Pääseekö takaluukusta sisään 2d mallissa. Ovet ovat niin jäässä että ei ole toivoakaan päästä pakkasilla. KAikki konstit ovat epäonnistuneet. Lämpöhauteet(roskasäkillinen kuumaa vettä), lukkosulat yms... Pääsiskö siis takaluukusta tupaan? Onko ehdotuksia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Takaluukusta sisään e30 320
Collapse
X
-
Originally posted by Tupex83Pääseekö takaluukusta sisään 2d mallissa. Ovet ovat niin jäässä että ei ole toivoakaan päästä pakkasilla. KAikki konstit ovat epäonnistuneet. Lämpöhauteet(roskasäkillinen kuumaa vettä), lukkosulat yms... Pääsiskö siis takaluukusta tupaan? Onko ehdotuksia?
Kokeile hiusföönillä sulattaa ovia tiivisteistä samoin lukkoa
Aja auto lämpimään talliin sulamaan No ei nyt sentään..
-
-
Ennen kuin rikot mitää, ni hanki jostain kiila(vaikka puuta/muovia jne.) ja sillä kiilaat ovea hiuka raollee. Sitte hankit rautalangapätkän, minkä työnnät tästä em. välistä sisään ja nostat nupin ylös...tietenki langan tarttee olla sopivan jäykkää.
Tässä siis yksi konsti..Tapaturmassa irronnut käsi pystyy jo vähän vasaroimaan.
Otsikko Aamulehdessä 12.1.
Comment
-
-
Eipä tair hiustekuivaaja teho riittää näil pakkasil! Ota sen sijaa kuumailmapuhallin. Kumpi jääs tiivisteet vai lukko? Sulata lukko ja laita aseöljyä sit kastelukannuu kuumaa vet ja tiivisteet. muista kuivaus ja tiivisteiden silikonointi. Sit vaa parkkihallii et sulaa loput ja kuivuu.Varmaa on, että totuudenpuhuja paljastuu aina!
Comment
-
-
kyllä se on tähän saakka toiminu että kaataa ämpärillisen kuumaa vettä lukonpäälle niin että menee oven väliinkin ite lukkoo lämmittään. Sit tietysti jotenkin kuivaus ja vaikka aseöljyt lukkoon. Paras jos irrottaa ovipahvin ja voitelee myös lukon takapuolenCorvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
-
Yksi hyvä konsti tepsii useimmissa autoissa. Ovesta (ulkopuolelta) irroitetaan ikkunan ulkopuolinen tiiviste. Sitten sopivan paksuisesta terästangosta taivutetaan koukku, joka tungetaan ikkunan ja oven välisestä raosta sisään. Tämän jälkeen koukkua nostellaan onkiakseen sopiva kohta, joka nostaa lukitusnupin ylös. Kyseisen tempun opin tutulta, kun eräässä -84 mazdassa jäi avaimet lukitun auton sisään.Last edited by Ripe; 20-01-2006, 15:14.Nyk - Honda Civic Executive A 1.8 -08
Ex - VW Polo 1.4 6N2 -01
Ex - E34 520i -89
Ex - Honda Accord EXi 2.0 -88
Ex - Audi 80 2.0E -92
Ex - Nissan Almera 1.6 SLX -98
Ex - E36 316i -98
Ex - E30 316 -86
Ex - Peugeot 405 SRi -88
Ex - Toyota Starlet 1.2 -82
Ex - Mazda 323 1.3 -84
Comment
-
-
Originally posted by vekaEipä tair hiustekuivaaja teho riittää näil pakkasil! Ota sen sijaa kuumailmapuhallin. Kumpi jääs tiivisteet vai lukko? Sulata lukko ja laita aseöljyä sit kastelukannuu kuumaa vet ja tiivisteet. muista kuivaus ja tiivisteiden silikonointi. Sit vaa parkkihallii et sulaa loput ja kuivuu.
Silikonittomat tiivisteiden käsittelyaineet on parempia.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by RipeYksi hyvä konsti tepsii useimmissa autoissa. Ovesta (ulkopuolelta) irroitetaan ikkunan ulkopuolinen tiiviste. Sitten sopivan paksuisesta terästangosta taivutetaan koukku, joka tungetaan ikkunan ja oven välisestä raosta sisään. Tämän jälkeen koukkua nostellaan onkiakseen sopiva kohta, joka nostaa lukitusnupin ylös. Kyseisen tempun opin tutulta, kun eräässä -84 mazdassa jäi avaimet lukitun auton sisään.
Comment
-
-
Tämmönen pikakikka tuli mieleen joka auttaa ainakin jos lukot nyt ei ihan ikiroudassa oo.. Ja tietty toimii vaan tupakkamiehillä tai herrasmiehillä jotka tykkää tarjota naisille tulta . Lämmittää sen avaimen sytkärillä niin kuumaks kuin saa ja liikuttelee sit lukossa mahdollisimman paljon haittoja vasten että lämpö siirtyis useempaan paikkaan. Ainakin omassa on auttanut vaikka heti eka yrityksellä ei avain oo hievahtanukkaan. Tietty tämän jälkeen kannattaa hoitaa auto lämpimään ja tunkee kunnon lukkosulat sisään. Ton lämmittelyn ja heiluttelun voi joutua uusimaan muutemaan otteeseen ja ihan näillä pakkasilla ei oo kokemusta mut kympin paikeilla ja alle on ainakin pelannut.
Harmi kun lintta on eteläsaksasta ja gyntteri ei oo ruksinut listalta sähköllä sulavia lukkoja ..tai kaukosäätöistä keskuslukkoaLast edited by Spud; 20-01-2006, 21:31.
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82Eikös e30ssäkin ole pelti muotoiltu siten, että tuolla konstilla ei lukitusmekanismiin pääse käsiksi? 240 volvossa konsti toimi.Tapaturmassa irronnut käsi pystyy jo vähän vasaroimaan.
Otsikko Aamulehdessä 12.1.
Comment
-
-
Oven lukon avaaminen tiivisteen välistä
Oven lukon avaamisessa tiivisteen välistä kannataa käyttää muovista leveää pakkausnauhaa (jota käytetään pakettinen sitomisessa). Nauha painetaan keskikohdalta teräväksi (siten, että kumpikin pää on kiinni toisissaan) ja terävää päätä tarpeen mukaan muotoillaan saksilla tai puukolla. Oven ulkopuolelle jää siis nauhan kumpikin pää ja teräväksi painettu keskikohta menee helposti oven tiivisteen välistä. Muovinauhaa on helppo ohjata kummallakin kädellä auton ulkopuolelta ja nostaa nuppi ylös, MIKÄLI NUPPIIN YLIPÄÄNSÄ SAA OTTEEN . Tämän opetti poliisi, kun eräässä autossa avaimet olivat lukitun auton virtalukossa. Konstista ei ole apua, jos nuppia ei voi nostaa (kuten esim. mersussa) tai ovenavauskahva ei avaa sisäpuolelta lukittua ovea.
Comment
-
-
Jos mä kuitenkin odottelen maanantaille hyvistä vinkeistä huolimatta. Silloin meinaa on tulossa nollakeli ja toiv. saan ne ovet auki. Kiva sotkea pyörällä tämmöisessä pakkasessa! Tälläkin hetkellä on pakkasta -15 astetta, jos edes riittääkään. Eli malttia! Kai?
Exät: E30 320 -86, E46 316 -01
E60 525iA M-Sport -05, nykyinen E60 535d M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by heikki81Tämä konsti toimii e30sessä varmasti ja viime kuussa toimi ainakin vielä e36seenkin. Mutta lisätään nyt sen verran, että sitä tiivistettä ei kannata irrottaa, vaan kiilaa hyväksikäyttäen avaa tarvittavan kokoisen raon oven ja b-pilarin väliin..
Ja sitten off-topiccia :
Minulla on alkuperäinen 325ix:n esite (peltipuskurimallia) ja siinä oven avausnupit on mersutyyliset sileät tai siis semmoiset kuin uudemmissa bemareissakin taitaa olla. Onko nuo nupit vakiona ix:ssä? Vähän haittaisi autoon tunkeutumista muuten kuin ikkunan läpi..
Tosin varashälyttimellä varustetussa vehkeessä ovi taitaa olla takalukossa, eli ovi ei aukea ainakaan sisäkahvasta eikä pitäisi aueta nupistakaan. Kokeiltu joskus kaverin kanssa. Cobran häly, jos se vaikka jotain merkkais.
Hetkonen, tästähän päästiin takaisin aiheeseen : pääseekö tuolla "pakkausnauha"-kikalla hälyttimellä varustettuihin autoihin sisään?
Comment
-
-
Originally posted by Tupex83Pääseekö takaluukusta sisään 2d mallissa. Ovet ovat niin jäässä että ei ole toivoakaan päästä pakkasilla. KAikki konstit ovat epäonnistuneet. Lämpöhauteet(roskasäkillinen kuumaa vettä), lukkosulat yms... Pääsiskö siis takaluukusta tupaan? Onko ehdotuksia?
Comment
-
Comment