Onhan näitä kyselyitä täällä ollu, mutta en tälle vastausta löytäny.. Eli 9x16" ET10 ja ET15 vanteet 245/35/16 -renkailla pitäis saada -88 325i cäbiin. Onnistuuko? Pitääkö kaaria muokata? Ehkä kapeammilla renkailla?
Jos joudut vaihtaan renkaita, niin olisn ERITTÄIN kiinnostunut nuista renkaista jos vaan pintaa löytyy!
Kysyitkö rengasonlinestä emaililla? Meinaan sieltä ne 255/35-16 kumit ostin joskus. Vaikka niitä ei enää siellä listoilla olekkaan, niin voi sieltä silti saada.
Tossa olis email linkki josta voi kysyy, ilmeisesti ihan suomenkielellä: Offer.rengas-online@delti.com
Onhan näitä kyselyitä täällä ollu, mutta en tälle vastausta löytäny.. Eli 9x16" ET10 ja ET15 vanteet 245/35/16 -renkailla pitäis saada -88 325i cäbiin. Onnistuuko? Pitääkö kaaria muokata? Ehkä kapeammilla renkailla?
Kiitos.
tosiaan niinku moni on sanonut, niin 9,0x16" ET15 ja jos kumit on 225 40 proffilin ja siitä isommat, niin joutuu niistä takakaarista taittamaan sen kantin ja jos varmaan ET10:llä joutuu jo levittämään kaarta, sama varmaan jos rengas on 225:ttä leveempi
riipuen reilusta madalluksesta
edessä tekee aika tiukkaa tuo ET15 9,0x16" tulee aika paljon ulos ja sisäpuolella menee aika lähelle iskaria (pikku tolpilla, isoilla ottaa vähä kiinni), ja esim ET20 ei edes mahtus pyörimään, kun vanne ottaa iskariin kiinni...ja reilulla madalluksella saa kyllä lokarin ruttuun aika helposti...varmaan ehkä just Et15 9,0 tuuman vanne 215/40 renkaalla mahtuu olemaan kohtuu hyvin, kunha n on varovainen ja madallusta ei oo ihan tajuttomasti (60-75mm luulis menevän hyvin, ainaki toi 60mm), muuten alkaa jo rajottamaan renkaan kääntymistä suuremmilla madalluksilla, ilman että lokarinkaarelle edessä tehdään mitään...Et10 tulee varmasti jo liikaa ulos vakio kaarilla ?? ja 225 kumit tai isommat ei varmaan mahdu reilulla madalluksella vakiokaarilla
takana vaikuttaa tietenkin vielä se, että cabriossa vaihtui toi facelift vuonna 90/91 kun se sedanissä vaihtui -88, joten näissä malleissa on takalokarin kaari alempana, ns. vanhaan malliin verrattuna (ei muovipuskuri mallit) ja sillon ei tarvita taakse niin suurta madallusta....eli uudemman mallin 40mm madallus takaa vastaa 60mm madallusta vanhassa mallissa takana.
Kawerilla on kans 245 kumi takana ja hyvin pyörii, eikä raavi..
millä profiililla ja onko vanhaa vai uutta mallia oleva E30? ja madalluksesta kiinni ja tosiaan siitä vanteen ET:stä ja vanteen leveydestä...Ilmeisesti puhe 9x16" vanteesta ET15...
millä profiililla ja onko vanhaa vai uutta mallia oleva E30? ja madalluksesta kiinni ja tosiaan siitä vanteen ET:stä ja vanteen leveydestä...Ilmeisesti puhe 9x16" vanteesta ET15...
ja varmasti on takakaarille tehty jotain
Tuota tuota, Otan selvää kaweri kyllä kirjoittelee täälläkin, mutta tuskin huomaa, niin kysyn siltä..
takana vaikuttaa tietenkin vielä se, että cabriossa vaihtui toi facelift vuonna 90/91 kun se sedanissä vaihtui -88, joten näissä malleissa on takalokarin kaari alempana, ns. vanhaan malliin verrattuna (ei muovipuskuri mallit) ja sillon ei tarvita taakse niin suurta madallusta....eli uudemman mallin 40mm madallus takaa vastaa 60mm madallusta vanhassa mallissa takana.
Cabriossa takakaari pysyy samassa kohtaa aina. Itseasiassa kovakattoiseen tulee tuossa faceliftin yhteyssä "cabrion" takakaaret.
Muahhahha.. kyllähän tollaset riceri vanteet menee vaikka väärinpäin asentas. No hard feelings...
no aijaa!
no mutta on nuo sentään hianot =P
ainakin kun saan työstettyä ne josta päästäänkin toiseen aiheeseen että kun pitäs kiillottaa/maalata vanteet niin kannattaako ne hiekkapuhaltaa kun on pikkasen kolhiintuneet?
ex:E36 320i, E30 318i Touring, E23 735, E34 520 pommi, Crescent. Nykyään Opel vectra
Comment