apuun, tai tietty säätää jonkun asiasta tietävän kanssa. Oma periaate on se ettei sitä pajalle viedä niin kauan kun itse on mahdollisuus laittaa kuntoon, sen takia perkeleesti neuvoja kysynkin. Mutta säädetään huomenna faijan kanssa ja toivotaan että ongelma häviää

              säätöarvo 23astetta@5000rpm, ja alipaineletkua ei pidä vissiin ottaa irti?
              Säätö suoritetaan alipaineletkut IRROITETTUNA. Huom! niitä letkuja on 2kpl ja onhan ne sit tähänkin asti ollu oikeinpäin?
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • Supra^
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 5150
                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                #22
                Originally posted by T3
                Säätö suoritetaan alipaineletkut IRROITETTUNA. Huom! niitä letkuja on 2kpl ja onhan ne sit tähänkin asti ollu oikeinpäin?
                tarkastetaan huomenna ja katellaan sitte.. pohdiskeltiin tossa aiemmin illalla että kyllähän toi voi johtuu kans vuotavasta alipaineletkusta... pitää tarkistaa ennenku alkaa mitään säätämään. mutta kiitos tästä. (:

                onko muuten mitään tapaa erottaa niitä toisistaan että tiiän heti onko oikein päin vai ei?
                Musti 8HP
                Nokivasara M47
                TeiniCoupé DCT
                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                Ex:
                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎