eli motronicin ruiskujärjestelmällä varustettu m20 kyseessä.Kone tietyllä kierrosalueella n.2000-3000rpm käy epätasaisesti.Enemmän kylmänä mutta myös lämpimänä.Epätasaisen käynnin tuntee selvästi kun pitää kättä imusarjan päällä.Polttoainetta syö mielestäni myös liikaa.Onko kellään vastaavanlaisesta kokemusta?Tähän mennessä oon uusinu jakajan kannen+pyörijän ja tulpat.Auto myös nykii samaisella kierrosalueella ja välillä tuntuu,että auto alkaa puutumaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 320i m20 "ryskyttää"
Collapse
X
-
miten lähtee käyntiin kylmänä/lämpimänäE30 336i diamantschwarz metallic -88
E39 525iA Touring kalaharibeige metallic Edition Exclusive -04
Volvo V60 fusion red metallic R-design -22
Toyota Corolla vvt-i automatic black metallic -03
ex:
-VW Passat Variant Tsi Highline -18
-Toyota Avensis Premium Touring -16
-Skoda Octavia Combi -14
-e36 frozen bronze "m3" touring -95
-VW Golf Variant -05
-e36 316i Touring -98
-e38 728ia -96
-e30 316 (18i)-83
-e30 323i -84
-A sorsa sedan -87
-
-
Se voi olla.Asiaa helpotti kun avasin vähän sitä kuusiokolo ruuvia siitä ilmamäärämittarista.Pitää nyt kattoa miten se alkaa pelaan.Pitää seuraavaksi varmaan uusia se bensanpaineen tasaaja jos siitä ois jotain apua.Onkohan muilla semmosta ongelmaa,että tyhjäkäynnillä bensamittari alkaa laskeen aika nopeaa?eikai siinä nyt semmosta vikaa voi olla että se syö tyhjäkäynnillä aivab älyttömästi soppaa???Aina rojektisa, vaikka miten tekis!
Comment
-
Comment