ongelmana on tuo ärsyttävä tärinä autossa kun ajaa 80-90(mittarin mukaan). nostin tänään perän ilmaan ja kokeilin kattoa jos löytyis vikaa, kaveri "ajoi", samalla kun itse olin auton alla kuuntelemassa. ihme kyllä tärinä oli vauhdissa 70 nyt kun perä ilmassa, mutta kun ajaa niin se on siinä 80-90 paikkeilla. toinen ihme juttu oli että tärinä oli PALJON pahempi vasemmalla puolella kuin oikealla, kun kokeilin kädellä eri paikoissa tuo apurunko (tai mikä sen nimi onkaan) tärisi todella paljon vasemmalla puolella, kun taas oikealla ei oikeastaan mitään. missä vika voisi olla? voiko nämä puslat olla syyllisiä tuohon vai onko kenties vetareissa vika? perää en kuitenkaan epäilisi, koska ääni ei ole "uliseva" . Iskän mielestä vika voisi olla kardaanin nivelissä...tiedä sitten. pliis, auttakaa tyhmää jos voitte
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tärinä autossa e30
Collapse
X
-
No onkos vanteet suorat? Itsellä on takana sen verran kierot, että pientä tärinää tuntuu tuossa n. 90km/h vauhdissa. Ja välillä toistuu jossain 50km/h vauhdissa. Ensi kesäksi meinasin suoristaa noi vanteet, niin katsotaan josko väpätys häipyisi...// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Mulla täristää kanssa ihan samalla tavalla ja luulin että vanteet ovat kierot. Hommasinpa uudet kiekot alle ja tärinä sen kun jatkuu. Katsastin auton taannoin ja konttuurisetäkin sanoi että onpas hyvässä kunnossa. Tärinän aiheuttajaa kysyin mutta hänen mielestä kaikki on kunnossa, puslat yms...
No, ko. autolla en talvella ajele et onpa aikaa selvittää mistä moinen tärinä johtuu...
Comment
-
-
Tutkippa sen pyörän laakeri...vipottava vetari on voinut hajoittaa sen. Itsellä lähti ainakin E30sesta sellainen kahiseva/juriseva ääni kun laakeri oli moi. Myös kardaanistakin tuo voi johtua.Last edited by |JR|; 13-09-2005, 10:36.sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Comment
-
-
Kardaanin ristinivel voisi tuon aiheuttaa, mutta en mene takuuseen. Kerran olin sellasen Mersun kyydissä, josta oli nivel rikki. Hiljaisessa vauhdissa ei mitään ongelmaa, mutta moottoritiellä yli 80 km/h nopeudessa rupes hirvee jytinä kuulumaan ja koko auto tärisi vähän.
Sillä kun ajaa vielä jonkun aikaa niin kuuluu KRUNKS ja peli pysähtyy aika nopeasti Sen jälkeen saa etsiä trailerin että pääsee kotiin, kaverille kävi silleen pari viikkoa sitten. Sellanen nivel maksaa esim. Motonetissa vajaat 15€.
Edit: Niin ja onhan ne tukilaakeritkin kardaanissa joissa voi olla väljyyttä.Last edited by HarzaTheMan; 13-09-2005, 12:41.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Originally posted by HarzaTheManKardaanin ristinivel voisi tuon aiheuttaa, mutta en mene takuuseen. Kerran olin sellasen Mersun kyydissä, josta oli nivel rikki. Hiljaisessa vauhdissa ei mitään ongelmaa, mutta moottoritiellä yli 80 km/h nopeudessa rupes hirvee jytinä kuulumaan ja koko auto tärisi vähän.
Sillä kun ajaa vielä jonkun aikaa niin kuuluu KRUNKS ja peli pysähtyy aika nopeasti Sen jälkeen saa etsiä trailerin että pääsee kotiin, kaverille kävi silleen pari viikkoa sitten. Sellanen nivel maksaa esim. Motonetissa vajaat 15€.
juu, tota mä vähän itekin ajattelin, mutta pystyykö sen nivelen vaihtamaan ite? onko se motonetissä myynnissä oleva malli varmasti se takimmainen niistä nivelistä? siinä tapauksessa voisi kokeilla vaihtaa tuo, eihän se niin kalliskaan ole...työtä on vaan niin pirusti sen kardaanin irrottamisessa mutta...316 - ei oo kiire mihinkään
Comment
-
Comment