ainakin se E30 M5 tekniikalla on yhden klubilaisen... toisesta en ole varma
no jokos oot ostanut ix tai cossun? vai ostitko ihan 1000hv:n skylinen missä on sellanen spoileri että täyskiihdytyksellä se lähtee lentoon??
jos näin niin lennäppä toiselle foorumille
ei herneitä tai muita palkokasveja nenään...
joo, ostin 1500hv skylinen ja 900hv cossun ja 550hv ix ootko tyytyväinen
siis mitä hittoa. verrataan 325ix escort coswort:hiin????? eiks neliveto sierra olis parempi vertailukohde. mitä ix maksaa? joku 3-7 te. mitä cossu esco maksaa? n 20-30te??? aika hyvä verrata. ja mikä toi yritys gtissä oli ni jutussahan sanottiin et pelkät laakerit turboon makso jo auton hinnan+ viellä muut osat mitä siihen on pistetty kii... että tota joo. sumuvoiteluita vaan hankkimaan.
ja mikä toi yritys gtissä oli ni jutussahan sanottiin et pelkät laakerit turboon makso jo auton hinnan+ viellä muut osat mitä siihen on pistetty kii... että tota joo. sumuvoiteluita vaan hankkimaan.
Mikähän tuo laakereiden hinta juttu oikein on? Siis joku yrityskö niitä valmistaa vai onko se joku erikoisturbo vai mikä?
Mikähän tuo laakereiden hinta juttu oikein on? Siis joku yrityskö niitä valmistaa vai onko se joku erikoisturbo vai mikä?
jos samasta autosta puhutaan jutussa muistaakseni sanottiin että turbon jollai laakereilla (en nyt muista sanatarkasti) olisi saanut vähän ajetun cossu escon
jos samasta autosta puhutaan jutussa muistaakseni sanottiin että turbon jollai laakereilla (en nyt muista sanatarkasti) olisi saanut vähän ajetun cossu escon
Ok. Jotenkin tuntuu että tyhmää ostajaa huijataan. En nyt tarkoita sinua vaan noiden laakerien ostajaa Kestäähän niissä normaalit laakeritkin (helat) ihan hyvin. Mikshän sinne pitää ihan hel****n kalliita laakereita laittaa kun ne eivät kuitenkaan tuo lisää tehoa tai muuta käsin kosketeltavaa/huomattavaa. Jos tekee perushuollot ahtimeen, niin pärjää ihan normiosilla. Ei auton isot tehotkaan noita vaadi...
Ok. Jotenkin tuntuu että tyhmää ostajaa huijataan. En nyt tarkoita sinua vaan noiden laakerien ostajaa Kestäähän niissä normaalit laakeritkin (helat) ihan hyvin. Mikshän sinne pitää ihan hel****n kalliita laakereita laittaa kun ne eivät kuitenkaan tuo lisää tehoa tai muuta käsin kosketeltavaa/huomattavaa. Jos tekee perushuollot ahtimeen, niin pärjää ihan normiosilla. Ei auton isot tehotkaan noita vaadi...
jeps sitä varmaan kannattais kysyy silt ku sen auton on tehnyt eikä multa. mä vain luin niin. enempää en tiiä asiast.
Jatketaas samanlaisesta autosta mut pikkusen eri aiheella, kun kuitenkin tekniikka topic on.
- Paljos tollanen 89 kattimallin Ix farkku pitäs syödä polttoainetta jos se on tikissään, vaikkapa matka-ajossa?
- Onkos välityksissä/laatikossa eroa vanhempaan peltipuskurimalliin?
-Onko katit ja välipöntöt samassa yhteydessä auton alla? Omassa ei ole välillä ku yks pitkä vaimennin jossa kylläkin Bmw:n tekstit ja jotain numeroita.
Summa summarum vähä tukkoiselta auto tuntuu ja bensa tuntuu kelpaavan. Aattelin et oiskos mitään apua jos noi "mahdolliset" katit heittäs mäkeen (tietty jos vaan saa)? Välipöntön jälkeen pakoputki muuttuu näköjään yhdeksi eli voisko mitenkään ahdistaa (ei kuitenkaan mitään älytöntä ränniä ole)? Ja eikös alunperin ole 2:lla putkella loppuun asti?
Mitään katapulttia en ole rakentamassa, mut minusta sais kyllä kulkea VÄHÄ virkeemmin, ainakin tohon bensansyöntiin nähden:think
-Onko katit ja välipöntöt samassa yhteydessä auton alla? Omassa ei ole välillä ku yks pitkä vaimennin jossa kylläkin Bmw:n tekstit ja jotain numeroita.
Summa summarum vähä tukkoiselta auto tuntuu ja bensa tuntuu kelpaavan. Aattelin et oiskos mitään apua jos noi "mahdolliset" katit heittäs mäkeen (tietty jos vaan saa)? Välipöntön jälkeen pakoputki muuttuu näköjään yhdeksi eli voisko mitenkään ahdistaa (ei kuitenkaan mitään älytöntä ränniä ole)? Ja eikös alunperin ole 2:lla putkella loppuun asti?
Alunperin on kahdella katista perille saakka, ainoa ongelma on saatavuus/hinta tuohon kattimallin takapönttöön.
Katin poistamisesta kannattaa käyttää searchii, mutta voipi olla seinä edessä.
Mitään katapulttia en ole rakentamassa, mut minusta sais kyllä kulkea VÄHÄ virkeemmin, ainakin tohon bensansyöntiin nähden:think
Omasta kokemuksesta IX:ien kanssa voin kertoa että kyllä tuntuu neliveto bensankulutuksessa huomattavasti. Nelikko tuntuu järkyttävän "tahmealta" verrattuna takavetoon, tosin molemmat ovat automaatteja mutta eron huomaa silti selvästi.
IX syö maantiellä cruisen kanssa ~10L/100km, voi päästä alle mutta vaatii erittäin rauhallista ja tasaista menoa.
Takavedolla maantiellä pääsee 8 alkaviin lukemiin per 100km.
E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber Metallic
EX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Kiitos vastauksista. Äsken kävin nosturilla kurkistelee niin y-haara josta harautuu takapöntölle näyttäs jotenki ahtaalta. Mahtasko olla käytännön hyötyä jos ton loppupään rakentas uusiks kahdella putkella? Tota vähäpäästöisyys juttua käyn suoraan kysyy konttorilta jos tietäisivät?
Mites toi lambda sitten? Vaikuttaa ilmeisesti kaikilla osa-alueilla?
Comment