Jarruista sen verran että eikös kolmekakskymppisessä ole kanssa rummut takana mutta edessä tuuletetut levyt ? Eli ainakin eteen satulat. Isoa tolppaa kenties. Eikös söörtsillä löytyny muka mitää aikasempaa näistä tekniikanvaihdoista ?
E30 316 kaasari->320i
Collapse
X
-
Comment
-
Originally posted by RudenorthJos käyttöautoksi niin 1.8i pannu ennemmin. 2l kutvosessa ei ole edes kunnon kutosen murinoitaMinkä takia ennemmin 1.8? Ei se ainakaan tehokkaampi/vääntävämpi ole.?
Last edited by KuHaZ; 03-02-2006, 18:10.Nyt: e46 320d farkku -00 Ex: e36 328i coupe, e30 320
Comment
-
Originally posted by KuHaZPerustele.Minkä takia ennemmin 1.8? Ei se ainakaan tehokkaampi/vääntävämpi ole.?
MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
Originally posted by TernoElu juttu olisi t?ll?inen ett? itell? olis TODELLA hyv? koppainen E30 bemu, tosi mopo ja kiinnoistais vaihtaa siihen 2litranen kutvonen, olis saunddit ainkain kohdallaan....tosin tehot ei, mutta olis niin kun k?ytt?autossa paras kombinaatio, eli mit? tarvii vaihtaa? Tietenkin esim jarrut voi olla isommat, mutta siis mit? on pakko vaihtaa... Kertokaa ihmess? jos tied?tte, ja mites muuten s?hk?jen kanssa on kova savotta??? Eli ihmeess? kaikkea asiaa liittyv?? t?nne tulemaan...
P.S editti? kokeilin, mut p??s?nt?isesti kaikki koski 325i, KIITOKSET JO ETUK?TEEN!!!!!!
S?hk?jen kanssa ei suurta ongelmaa ole, suht helposti selvii.
pit??k?s t?ss? paketissa jo vakaajat vaihtaa?
________
MEDICAL MARIJUANA CARDLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 06:30.
Comment
-
Originally posted by RudenorthTehoiltaan saman tehoinen pienemällä kulutuksella. Valmiina 1.8 kaasari, joko ruiskuttaa tai laittaa valmiin setin ei tarvise muutoskatsastaa. Kone jos m10 niin ei tartte pelätä hihnan katkeamista. Tuossa aika monta hyvää syytä.tuo hihna on kyllä nuissa m20 koneissa huono keksintö, mutta eikös 318i:ssä ole 83kw ja 320i:ssä 95kw.?
Nyt: e46 320d farkku -00 Ex: e36 328i coupe, e30 320
Comment
-
Originally posted by KuHaZNo eikös se sullakin kuluta 15-16litraa näin talvisin? ei mun 2litran padalla pääse noin korkeisiin lukemiin vaikka polkeekin.tuo hihna on kyllä nuissa m20 koneissa huono keksintö, mutta eikös 318i:ssä ole 83kw ja 320i:ssä 95kw.?
tehuja on 320i paperilla enemmän mutta samalla tavalla liikkuvat. Tämä 1.8i ehdotus oli vain minun mielipide, minua ei kiinnosta minkä kukin haluaa sinne pellin alleen laittaa. Se nelos pannu vaan istus sinne helposti, ei tulis prosenttaja, eikä tarvitse muutos katsastella.
MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
Originally posted by Rudenorthtehuja on 320i paperilla enemmän mutta samalla tavalla liikkuvat.
E36 Kiihtyy kyllä tasaisesti ja eli tehoa on tasaisesti kaikilla kierroksilla, kun taas E30 alavääntö vähän uupuu mut yläkierroksilla vetää ku mikäkin. ja jos noilla 1/4 mailille lähettäs ni E36 jäis varmaan kauas.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Originally posted by makkisKyllä ainakin iso eri on noilla mun autoilla, E36 M40B18 ja E30 M20B20 molemmat vakioita.
E36 Kiihtyy kyllä tasaisesti ja eli tehoa on tasaisesti kaikilla kierroksilla, kun taas E30 alavääntö vähän uupuu mut yläkierroksilla vetää ku mikäkin. ja jos noilla 1/4 mailille lähettäs ni E36 jäis varmaan kauas.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
Vaihtoon menee: kone, laatikko, kardaani, syyläri, paluuputki tankille+pumppu, sähköt, etujouset ja jäähdytetyt levyt eteen, sekä kiinnikkeiden hitsaaminen ilmamäärämittarille ja paisunta-säiliölle... ja perän vois vaihtaa tiheempään- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Originally posted by TernoElu juttu olisi tälläinen että itellä olis TODELLA hyvä koppainen E30 bemu, tosi mopo ja kiinnoistais vaihtaa siihen 2litranen kutvonen, olis saunddit ainkain kohdallaan....tosin tehot ei, mutta olis niin kun käyttöautossa paras kombinaatio, eli mitä tarvii vaihtaa? Tietenkin esim jarrut voi olla isommat, mutta siis mitä on pakko vaihtaa... Kertokaa ihmessä jos tiedätte, ja mites muuten sähköjen kanssa on kova savotta??? Eli ihmeessä kaikkea asiaa liittyvää tänne tulemaan...
P.S edittiä kokeilin, mut pääsäntöisesti kaikki koski 325i, KIITOKSET JO ETUKÄTEEN!!!!!!
Comment
-
Originally posted by AxumVaihtoon menee: kone, laatikko, kardaani, syyläri, paluuputki tankille+pumppu, sähköt, etujouset ja jäähdytetyt levyt eteen, sekä kiinnikkeiden hitsaaminen ilmamäärämittarille ja paisunta-säiliölle... ja perän vois vaihtaa tiheempään
Sähköjä ei tartte vaihtaa... Ainakaan minun ei tarvinnu: 88 316:een laitoin 89 2.0i motronic padan...
Sähköt tarttee vetää/asentaa bensapumpulle. Haynes manuaalista apuja jos haluaa käyttää orig. bensapumpun relettä.
Polttoainemittarin anturi menee vaihtoon, koska kaasarin mittarinanturissa ei ole bensapaluuletkulle liitäntää (jotkus katsastusasemat saattavat väittää että tankki menee vaihtoon mutta älä usko/suostu menettämään prosentteja tuon takia).
Joissain paikoissa voivat vaatia tuon etuakselipalkin vaihtamisen (spekulaatiot erikseen miksi... näin vain on).
Etu iskarin tolppia _ei_ tarvitse vaihtaa...
Perää ei tartte vaihtaa -> ETK:lta löytyy yhteneväisyys kun etsii 316 vs 320 (älä menetä tämäntakia prosentteja).
Comment
-
Originally posted by nemesisEujarrusaulat myös vaihtoon (ei mahdu muuten noi jäähdytetyt levyt).
Sähköjä ei tartte vaihtaa... Ainakaan minun ei tarvinnu: 88 316:een laitoin 89 2.0i motronic padan...
Sähköt tarttee vetää/asentaa bensapumpulle. Haynes manuaalista apuja jos haluaa käyttää orig. bensapumpun relettä.
Polttoainemittarin anturi menee vaihtoon, koska kaasarin mittarinanturissa ei ole bensapaluuletkulle liitäntää (jotkus katsastusasemat saattavat väittää että tankki menee vaihtoon mutta älä usko/suostu menettämään prosentteja tuon takia).
Joissain paikoissa voivat vaatia tuon etuakselipalkin vaihtamisen (spekulaatiot erikseen miksi... näin vain on).
Etu iskarin tolppia _ei_ tarvitse vaihtaa...
Perää ei tartte vaihtaa -> ETK:lta löytyy yhteneväisyys kun etsii 316 vs 320 (älä menetä tämäntakia prosentteja).
Comment
Comment