Juu, elikkä tänään kun oli tarkoitus lähteä dynolle Naantaliin hakemaan teholappuja katsastussetää varten niin auto ei käynnistynytkään.
Edellisenä viikonloppuna akku oli tyhjentynyt mutta laitoin sen lataukseen tätä viikonloppua varten. Kun sitten laitoin akun paikalleen niin auto ei käynnistynytkään. Aikaisemmin se kyllä käynnistyin kun antoi lisävirtaa, tosin se sammui aina kun antoi hieman leipää ja sitten painoi kytkintä...
Ajattelin että, sammuminen saattaisi johtua lämpötilaanturin huonosta kunnosta tms., joten vaihdoin molemmat anturi (valvonta ja mittarinanturi) mutta mitään ei tapahtunut.
Autossahan on M20B20-kone, kkk k24 turbo, FSE:n kolmitoimi pa-säädin, ic ja SMT:n perfect power 6 sekä 2 lisäsuutinta. Bensansuodatin on vaihdettu. Kipinää ei ilmeisesti tule jakajalle saakka. Siitä en tosin ole aivan 100% varma sillä, on todella vaikeaa yksin todeta tuleeko tulpalle kipinää vai ei. PA-painemittari näytti jossain vaiheessa 2,5 mutta nyt kun laittaa virrat päälle niin se ei värähdäkään.
Olisiko jollakulla jotain ideoita missä vika olisi?
Edellisenä viikonloppuna akku oli tyhjentynyt mutta laitoin sen lataukseen tätä viikonloppua varten. Kun sitten laitoin akun paikalleen niin auto ei käynnistynytkään. Aikaisemmin se kyllä käynnistyin kun antoi lisävirtaa, tosin se sammui aina kun antoi hieman leipää ja sitten painoi kytkintä...
Ajattelin että, sammuminen saattaisi johtua lämpötilaanturin huonosta kunnosta tms., joten vaihdoin molemmat anturi (valvonta ja mittarinanturi) mutta mitään ei tapahtunut.
Autossahan on M20B20-kone, kkk k24 turbo, FSE:n kolmitoimi pa-säädin, ic ja SMT:n perfect power 6 sekä 2 lisäsuutinta. Bensansuodatin on vaihdettu. Kipinää ei ilmeisesti tule jakajalle saakka. Siitä en tosin ole aivan 100% varma sillä, on todella vaikeaa yksin todeta tuleeko tulpalle kipinää vai ei. PA-painemittari näytti jossain vaiheessa 2,5 mutta nyt kun laittaa virrat päälle niin se ei värähdäkään.
Olisiko jollakulla jotain ideoita missä vika olisi?
Comment