Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 lämppärin kennon irroitus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • line79
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 343
    • Iisalmi

    e30 lämppärin kennon irroitus?

    joops, alkoi sit kenno vuotaa ja pitäis irti saada. irroitin kennon mut ei se sovikkaan tulemaan sieltä. miten toi on helpoin irroittaa,onks se kotelo konehuoneen puolelta kiinni?
    jotain vinkkiä tarviis huomiseks.
    BulletBroof Monkey

    E36 325 -93
    ex E30 316/320i
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    Originally posted by line79
    joops, alkoi sit kenno vuotaa ja pitäis irti saada. irroitin kennon mut ei se sovikkaan tulemaan sieltä. miten toi on helpoin irroittaa,onks se kotelo konehuoneen puolelta kiinni?
    jotain vinkkiä tarviis huomiseks.

    se on kiini kahella vai neljälläkö se oli konehuoneen puolelta. siis se koko puheltimen laatikko ja se kenno... helpompi ottaa koko paketti pois kerralla... vaatii vain kojelaudan irrotuksen mut eihän siinäkään oo montaa pulttia...
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • Moonshine
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 1018
      • Järvenpää

      #3
      Originally posted by GOOFY
      se on kiini kahella vai neljälläkö se oli konehuoneen puolelta. siis se koko puheltimen laatikko ja se kenno... helpompi ottaa koko paketti pois kerralla... vaatii vain kojelaudan irrotuksen mut eihän siinäkään oo montaa pulttia...
      Itse vaihdoin aikanani moisen kennon avaamatta konehuoneesta yhtään mitään. Ahdasta oli mutta kyllä se mahtui juuri ja juuri tulemaan kun avasi muutaman pultin kojelaudasta. Tosin jos uudelleen moisen tekisin, niin armotta rautasahalla siihen koteloon reikää siten, että kenno mahtuis pois ilman mitään temppuiluita. Sitten vaan uusi kenno paikalleen, ja kotelo liimaten. Mutta, kaikki tyylillään. "Mukava" homma se on jokatapauksessa
      "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

      Comment

      • line79
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2003
        • 343
        • Iisalmi

        #4
        no voi perkele, on vittumaiseen paikkaan pitäny toikin survoo! jos sitä koittas ensin irroittaa konehuoneen puolelta..
        BulletBroof Monkey

        E36 325 -93
        ex E30 316/320i

        Comment

        • Moonshine
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 1018
          • Järvenpää

          #5
          Originally posted by Moonshine
          Itse vaihdoin aikanani moisen kennon avaamatta konehuoneesta yhtään mitään. Ahdasta oli mutta kyllä se mahtui juuri ja juuri tulemaan kun avasi muutaman pultin kojelaudasta. Tosin jos uudelleen moisen tekisin, niin armotta rautasahalla siihen koteloon reikää siten, että kenno mahtuis pois ilman mitään temppuiluita. Sitten vaan uusi kenno paikalleen, ja kotelo liimaten. Mutta, kaikki tyylillään. "Mukava" homma se on jokatapauksessa
          No niin, aika oli taas kullittanut muistot. Eli kyllähän tosiaankin löysytin konehuoneen puolelta muutaman mutterin rintapellissä olevan huoltoaukon kautta. Ja aikanaan kyselin samasta asiasta myös itse tuolla: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=16274
          "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

          Comment

          • line79
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2003
            • 343
            • Iisalmi

            #6
            joo no ei toi irroitus paha ollukkaa,konehuoneesta neljä mutteria auki ja kojelauta irti et sai sit vedettyä vähän matkaa taaksepäin koko paskaa. oli melkoisesti neulasia ja muuta moskaa kertyny kennon päälle.takaisin laitto voikin olla hieman hankalampaa..
            millähän aineella sen kennon muovisen päädyn sais paikattua? oli parinsentin halkeama tullu.
            BulletBroof Monkey

            E36 325 -93
            ex E30 316/320i

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎