Niinno... "vaihda auto" on myös tavallaan komentti, kait... Mut pointit on ne et on oikeasti RUOSTEETON JA HITSAAMATON koppa, eli 10- ja pelti hommat on perseestä (kyllä olen omistanut aikasemin opeli), niin ei kiinnostais vaihtaa auto ja täerkein pointti on se et itte haluaa tehdä! Mites onkos tota M10 moottoria ollu ruutalla? Eli tuo nousi taas esille, kun funtsailin... Mutta kiitokset jo tässä kohtaa neuvonneille!!! JA kyllä kokeilin search toimintoa, en edittiä
Niinno... "vaihda auto" on myös tavallaan komentti, kait... Mut pointit on ne et on oikeasti RUOSTEETON JA HITSAAMATON koppa, eli 10- ja pelti hommat on perseestä (kyllä olen omistanut aikasemin opeli), niin ei kiinnostais vaihtaa auto ja täerkein pointti on se et itte haluaa tehdä! Mites onkos tota M10 moottoria ollu ruutalla? Eli tuo nousi taas esille, kun funtsailin... Mutta kiitokset jo tässä kohtaa neuvonneille!!! JA kyllä kokeilin search toimintoa, en edittiä
Kyllähän sitä m10 on ruutalla, L-Jetronic ja K-Jetronic.
Wikös jommassa kummassa ruutassa ollut suutimmet kanessa? Olenko ymmärtänyt väärin? Mikäs homma vaihtaa? Tai siis sähköt lähinnä kauhistuttaa, mä en ymmärrä niistä mitään, sähköhommat on ihan p:stä!!!!!! Eli ihan neuvvoja tulemaan....
Wikös jommassa kummassa ruutassa ollut suutimmet kanessa? Olenko ymmärtänyt väärin? Mikäs homma vaihtaa? Tai siis sähköt lähinnä kauhistuttaa, mä en ymmärrä niistä mitään, sähköhommat on ihan p:stä!!!!!! Eli ihan neuvvoja tulemaan....
K-Jet: suuttimet kannessa, L-Jet: suuttimet imusarjassa. K-jetissä on vähemmän sähköosia, mekaaninen kun on (suuttimet aukenevat paineella).
Joku voiski kertoa mimmonen homma olis muuttaa 1,8 kaasarikone 1,8 ruiskukoneeks eli mulla ois 1,8 kaasarin kunnostettu alakerta niin voiko mitä siihen tarvitsisi tehdä että se vielä saattaisi toimia kunnolla?
Current:
Nissan Skyline R32 Gts-T -92
BMW 316i -90 M40B16
Ja joku joka on tehnyt 318/316--->320i tekniikanvaihdon vois kertoa että millasilla lappusilla on mennyt konttorille että on selvinnyt ilman etuakselipalkin vaihtoa?Itse kävin konttorilta kysymässä että miten muutoskatsastus tapahtuu, ja nehän löi lapun käteen johon kirjottaa kaikista alustan ja tekniikan osista kanta-ajoneuvon ja vertailuajoneuvon varaosanumerot.Ilmeisesti kirjoittamalla vaan sama varaosanumero molempiin kohtiin, mutta eikös näistä pitäisi olla myös jotkut dokumentit että ei ihan omiaan tuohon lappuseen kirjoittele?
Comment