törö!
kaikessa lyhykäisyydessään:vaihdoin alkuperäisen VDO:n kellollisen mittariston tilalle Motometerin kierroslukumittarilla varustetun mittariston (samanikäisestä 4-syl autosta). kaikki muut mittarit pelaa varvikelloa lukuunottamatta. sitä siis tässä kyselisin, että mitä modlailuja joutuu tekemään, että saa kiekkamittarillisen mittariston toimimaan tuossa omassa autossani (316 1.8 -87)? suoraan heittämällä valkoinen ja sininen liitin kytkemällä ei ainakaan näytä toimivan. lukaisin foorumilta samankaltaisista ongelmista ja niihin neuvottiin vaihtamaan akut ja/tai huoltovalojen piirilevy vanhasta uuteen...olisiko näistä apua..?
kiitti jo etukäteen vastauksista,
-t
kaikessa lyhykäisyydessään:vaihdoin alkuperäisen VDO:n kellollisen mittariston tilalle Motometerin kierroslukumittarilla varustetun mittariston (samanikäisestä 4-syl autosta). kaikki muut mittarit pelaa varvikelloa lukuunottamatta. sitä siis tässä kyselisin, että mitä modlailuja joutuu tekemään, että saa kiekkamittarillisen mittariston toimimaan tuossa omassa autossani (316 1.8 -87)? suoraan heittämällä valkoinen ja sininen liitin kytkemällä ei ainakaan näytä toimivan. lukaisin foorumilta samankaltaisista ongelmista ja niihin neuvottiin vaihtamaan akut ja/tai huoltovalojen piirilevy vanhasta uuteen...olisiko näistä apua..?
kiitti jo etukäteen vastauksista,
-t
Comment