Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 325i tehoja hukassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ropo
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 648

    e30 325i tehoja hukassa

    Mikähän on vialla kun ei pärjää kunnolla 2litraselle vakio sierralle!
    Tai siis lähtee aivan samallalailla kuin sierra. Tuntuu että alhaalta ei lähde niin hyvin kuin aiemmin. Vasta jossa 5000rpm lähtee vetämään jotenkin, mutta ei mielestäni siinäkään niin selvästi huomaa "teho piikkiä" kuin aiemmin.
    Kone kyllä kiertää pätkimättä koko kierrosalueella.

    Auttakaa että foorti kuskit ei ala vittuilemaan!!!
    Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
  • Pempe
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 111
    • Häme/maaseutu

    #2
    Kato ilman putsari! Ite joskus löysin sieltä talitintin ja märän suodattimen.. Vaihdon jälkeen oli hivenen eri auto!
    BMW E30 316 -84
    BMW E30 316i -89
    BMW E30 323i -85
    BMW E30 325i -87
    BMW E12 520i -77

    Comment

    • advance
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1689

      #3
      jos se onkin cosworth, tai se sierrakuski on viilannu sitä vähän.

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        #4
        Ettei ois jakohihna päässy löystymään hieman? Silloin ainakin tehot katoo...

        Comment

        • peinooo
          Bimmer Rookie
          • Jun 2005
          • 93

          #5
          osta sinäkin foorti

          Comment

          • ropo
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 648

            #6
            Ei ole sierra cosworth eikä edes viilattu!
            Ilman putsarin tarkastin. Näytti puhtaalle ja oli myös kuiva. Puhaltelin sitä vielä paineilmalla.
            Mitenkäs tuo jakohihna, pitääkö alkaa purkamaan syyläri yms. edestä pois kuten hihnan vaihdossakin vai saako sen kireyden kokeiltua helpommin?
            Hihnan vaihdon jälkeen on ajettu n.10000km.
            Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              Jako pielessä, melko varmasti.
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • Bmw_e30
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2004
                • 1260
                • joutseno

                #8
                Originally posted by ropo
                Mitenkäs tuo jakohihna, pitääkö alkaa purkamaan syyläri yms. edestä pois kuten hihnan vaihdossakin vai saako sen kireyden kokeiltua helpommin?
                jos meinaat jakohihnan vaihtaa kannattaa ottaa syyläri pois.. ei vahingoita ainakaa sitä viskoa irrottaessa.. eihä se syyläri ookku 2 ruuvil kiinni
                ex 325i -85 325i
                325i soupe -92 325i

                Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

                Comment

                • ZoMbiE
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 2583
                  • Lohja, Virkkala

                  #9
                  Originally posted by ropo
                  Mitenkäs tuo jakohihna, pitääkö alkaa purkamaan syyläri yms. edestä pois kuten hihnan vaihdossakin vai saako sen kireyden kokeiltua helpommin?
                  Hihnan vaihdon jälkeen on ajettu n.10000km.
                  Eipä sitä ole pakko ottaa edes vaihdon ajaksi pois, mutta rystysten takia kannattaa Eli tossa hommassa ei tartte, näet sen onko jako kohallaan ilman että joudut nesteitä poistaa..yläkoppa auki, lisälaitehihna pois,flekti pois edest, 6 pulttia siit värinänvaimentajast ja sit ite alakoppa pois niin näät merkit.. muistaakseni Ja kireyshän on sillä jousella määritelty ja toivottavasti TARPEEKSI kireälle kiristetty se lukituspultti ...

                  Comment

                  • BMW 325I avo
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2004
                    • 832
                    • Tampere

                    #10
                    Oletetaan että jako pielessä, niin eikös tuossa nyt ole käynyt ihan vitullinen tuurinmuulinpotkaisu, jos jako on mennyt vain pykälän pieleen. Ettei siis ole venat, männät ym. menneet solmuun. Vai miten on? Jos näin, niin ei muuta kuin nautit illalla tästäkin onnenpotkusta viinipullon kera.

                    Ja hihnan kireyshän katsottiin siitä pitkältä sivulta siten, että hihan tulisi kääntyä pitkittäissuunnassa (max)90astetta.
                    Last edited by BMW 325I avo; 09-11-2005, 14:05.
                    // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                    Comment

                    • Suutari
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2003
                      • 3059
                      • Suomi

                      #11
                      Originally posted by ZoMbiE
                      Eipä sitä ole pakko ottaa edes vaihdon ajaksi pois, mutta rystysten takia kannattaa Eli tossa hommassa ei tartte, näet sen onko jako kohallaan ilman että joudut nesteitä poistaa..yläkoppa auki, lisälaitehihna pois,flekti pois edest, 6 pulttia siit värinänvaimentajast ja sit ite alakoppa pois niin näät merkit.. muistaakseni Ja kireyshän on sillä jousella määritelty ja toivottavasti TARPEEKSI kireälle kiristetty se lukituspultti ...
                      Kyllä se jakomerkki on ihan tuossa värinän vaimentimessakin, selviää pelkällä yläkopan poistolla että saa yläpuolenkin jakomerkin näkyviin. Kirjastoon ja alfamerin opus käteen niin onnistuu vaivatta, siellä hyvät kuvat tuosta alapään jakomerkistä...
                      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                      -Official BTCF-Sauna Team-
                      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                      -Team BTCF Top Alcohol-
                      -Team Pimp My Bride-
                      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎