E30 316 kaasari->320i

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nemesis
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 617
    • kymenlaakso

    #31
    Originally posted by avr
    Eiköhän sinne koneen piuhasarjan ja boksin joudu vaihtaan!?
    jep, no, voisi "olettaa" että se ikäänkuin vaihtuu automaattisesti sinne kun moottori ja kaikkiapulaitteetkin lähtee kävelemään..

    itseltäni vaihtu kaikki muu konepellin alle paitsi akku ja sulakerasia....
    E30 kesä-autona

    Comment

    • jani1632
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 2243
      • Etelä-pohjanmaa

      #32
      Originally posted by Saarikoski
      yhtä tyhjän kans...vaiha samalla koko auto..
      Ei taaskaan tainnut alkuperäinen kysymys koskea tätä asiaa....
      Tallin täytteet:
      E70 3.0d -09
      E34 540ia -94
      E39 520d -00
      E39 528i M-sport -00
      E60 520i -04
      E30 -86
      E61 520da -09

      Comment

      • Terno

        #33
        Niinno... "vaihda auto" on myös tavallaan komentti, kait... Mut pointit on ne et on oikeasti RUOSTEETON JA HITSAAMATON koppa, eli 10- ja pelti hommat on perseestä (kyllä olen omistanut aikasemin opeli), niin ei kiinnostais vaihtaa auto ja täerkein pointti on se et itte haluaa tehdä! Mites onkos tota M10 moottoria ollu ruutalla? Eli tuo nousi taas esille, kun funtsailin... Mutta kiitokset jo tässä kohtaa neuvonneille!!! JA kyllä kokeilin search toimintoa, en edittiä

        Comment

        • Rudenorth
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2005
          • 2415
          • Iisalmi

          #34
          Originally posted by Terno
          Niinno... "vaihda auto" on myös tavallaan komentti, kait... Mut pointit on ne et on oikeasti RUOSTEETON JA HITSAAMATON koppa, eli 10- ja pelti hommat on perseestä (kyllä olen omistanut aikasemin opeli), niin ei kiinnostais vaihtaa auto ja täerkein pointti on se et itte haluaa tehdä! Mites onkos tota M10 moottoria ollu ruutalla? Eli tuo nousi taas esille, kun funtsailin... Mutta kiitokset jo tässä kohtaa neuvonneille!!! JA kyllä kokeilin search toimintoa, en edittiä
          Kyllähän sitä m10 on ruutalla, L-Jetronic ja K-Jetronic.
          MB W204 C320 CDI
          Kawasaki Ninja ZX-7R

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #35
            .....
            Last edited by T3; 08-01-2007, 15:21.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • Terno

              #36
              Wikös jommassa kummassa ruutassa ollut suutimmet kanessa? Olenko ymmärtänyt väärin? Mikäs homma vaihtaa? Tai siis sähköt lähinnä kauhistuttaa, mä en ymmärrä niistä mitään, sähköhommat on ihan p:stä!!!!!! Eli ihan neuvvoja tulemaan....

              Comment

              • Rudenorth
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2005
                • 2415
                • Iisalmi

                #37
                Originally posted by Terno
                Wikös jommassa kummassa ruutassa ollut suutimmet kanessa? Olenko ymmärtänyt väärin? Mikäs homma vaihtaa? Tai siis sähköt lähinnä kauhistuttaa, mä en ymmärrä niistä mitään, sähköhommat on ihan p:stä!!!!!! Eli ihan neuvvoja tulemaan....
                K-Jet: suuttimet kannessa, L-Jet: suuttimet imusarjassa. K-jetissä on vähemmän sähköosia, mekaaninen kun on (suuttimet aukenevat paineella).
                MB W204 C320 CDI
                Kawasaki Ninja ZX-7R

                Comment

                • T3
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 8530
                  • Karhe

                  #38
                  .....
                  Last edited by T3; 08-01-2007, 15:21.
                  .

                  Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                  Comment

                  • JKaunisto
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2005
                    • 60
                    • Raisio

                    #39
                    Joku voiski kertoa mimmonen homma olis muuttaa 1,8 kaasarikone 1,8 ruiskukoneeks eli mulla ois 1,8 kaasarin kunnostettu alakerta niin voiko mitä siihen tarvitsisi tehdä että se vielä saattaisi toimia kunnolla?
                    Current:
                    Nissan Skyline R32 Gts-T -92
                    BMW 316i -90 M40B16

                    Ex:
                    Volkswagen Golf Variant 1,8 CL -97
                    Mazda 323 BG 1,6i 16V -90
                    BMW 316 -84

                    Comment

                    • Racink
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2004
                      • 840
                      • Jkl

                      #40
                      Ja joku joka on tehnyt 318/316--->320i tekniikanvaihdon vois kertoa että millasilla lappusilla on mennyt konttorille että on selvinnyt ilman etuakselipalkin vaihtoa?Itse kävin konttorilta kysymässä että miten muutoskatsastus tapahtuu, ja nehän löi lapun käteen johon kirjottaa kaikista alustan ja tekniikan osista kanta-ajoneuvon ja vertailuajoneuvon varaosanumerot.Ilmeisesti kirjoittamalla vaan sama varaosanumero molempiin kohtiin, mutta eikös näistä pitäisi olla myös jotkut dokumentit että ei ihan omiaan tuohon lappuseen kirjoittele?

                      Comment

                      Working...
                      X