Eli ei oikee pysy käynnissä ku kylmänä käynnistää. Sit ku lämpee niin pysyy hyvin käynnissä. Eli missä vika? Auto siis oli -82 e21 320 6 syl.
Nyt e21 tietäjät helppiä.
kiitos
-82 E21 320 ja 6 sylinterinen. Onko tuota saanut muka ruiskulla? Ainakin mä luen tuon kysymyksen ihan defaulttina että ongelma on kaasuttimen kylmäkäynti puolella. Mutta missä siellä, niin en osaa sanoa kun ei mulla ole mokomasta kokemuksia.
Eri asia jos kysymyksessä olisi speksattu tyyliin "k-jet ruiskulla..."
-82 E21 320 ja 6 sylinterinen. Onko tuota saanut muka ruiskulla? Ainakin mä luen tuon kysymyksen ihan defaulttina että ongelma on kaasuttimen kylmäkäynti puolella. Mutta missä siellä, niin en osaa sanoa kun ei mulla ole mokomasta kokemuksia.
Eri asia jos kysymyksessä olisi speksattu tyyliin "k-jet ruiskulla..."
¨
lueppa sinä miten luet...mut olis voinut olla l-jetti tai k-jetti....
kun näitä kirjoitushäröjä sattuu niín mistäs sen voi tietää et onko i jäänyt pois
Js joku kaasutinnero ton vian osaa kertoo varmaksi, niin muaki kiinnostaa, toi mun 315 on saman ongelman kourissa... Kaasari putsattu ym, mutta ei sieltä ainakaa tukoksia löytyny. Ilmeisesti niissä sähköosissa jotai?
lueppa sinä miten luet...mut olis voinut olla l-jetti tai k-jetti....
kun näitä kirjoitushäröjä sattuu niín mistäs sen voi tietää et onko i jäänyt pois
Kyllä sen tietää koska ainoa ruiskulla varustettu 6 sylinterinen E21:nen on ollut 323i. Jälkiasennukset on asia erikseen.
Entä jos kysyn samaa asiaa -84 E30 320i:stä? Pitääkö sittenkin määritellä että ruiskulla?
Kaasari koneella on siis tää peli. Ku laittaa kylmänä käyntiin sammu heti jos ei pidä kaasua päällä. Oiskohan automaattiryypyssä jotain feelua? Mikäköhän siel vois olla siis rikki?
Kaasari koneella on siis tää peli. Ku laittaa kylmänä käyntiin sammu heti jos ei pidä kaasua päällä. Oiskohan automaattiryypyssä jotain feelua? Mikäköhän siel vois olla siis rikki?
sulla on siinä automaattiryypyssä se vika, vikaa en osaa sanoa, olettaisin et se on siitä mollukassa mikä on vesiletkujen välissä ja kiinni kaasarin kyljessä...
Kaasari koneella on siis tää peli. Ku laittaa kylmänä käyntiin sammu heti jos ei pidä kaasua päällä. Oiskohan automaattiryypyssä jotain feelua? Mikäköhän siel vois olla siis rikki?
Toimiiko ryypynläppä ok? Eli menee kiinni kun kone on kylmä?
Toimiiko ryypynläppä ok? Eli menee kiinni kun kone on kylmä?
Mulla ainakin tuo toimii... tyhjäkäyntikin löytyy joskus, mutta TODELLA alhainen, noin 300rpm, ja tiputtaa siinä vaiheessa 1 tai 2 pyttyäkin pois...
Parin minuutin päästä käy jo ihan hyvin
Originally posted by Eepo
sulla on siinä automaattiryypyssä se vika, vikaa en osaa sanoa, olettaisin et se on siitä mollukassa mikä on vesiletkujen välissä ja kiinni kaasarin kyljessä...
Onko tästä omakohtaisia kokemuksia? Ja miten korjattu?
Mulla ainakin tuo toimii... tyhjäkäyntikin löytyy joskus, mutta TODELLA alhainen, noin 300rpm, ja tiputtaa siinä vaiheessa 1 tai 2 pyttyäkin pois...
Parin minuutin päästä käy jo ihan hyvin
Onko tästä omakohtaisia kokemuksia? Ja miten korjattu?
mulla ei ole koko möllykkää enää, revin pois kun ei toiminut...
kylmänä mulla toi katiska käy 1500rpm ja kun lämpee niin 800-900rpm
en tiedä mistä johtuu vaikka ei ole ryyppyä, voikohan johtuu tuosta sähköisestä b.pumpusta, sitä en tiedä mut en ole valittanut kun lähtee käyntiin ja toimii moitteettomasti...
Mulla ainakin tuo toimii... tyhjäkäyntikin löytyy joskus, mutta TODELLA alhainen, noin 300rpm, ja tiputtaa siinä vaiheessa 1 tai 2 pyttyäkin pois...
Parin minuutin päästä käy jo ihan hyvin
Onko tästä omakohtaisia kokemuksia? Ja miten korjattu?
Onko sulla siinä alkuperäinen pierburg 1B2? Jos on niin mulla olisi tuossa varastossa yksi sellainen. Tule hakemaan bensakuluilla pois jos on tarvista, kyllä niistä pitäisi yksi hyvä saada rakennettua.
Onko sulla siinä alkuperäinen pierburg 1B2? Jos on niin mulla olisi tuossa varastossa yksi sellainen. Tule hakemaan bensakuluilla pois jos on tarvista, kyllä niistä pitäisi yksi hyvä saada rakennettua.
Sepä siinä juurikin on, pitää varmaan tulla hakemaan ,kun seuraavaksi sillä suunnalla pyörii.
Toimiiko ryypynläppä ok? Eli menee kiinni kun kone on kylmä?
Tota joo kyl se toimii. Sehän on niinku toisella puolella siinä kaasarissa? Ei sillä automaattiryypyn puolella? Kyl se ainakin liikkuu.
Rupee vähän vi**ttaa toi ku pitää ensin lämmitellä aina kone.
Tota joo kyl se toimii. Sehän on niinku toisella puolella siinä kaasarissa? Ei sillä automaattiryypyn puolella? Kyl se ainakin liikkuu.
Rupee vähän vi**ttaa toi ku pitää ensin lämmitellä aina kone.
Ne on ohjaamon puoleiset läpät. Eli kone kylmänä läpät kiinni ja lämpimänä auki. Itsellä vähän samaa ongelmaa ja ryypyn kalvokin on jo vaihdettu. Täytyy jatkaa tutkimista. Ja sen "mollukan" tehtävä ei tietääkseni ole kuin liikutella läppiä ja jos läpät toimii niinkuin kuuluu niin tuskin se vika siinä voi olla?
Comment