316 E30 (M10) polttelee sulaketta nro. 23, joka huolehtii sähkönjakelusta mittari-, rekisterikilven- ja oikealle takavalolle. Tarkastettu johdot, liittimet jne. Mitään ei oikosulussa, vaan polttaa tyypillisesti tunnin ajon jälkeen sulakkeen (7,5 A). Kellään vastaavaa ongelmaa, alkaa huumori ja kärsivällisyys loppumaan...:
Sulake palaa E30:ssä
Collapse
X
-
jossain ottaa joku johto maihin sopivan töyssyn kohdalla?Originally posted by JPe316 E30 (M10) polttelee sulaketta nro. 23, joka huolehtii sähkönjakelusta mittari-, rekisterikilven- ja oikealle takavalolle. Tarkastettu johdot, liittimet jne. Mitään ei oikosulussa, vaan polttaa tyypillisesti tunnin ajon jälkeen sulakkeen (7,5 A). Kellään vastaavaa ongelmaa, alkaa huumori ja kärsivällisyys loppumaan...:
Liippa se miehen tiellä pitää!
-
itellä oli kans samanlainen vika ja vika oli vaihelaatikon kylkeen tulevissa piuhoissa. siis pakkivalojen piuhat oli nirhautunu rikki ja otti aina maihin.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Nostetaan ylös : Onko ratkennut ?
Pitäisi selvittää ensviikolla kaverin autosta vastaava vika, joten ois kiva tietää yksi mahdollinen vianaiheuttaja lisää, noitten yllälueteltujen lisäksi.Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
-
sulake
Kattokaapa mankalle tulevat piuhat. Orkkis pistokkeeseen on tullu myös parkin virta mankan valoja varten. Itelläki oli joku spede kytkeny mankan ja katkonu ylimääräset piuhat ja tottakai mankan vaihon yhteydessä jäi se parkin irtopiuha rarion ja asennuskehyksen väliin! Arvatkaas hokasinko ekana sieltä kattoa!!
Comment
Comment