Bmw 325ix e30 tekniikka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maxwell
    Banned
    • Dec 2005
    • 27

    Bmw 325ix e30 tekniikka

    onko kenellekään kokemusta mihin asti ix neliveto kestää virityksessä onko mahdollista vaihtaa parempaan tai vaihvistaa koska mietin tässä että kumpi olisi parempi auto bmw e30 325ix tai ford escorth rs coswoth mutta bmw on hienompi mutta nyt ei ole siitä kiinni vaan kestävyydestä ja virityksestä esim mitä heikkouksia on ix:ssä kun sitä turbottaa mitä kannattaa ottaa huomioon juuri ix mallissa kun sen pitää olla nelivetoinen kiitos kaikille jotka vastaavat ps koska ei ole varaa skyline:neen
    Last edited by maxwell; 24-12-2005, 22:32.
  • ässä lavaan
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1717
    • Savo

    #2
    kiva lukea näitä viestejä missä ei oo minkään näköisiä välimerkkejä ja lauseita on ihan helvatusti vaikka välillä voisi jonkun pisteen tai pilkunkin laittaa jos tarve vaatii mutta vaan yhtä putkea koko kirjoitus kumminkin on...

    t: äidinkielen lehtori
    E91

    Exät:
    E36 325i -93 Cabriolet
    E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
    E36 325i -91 Sedan
    E30 325i -85

    Comment

    • Vex
      Bimmer Rookie
      • Jan 2004
      • 168
      • Kokkola / Lohtaja

      #3
      Itelläni on turbotettu sprint-käytössä oleva IX, jossa oli viime penkityksessä 276 hv+etuperän häviöt, eikä mitään ropleemaa minkään voimansiirron osan kanssa ainakaan vielä oo ollut. Autolla ajetaan siis ainoastaan kaasu pohjassa eikä mitään sunnuntaiajelua. Uudella moottorinohjausjärjestelmällä ja ahtojen nostolla + muilla virityksillä autoon tulee 350-400 hv. Siitä en tiiä kuinka kauan vakiohilut kestää noita tehoja, mutta 300 kesti mulla ainakin ongelmitta.

      Comment

      • maxwell
        Banned
        • Dec 2005
        • 27

        #4
        anteeksi miten kirjoitin, koska se on vähän vaikeata äsken, mutta kyse olisi tupla turbottaa ekoja 1987 vuosimalli 2ovinen ei katti pakkoa ja joku 400-500hv sillä sitten mennään lujaa, sen arvoiset tehot olisi ihan kiva mutta jos ei ole järkeätä joku 400hv kun en tiedä tosta ix mitään ajattelin että joku voisi neuvoa, niin on vähän hankala ottaa tehoa irti, mutta kyllä voin virittää sen sinne jonnekin 400hv paikkeille, mutta jos se menee rikki helposti niin en tekisi sitä mielelläni

        Comment

        • Vex
          Bimmer Rookie
          • Jan 2004
          • 168
          • Kokkola / Lohtaja

          #5
          Ei ole järkeä laittaa ton kokoseen moottoriin 2 turboa, pärjäät yhdellä ihan hyvin ja rahaa/vaivaa säästyy. Soita Proturbo ja sano mitä tehoja oot haluamassa niin ne tietää mikä turbo on hyvä siihen. Jos haluat sellaisen kannentiivisteen, joka VARMASTI pitää niin ota yhteyttä 040-5926070.

          Comment

          • taustatauno
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 481
            • 09-laitamilla

            #6
            Varsin outo vertailupari e30 325ix ja Escort RS Cosworth. Hintaeroa on reilusti ja muutenkin aivan eri tasoilla kaikin puolin olevat autot. Eiköhän jokainen valitsisi Escortin noista kahdesta.
            E91 330d

            Comment

            • GOOFY
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 4139
              • .

              #7
              .......................
              Last edited by GOOFY; 14-04-2007, 23:03.
              E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

              Comment

              • taustatauno
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 481
                • 09-laitamilla

                #8
                Heräsi vain epäusko tähän koko "projektin" aloitukseen, koska sama kaveri toisella foorumilla ylistää Escort Cosworthia ja kertoo haluavansa rakentaa 800hv bemarintappajan.

                Mad mike CRSC:lla "katotaan jokun ajan päästä, kun silloin liityn jäseneksi mutta kaverit nauraa kylla mulle koska ne ei tykkää oikein cosworthista, mutta voin sanoa että tieto aiheuttaa tuskaa ja oon tekemässä bmw tappajaa"
                E91 330d

                Comment

                • maxwell
                  Banned
                  • Dec 2005
                  • 27

                  #9
                  niin tätä just haluaisin tietää että onko järkeä laittaa tupla turboa, näköjään ei ole ja toiseksin kun sen pitää olla neliveto niin on tullut mieleen, että kun gti lehdessä oli juttua siitä punaisesta cosworth:ista niin siitä tuli mieleen että semmoinen iloso kiva laite, mutta en tiennyt että on olemassa
                  joku ford foorumi, ei ole kiva olla toi kaveri, olen kiinostunut bmw koska keverilla on turbo ix ja broidilla on myös bmw is ja sedällä myös bmw projekti

                  Comment

                  • maxwell
                    Banned
                    • Dec 2005
                    • 27

                    #10
                    kun oikein ei kerrota missään noista ix turbotuksesta ja kaveri ei ole tehnyt sitä itse, no unohdetaan koko juttu

                    Comment

                    • avr
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2005
                      • 290
                      • Vaasa

                      #11
                      Originally posted by maxwell
                      kun oikein ei kerrota missään noista ix turbotuksesta ja kaveri ei ole tehnyt sitä itse, no unohdetaan koko juttu
                      Yritäppäs kattoo Projekti osiosta, eiköhän sieltä vois jotakin löytyäkkin!
                      Ainaski sen koneen turbotuksesta!

                      Comment

                      • jvakeva
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 2432
                        • Kouvola

                        #12
                        aivan.. ja kaksinaamaisuus kannattaa unohtaa heti, tai muuten ei kyllä täältäpäin saa kun risuja. tosiaan jos meinaat mk5 escoa ja e30 verrata keskenään niin on aika erilainen vertailupari. mutta jos mk 4 niin itse en kahta kertaa miettisi. semmonen esko on aika perseestä.. nimim. entisen emännän velipojalla on edelleen, eikä ole viikkoa pidempään toiminut.. hyväpeli.

                        EDIT: ja joku 800hp ei ihan tyhjästä enää synny. saanko tiedustella ikää?
                        B10 V8 # 108
                        saab r560 8X4

                        Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                        Comment

                        • maxwell
                          Banned
                          • Dec 2005
                          • 27

                          #13
                          minkä ikää haluat tiedustella, ja olen aikaisemminkin yrittänyt saada tietoo ix turbotuksesta mutta epäonnistuin siinä kun kukaan ei oikein kertonut mitään, ihailen ix e30 bmw:tä coswoth on vain yksi vaihtoehto, mutta uskon on vielä bmw mutta, kun jokaisella on unelma niin mulla se on turbo ix joka kans kulkee eikö vaan

                          Comment

                          • maxwell
                            Banned
                            • Dec 2005
                            • 27

                            #14
                            ja sen takia coswoth on hyvä vaihoehto koska se kestää, ix:stä en tiedä koska sellaista tietoa ei löydy mistään, enkä suin päin viitsi kokeilla kuin paljon se kestää kun se tulee kalliiksi ja se 800hv coswoth oli vain joku älytön ahaa elämys, koska se tulee kalliimmaks kun ix ja ix on siistimpi ja cosworth:in hinnalla saa hyvän ix:än

                            Comment

                            • maxwell
                              Banned
                              • Dec 2005
                              • 27

                              #15
                              en ole kyllä sitä palstaa laittanut pystyyn siellä cosworth clubilla koska en tiennyt moisesta, en tiedä mistä se revittiin että olisin siellä ehdottanut jotain bmw tappajaa

                              Comment

                              Working...
                              X