elikkäs meillä on tollanen projekti menossa.kysyisinkin nyt seuraavaa,mistä löydän tohon uudet puslat alustaan?ja varmaankin toi m20koneen vauhtipyörä käy suoraan tohon m50 koneeseen?ja viimeisenä,kannattaako ostaa moposportista toi m3 kytkinpaketti?ja saako sen sopimaan tuohon?kiitoksia kaikille jotka vaivautuu vastaamaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e21 m50 koneella..
Collapse
X
-
Mullahan on myytävänä seuraavat:
E21 323i takatukivarret, ilman laakereita, hiekkapuhallettu, polttomaalattu ja Sporttiauton tekemillä uretaanipuslilla. Ei halvat.
Takakelkan kumiklöntit, mallia jäykkä (33 33 1 118 568).
Eteen myös 323i tolpat, puhallettu ja maalattu.
Kallistuksen vakaajat eteen ja taakse, puhallettu ja maalattu.Last edited by *Kaide; 11-01-2006, 16:38.E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
-
kiitti kaide tarjouksesta,mut tarvii ainoastaan tietää mistä puslia saa eli ilmeisesti tuolta sporttiautosta. Kaikki tarvittava hommattu t3
Laatikkona meinaan käyttää alkuperäinen m20 koneen 4v laatikkoa. Entäs se kytkinpaketti,meneekö tohon m50 koneeseen?
Ja kyytsis auto menee kokonaisena nyt viikonloppuna.pikkuhiljaa hyvä tulee...kait..
Comment
-
-
ostappa vaan se moposportin paska asetelma joka on puolet puristusvoimaltaan verrattuna vakioon...tarkotettu pelkästään sintterille ja 325i malliin ei massalevylle. silloinkin huonompi pito kun vakiolla ja sintterillä...että semmosta. ei todellakaan mikään m3 asetelma.
nim. kokemusta on. tollanen oli kiinni viime kesänä 1000km ja luisti kun perkel vaikka ei ahdin ollukkaan kiinni..Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment