Eikö se ix.än turbotus ole ihan sama kuin esim. tavallisen 325i (M20), samat koneet niissä on. sitten mitenkäs ne vaihteistot kestävät on eri asia, kaikki puslat jäykiks ensin että saa klapit pois. ja jos laatikko(t) on loppu ennestään niin eivät varmasti kestä, terveet kamat pysyvät kasassa ainakin 400hp. ja se punainen esko. GTI.stä paukuttelee laatikoita ja periä taivaan tuulin heti kuin sillä polkaistaan.. (jos "se" kone on nokilla) siis ei se joka oli lehdessä kiinni vaan nykyinen, 600+jotain.. en nyt muista tarkalleen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 325ix e30 tekniikka
Collapse
X
-
niin tiedän koneesta jo, mutta se neliveto järjestelmä esim.
jakolaatikko, etutasaus pyörästä/etulukko/etukardaanit/etulukko, takatasaus pyörästö/perä/perälukko, vaihteisto jne. jne. miten ne kestää niistä kun saisi tietoo jos joku tietäis minkä verran se kestää ja tietysti järjellä. Se punainen esco, siinä kesti neliveto järjestelmä mun mielestä mutta vaihdelaatikko ei kestänyt, eikä kestänyt laatikko täys kiihdytyksiä kun oli 235 katu sliksit muistan sen gti:lehden jutun nyt, ja se kone oli vissiin kiinni siinä kun se juttu tehtiin, mutta sehän myi ne eri suuntiin ja myi vakio koneella sen auton eteen päin, unohdetaan se esco juttu jo nyt puhutaan bmwLast edited by maxwell; 27-12-2005, 02:02.
Comment
-
-
Originally posted by maxwellniin tiedän koneesta jo, mutta se neliveto järjestelmä esim.
jakolaatikko, etutasaus pyörästä/etulukko/etukardaanit/etulukko, takatasaus pyörästö/perä/perälukko, vaihteisto jne. jne. miten ne kestää niistä kun saisi tietoo jos joku tietäis minkä verran se kestää ja tietysti järjellä. Se punainen esco, siinä kesti neliveto järjestelmä mun mielestä mutta vaihdelaatikko ei kestänyt, eikä kestänyt laatikko täys kiihdytyksiä kun oli 235 katu sliksit muistan sen gti:lehden jutun nyt, ja se kone oli vissiin kiinni siinä kun se juttu tehtiin, mutta sehän myi ne eri suuntiin ja myi vakio koneella sen auton eteen päin, unohdetaan se esco juttu jo nyt puhutaan bmwBMW E38 730 manuaali
ex E30 318i -91 cabrio
Comment
-
-
Originally posted by maxwellse neliveto järjestelmä esim.jakolaatikko, etutasaus pyörästä/etulukko/etukardaanit/etulukko, takatasaus pyörästö/perä/perälukko, vaihteisto jne. jne. miten ne kestääEioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Originally posted by -Dobermann-
kiitos linkistä. oli aika hauskaa lukea noi pari sivua
Originally posted by KtKMä luulen ,että kannattaa unohtaa noi 800hv cossut noin aluksi. 600hv tulee ihan iisisti tosta vaan ilman murheita. Vähän lastua ja suuttimia kehiin ,iso turpo ja se on siinä.
Bemarin 325 koneeseen joutuu kumminkin laittamaan Paremmat männät ja garretin T07 ahtimen ,ennenkuin 600-700hv saavutetaan. Vaatii myös keraamiset kovatitaani venat kanteen ,että kestää yli 4bar ahtoja.
Suurpaine öljypumppu tarvitaan myös. kuumuus kasvaa sen verran suureksi kannessa ,että tarvitsee kunnon sumuvoitelun palotiloihin.
Tekniikka osiossa on sitten vielä tarkempia juttuja viritykseen. Ja vähemmän virtuaali renkaan potkimista
Comment
-
-
heh..hieman nauratta aina välillä nää jutut , tosiaan...
keraami-titaani-venat ja 800+hp cossut..jeps...
earth to johnny...
kannattanee ensin budjetoida pelkkään 600hp+ moottoriin vähintään se 5000e aluksi niin sitten voi reuta miettimään eteenpäin...Last edited by Suutari; 27-12-2005, 23:02.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by muggoTai Beam Me down Spock..
Taitaapa tuo 5ke olla aikalailla alakanttiin jos haluaa oikeasti KESTÄVÄN 600hp moottorinTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Terno
Comment
-
Nyt kyllä kiinnostaisi millaisella budjetilla ollaan liikenteessä, jos oikeasti olet tekemässä kestävää 400+hp autoa.
Voimansiirto on kyllä nelivedossa todella kovilla noilla tehoilla.
Voit kovemmassa ajossa varautua kyllä vaihtamaan ainakin etuperiä ja korjaamaan vaihdelaatikoita.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Comment