Neloselta kolmoselle ja hetkellinen ylikiertäminen. Auto toimii mutta illalla tehdyn nopeen diaknoosin jälkeen käy neljällä. Korkeammilla kierroksilla sitten melkein normaalisti. Nyt pitäs mennä hallille purkamaan konetta niin pitkälle ku tarvis on. Mistä kannattas ensiksi katsoo?? Katkeeko näistä keinuvivut vai mikä sieltä menee? Kone m20b25.
e30 ylikierroksilla
Collapse
X
-
Keinut menee melko herkästi, ja saattaa olla venttiilit lyöny mäntiin kii. Eli mittaa vaik puristuspaineetkin? ni näät hiuka osviittaa ,että puhaltaako suoraan ulos joku pytty...
Toivottavasti ei pahempaa ole käynyt,mutta...
-
...ja monesta pakovenan keinusta liukupinta irti.Originally posted by L.HJoo venakoppa vaan ensimmäiseks auki, niin näkee onko keinut ehjät..E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
Vai että vauhtipyörässä merkki.. No se yläpään merkki löytyy nokkapyörästä.Originally posted by JebuPuristukset mitattu ja niitä ei ole kun yhdessä pytyssä, keinut ehjät...Ja kertokaahan missä ylhäällä on jakopään yläkuolokohdan merkki, alapää merkkihän oli vauhtipyörässä. Parempi tarkastaa vielä toi jako ennen kun otan kannen pois...“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Eli sit siel on kaikist muist menny venttiilit solmuun...Originally posted by JebuPuristukset mitattu ja niitä ei ole kun yhdessä pytyssä, keinut ehjät...Ja kertokaahan missä ylhäällä on jakopään yläkuolokohdan merkki, alapää merkkihän oli vauhtipyörässä. Parempi tarkastaa vielä toi jako ennen kun otan kannen pois...
Comment
-
Originally posted by Jebujako oli hypänny yhdellä hampaalla ja nyt pelaa jo viidellä sylinterillä.
taidan tyytyy tohon
luultavasti venttiili saanu napsun ainenkin siinä pytyssä...
taidan tyytyä tohon
sääli on sairautta...........€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Joo ei muutaku tyydy tohon!!! ei muuta ku kovaa ajoa....kyllä se kiero venttiili sieltä vielä männän päälle tippuu! Tuolla konstillahan sitä paljon säästääki........Originally posted by Jebujako oli hypänny yhdellä hampaalla ja nyt pelaa jo viidellä sylinterillä.
taidan tyytyy tohon
luultavasti venttiili saanu napsun ainenkin siinä pytyssä...
Comment
-
Koitahan rauhottua, ei se venttiili sieltä mihkään tipu ja sitäpaitsi kansi on jo irti...Originally posted by jannelJoo ei muutaku tyydy tohon!!! ei muuta ku kovaa ajoa....kyllä se kiero venttiili sieltä vielä männän päälle tippuu! Tuolla konstillahan sitä paljon säästääki........
Comment
-
-
Ei sen jälkeen mitään.Originally posted by himonussijaKuuluiko moottorista mitään sivuääniä sitten kun jako oli taas kohdallaan?
Ja ainoastaan kaikki pakoventtiilit ja yksi imuventtiili oli saanu osumaa. Menipä sitten kaikki venttiilit kevennettäviksi ja kanavat työstettäviksi...
Comment
Comment