Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 325 -> M52b28?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maza
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 4319
    • Kannus/Kokkola

    #16
    Ajoneston ohittaminen vaatinee KOKONAISEN EWS II järjestelmän rakentamisen kanta-ajoneuvon osilla. Helpoimmillaan tarkoittaa EWS II järjestelmän (johtosarja, tunnistin + avain) purkamista siitä autosta mistä moottorikin otetaan ja teipataan avain tunnistimeen kiinni ja kojelaudan sisään. Mikäli näitä ei ole niin avaimen ja tunnistimen saa ostettua runkonumeron perusteella. Johtosarjan sitten tekee ammattimies vaikka itse.

    Itsellä ei ole kokemusta ewsII:n omaavan moottorin asennuksesta toiseen autoon. Edellä kirjoitettu teksti on useista lähteistä kuultua ja tämän käsityksen olen itse siitä muodostanut.

    Comment

    • jazma
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1115
      • Oulu

      #17
      Originally posted by Bmw Master
      Ei taida e36 mittaristo ihan helpolla istua e30:seen... Vaatii alkuperäisen virta avaimenkin TBmw:n mukaan.
      Varmaan yhtä hyvin istuu kuin nelosgolffin mittaristo ykkösen suorakulmaisiin muotoihin...

      edit: sanokaapa mulle miksi se avain pitäis teipata siihen tunnistimeen kiinni ja kojelaudan sisään? Eikö e30:n rattipylvääseen saa sitä sorvattua vai mikä tässä on jujuna?
      Vai onko tän ideana toteuttaa minimiosilla tuo swappi? Jos oletetaan että edessä olis kokonainen e36, niin silloin kai noin ei tarvisi tehdä...?
      Last edited by jazma; 04-02-2006, 22:33.
      e30 318i

      Comment

      • Sene
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 925
        • Enschede, The Netherlands

        #18
        Tässä on tuo anti EWS http://www.turnermotorsport.com/html...ID=413%20D-EWS Tarjoavat tuossa vaan 325 ja m3 et en tiedä enempiä.
        F11 LCI 535xi


        Ex.

        E36 320i sedan
        E36 LCI 328i coupe
        E61 LCI 530xi

        Comment

        • gnz
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2004
          • 428
          • -

          #19
          Originally posted by Maza
          Ajoneston ohittaminen vaatinee KOKONAISEN EWS II järjestelmän rakentamisen kanta-ajoneuvon osilla. Helpoimmillaan tarkoittaa EWS II järjestelmän (johtosarja, tunnistin + avain) purkamista siitä autosta mistä moottorikin otetaan ja teipataan avain tunnistimeen kiinni ja kojelaudan sisään. Mikäli näitä ei ole niin avaimen ja tunnistimen saa ostettua runkonumeron perusteella. Johtosarjan sitten tekee ammattimies vaikka itse.

          Itsellä ei ole kokemusta ewsII:n omaavan moottorin asennuksesta toiseen autoon. Edellä kirjoitettu teksti on useista lähteistä kuultua ja tämän käsityksen olen itse siitä muodostanut.
          Eikö olisi kumminkin helpointa heittää koko DME:llä vesilintua ja käyttää Hesteciä tai Megaruuttaa?

          Comment

          • jmp2002
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 5726
            • Rovaniemi

            #20
            Originally posted by gnz
            Eikö olisi kumminkin helpointa heittää koko DME:llä vesilintua ja käyttää Hesteciä tai Megaruuttaa?
            Onnistuuko megaruutalla vanoksen ohjaus??
            E30 325i Touring -89
            E30 325i touring -88 m50tbo
            G20 330e M-Sport -20

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #21
              Originally posted by gnz
              Eikö olisi kumminkin helpointa heittää koko DME:llä vesilintua ja käyttää Hesteciä tai Megaruuttaa?
              Kyllä joo, tätä ratkaisua ne aika helposti maailmalla tarjoaa. Ei vain ole ihan halpaa...

              Comment

              • gnz
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2004
                • 428
                • -

                #22
                Originally posted by jmp2002
                Onnistuuko megaruutalla vanoksen ohjaus??
                Jos Megasquirtissa on vapaita pinnejä jäljellä niin single vanoksen tapauksessa onnistuu. Vaatii tosin uutta softaa. Kannattaa konsultoida nörttituttuja.
                Jos ei näitä ole, niin sit toivottavasti on edes rahaa Hestecin ostoon.

                Kannattaa muistaa lähtöjen puskurointi. Pitää siis ohjata 12V signaalia päälle ja pois.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎