Kun tarkoitus on pitää paino kurissa koneen sylinterimäärästä johtuen, niin onko esim 325 alustan osilla kuinka paljon painoeroa tuohon 4 sylinterisen alustan palikoihin verrattuna? Lähinnä ajan takaa ajatusta, että kun ei ole tarkoitus mitään ratakilpuria tehdä, vaan auto on työmatka-ajossa enimmäkseen, onko järkeä vaihtaa pikkutolppien ja pikkuperän tilalle esim. 325 palikoita jotta voisi hauskuuttaa itseään kovaa ajamalla (mikä tietysti on tuomittavaa siviili liikenteessä...) vai riittäkö alustan madallus + kunnon vakaajat ja puslat? Saako pikkuperiin takalevyjarruja sekä lukkoa jostain mallista? Koneeseen ei ole tarkoitus laittaa puhallinta, joten tehot jäävät varmasti alle 150HP. Yritin Searchilla hakea tietoa mutta loppu kärsivällisyys...
Eli mitä muutoksia alustaan kannattaa tehdä räppäilyä varten, vaiko sijoitanko nekin rahat muihin projekteihin...
Eli mitä muutoksia alustaan kannattaa tehdä räppäilyä varten, vaiko sijoitanko nekin rahat muihin projekteihin...
Comment