Neloselta kolmoselle ja hetkellinen ylikiertäminen. Auto toimii mutta illalla tehdyn nopeen diaknoosin jälkeen käy neljällä. Korkeammilla kierroksilla sitten melkein normaalisti. Nyt pitäs mennä hallille purkamaan konetta niin pitkälle ku tarvis on. Mistä kannattas ensiksi katsoo?? Katkeeko näistä keinuvivut vai mikä sieltä menee? Kone m20b25.
e30 ylikierroksilla
Collapse
X
-
Keinut menee melko herkästi, ja saattaa olla venttiilit lyöny mäntiin kii. Eli mittaa vaik puristuspaineetkin? ni näät hiuka osviittaa ,että puhaltaako suoraan ulos joku pytty...
Toivottavasti ei pahempaa ole käynyt,mutta...
-
Originally posted by L.HJoo venakoppa vaan ensimmäiseks auki, niin näkee onko keinut ehjät..E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
Originally posted by JebuPuristukset mitattu ja niitä ei ole kun yhdessä pytyssä, keinut ehjät...Ja kertokaahan missä ylhäällä on jakopään yläkuolokohdan merkki, alapää merkkihän oli vauhtipyörässä. Parempi tarkastaa vielä toi jako ennen kun otan kannen pois...“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Originally posted by JebuPuristukset mitattu ja niitä ei ole kun yhdessä pytyssä, keinut ehjät...Ja kertokaahan missä ylhäällä on jakopään yläkuolokohdan merkki, alapää merkkihän oli vauhtipyörässä. Parempi tarkastaa vielä toi jako ennen kun otan kannen pois...
Comment
-
Originally posted by Jebujako oli hypänny yhdellä hampaalla ja nyt pelaa jo viidellä sylinterillä.
taidan tyytyy tohonluultavasti venttiili saanu napsun ainenkin siinä pytyssä...
taidan tyytyä tohon
sääli on sairautta...........€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Originally posted by Jebujako oli hypänny yhdellä hampaalla ja nyt pelaa jo viidellä sylinterillä.
taidan tyytyy tohonluultavasti venttiili saanu napsun ainenkin siinä pytyssä...
Comment
-
Originally posted by jannelJoo ei muutaku tyydy tohon!!! ei muuta ku kovaa ajoa....kyllä se kiero venttiili sieltä vielä männän päälle tippuu! Tuolla konstillahan sitä paljon säästääki........
Comment
-
-
Originally posted by himonussijaKuuluiko moottorista mitään sivuääniä sitten kun jako oli taas kohdallaan?
Ja ainoastaan kaikki pakoventtiilit ja yksi imuventtiili oli saanu osumaa. Menipä sitten kaikki venttiilit kevennettäviksi ja kanavat työstettäviksi...
Comment
Comment