Announcement

Collapse
No announcement yet.

e 30 320i huiput 160????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joorz
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 41
    • riihikoski

    e 30 320i huiput 160????

    juu tuli ostettua tommonen 89 mallin bemu hikisesti saa mittariin tuon 160(tietysti suljetulla pätkällä), kierrokset on silloin tapissa, kytkin ei luista , olisikos tuohon kenties vaihdettu perä joskus? ja mikä perä siellä pitäisi olla?

    kivasti kyllä tällä hetkellä suttaa muttei kulje mihinkään.

    kiitos...
    bmw 325i 87 cabriolet
    ex: bmw 320i 89 cabriolet
  • L.H
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2479
    • Lohja

    #2
    Ja laatikko on 5-lovinen? En tosin edes tiedä saako sinne laitettua mitään vanhempaa 4-lovista askia, mutta millään vakio perällä + 5-lovisella laatikolla ei pitäis huippujen olla noin vähän..
    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

    Comment

    • joorz
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 41
      • riihikoski

      #3
      juu on viislovinen laatikko, ja vitosella ajaessa 70 on joku 3500rpm
      ja kiekkamittarikin toimii...
      bmw 325i 87 cabriolet
      ex: bmw 320i 89 cabriolet

      Comment

      • Bmw_e30
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2004
        • 1260
        • joutseno

        #4
        paljonko kiertää? kiertääkö kunnolla?
        miu ex kuusmukiken 320i ljetillä otti suunnilleen näin.
        1. 40
        2. 75-85
        3. 120
        4.170
        5. 200

        luvut on mittarin mukaa
        Last edited by Bmw_e30; 15-10-2005, 17:06.
        ex 325i -85 325i
        325i soupe -92 325i

        Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

        Comment

        • Balle
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 3413
          • UKI, Suomen New York

          #5
          Originally posted by joorz
          juu on viislovinen laatikko, ja vitosella ajaessa 70 on joku 3500rpm
          ja kiekkamittarikin toimii...
          Eli 7000rpm:llä sulla on vitosella 140...????? Eihän toi kone kierräkään kuin 6500rpm... Nyt on joku heivannu sinne kyllä aivan väärän perämurikan...
          Possuja ja Bemareita

          Comment

          • joorz
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 41
            • riihikoski

            #6
            jeps kiertää aivan normaalisti, eli ainakin tuon 6300rpm
            ja tosiaan tällä hetkellä jää kumia tielle kakkosella helposti ja kolmosellakin jotenkuten eli tuntuisi olevan liianpienet välitykset.... mistä voi tarkastaa mitkä ne tällä hetkellä on?
            bmw 325i 87 cabriolet
            ex: bmw 320i 89 cabriolet

            Comment

            • Gonzalez
              BTCF Member
              • Jun 2003
              • 2632
              • Seinäjoki

              #7
              Tiheempi perä sielä on, ei tuohon muita selityksiä ole...
              530d GT F07 2010
              325i E30 Cabriolet 1987

              Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

              Comment

              • joorz
                Bimmer Rookie
                • Oct 2005
                • 41
                • riihikoski

                #8
                Originally posted by Bmw_e30
                paljonko kiertää? kiertääkö kunnolla?
                miu ex kuusmukiken 320i ljetillä otti suunnilleen näin.
                1. 40
                2. 75-85
                3. 120
                4.170
                5. 200

                luvut on mittarin mukaa
                eipä olla lähelläkään nuita lukuja
                jos esim ajaa motarilla 120 niin kiekat on jotain 5000+
                ei kovin halpaa....
                bmw 325i 87 cabriolet
                ex: bmw 320i 89 cabriolet

                Comment

                • Bmw_e30
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2004
                  • 1260
                  • joutseno

                  #9
                  Originally posted by Balle
                  Eli 7000rpm:llä sulla on vitosella 140...?????
                  mistä sie tommosen tiedon kaivoit
                  eihä tuol sanota ku 70 nopeudella 3400rpm

                  Ps. ei muutaku uuttaa perää etsimää jos haluaa asialle tehdä jotai
                  ex 325i -85 325i
                  325i soupe -92 325i

                  Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

                  Comment

                  • joorz
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2005
                    • 41
                    • riihikoski

                    #10
                    perä hakusessa

                    elikkä nyt ois sitten perä hakusessa tohon 89 320i rotteloon
                    ilmotelkaa jos nurkissa pyörii....

                    löytyykö jostain tietoa noitten perien välityksistä?
                    bmw 325i 87 cabriolet
                    ex: bmw 320i 89 cabriolet

                    Comment

                    • jmp2002
                      BTCF Member
                      • Oct 2003
                      • 5727
                      • Rovaniemi

                      #11
                      Käyppä ajamassa 4 vaihteella 100 todellista nopeutta, niin näkee mikä perä siellä on, kun nelonen on suora, niin kieroksista näkee suoraa mikä perä..

                      Se on pakko reippaasti yli 5.0 perä, kun mulla on omassa 4.1 (muistaakseni) ja ja vitosella ajaa satasta niin kiekat n.3000-3500 ja ottaa mittariin 210.. ja on 320 kans..
                      E30 325i Touring -89
                      E30 325i touring -88 m50tbo
                      G20 330e M-Sport -20

                      Comment

                      • avr
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2005
                        • 290
                        • Vaasa

                        #12
                        Originally posted by joorz
                        juu on viislovinen laatikko, ja vitosella ajaessa 70 on joku 3500rpm
                        ja kiekkamittarikin toimii...
                        On kyl tosi tihee perä! Meitsin e21:ssä on 315 perä ja 4-lovinen loota, ja ku ajaa noin 80km/h niin on joku 3000-3500rpm!

                        Comment

                        • joorz
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2005
                          • 41
                          • riihikoski

                          #13
                          Originally posted by jmp2002
                          Käyppä ajamassa 4 vaihteella 100 todellista nopeutta, niin näkee mikä perä siellä on, kun nelonen on suora, niin kieroksista näkee suoraa mikä perä..

                          Se on pakko reippaasti yli 5.0 perä, kun mulla on omassa 4.1 (muistaakseni) ja ja vitosella ajaa satasta niin kiekat n.3000-3500 ja ottaa mittariin 210.. ja on 320 kans..
                          näin teen ilmottelen ku tiiän

                          kiitos vinkeistä

                          kävin pyörähtää mutkan tuon auton kanssa ja nelosella kun todellinen nopeus oli 100 (gps) niin kiekat oli 5600 joten taitaa siis olla 5.6 perä vai...
                          mikä perä on tuossa vakiona ja minkä kokosella jaksaa viela kulkea/kiihtyä
                          ja onko kova homma vaihtaa...
                          Last edited by joorz; 15-10-2005, 18:21. Reason: testattu
                          bmw 325i 87 cabriolet
                          ex: bmw 320i 89 cabriolet

                          Comment

                          • jmp2002
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 5727
                            • Rovaniemi

                            #14
                            Originally posted by joorz
                            näin teen ilmottelen ku tiiän

                            kiitos vinkeistä

                            kävin pyörähtää mutkan tuon auton kanssa ja nelosella kun todellinen nopeus oli 100 (gps) niin kiekat oli 5600 joten taitaa siis olla 5.6 perä vai...
                            mikä perä on tuossa vakiona ja minkä kokosella jaksaa viela kulkea/kiihtyä
                            ja onko kova homma vaihtaa...
                            Minkähän perä siellä on? kun eiks bmw oma isoin ole 4.43?? Onko se lukko perä?? polttaa kokoajan kahella?
                            E30 325i Touring -89
                            E30 325i touring -88 m50tbo
                            G20 330e M-Sport -20

                            Comment

                            • joorz
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2005
                              • 41
                              • riihikoski

                              #15
                              Originally posted by jmp2002
                              Minkähän perä siellä on? kun eiks bmw oma isoin ole 4.43?? Onko se lukko perä?? polttaa kokoajan kahella?
                              juu näin se tekee eli kahta vanaa jää kokoajan

                              ja perän alkuperästä ei mitään hajua

                              minkä autojen perät tähän sopii osais vaan ottaa kerralla sopivan ni ei sit tarvii kiukutella.

                              onko perässä jotain merkintöjä mistä selviäis mikä perä on kyseessä
                              Last edited by joorz; 15-10-2005, 19:11.
                              bmw 325i 87 cabriolet
                              ex: bmw 320i 89 cabriolet

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎