Saattaapas olla että konttorin setä kiinnittää huomion mahdollisesti autotallivalmisteiseen moottorin kannakkeeseen, joten dokumentit mukaan.
							
						
					e30 1.8 moottorin vaihto M10 2.0?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
 Alex von Falkenhausen
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo, riippuu lohkosta, käykö omansa vai joutuuko laittamaan mallia "ite tekty". Omavalmisteen riittävä lujuus pitää pystyä todistamaan eli käytännössa kikkareen pitää herättää inssin luottamus sen tulevaisuuteen maantiellä - tyyliin väh. 5.0 mm peltiä ja ulkomuoto 02/E12-suuntaan. Voivat haluta nähdä osan hitsisaumat viimeistelemättöminä. Kannattaa ihan asiallisesti kysyä ja sopia menettelyssä.Originally posted by bmw harrastelijaSaattaapas olla että konttorin setä kiinnittää huomion mahdollisesti autotallivalmisteiseen moottorin kannakkeeseen, joten dokumentit mukaan.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 juuri näin, turvallisuuskysymys...Originally posted by TzeimiJoo, riippuu lohkosta, käykö omansa vai joutuuko laittamaan mallia "ite tekty". Omavalmisteen riittävä lujuus pitää pystyä todistamaan eli käytännössa kikkareen pitää herättää inssin luottamus sen tulevaisuuteen maantiellä - tyyliin väh. 5.0 mm peltiä ja ulkomuoto 02/E12-suuntaan. Voivat haluta nähdä osan hitsisaumat viimeistelemättöminä. Kannattaa ihan asiallisesti kysyä ja sopia menettelyssä.thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
 Alex von Falkenhausen
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eli suomeksi vaatii eteen jäähdytetyt levyt ja niihin sopivat satulat.Originally posted by TzeimiNiin, ja seuraava katsastaja oikaisee aiemmin tapahtuneen virheen, mikäli huomaa... eli "laillinen" juuri siihen asti.
 
 Alkuperäiseen pulmaan... Katso ETK:lta ja vertaa 320:n jarruja omaasi, jos samat, ei ongelmia.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
 - E39 528ia
 - KUOPION PUTKIMIEHET -team
 - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
 
 Puretaan 520ia -97
 https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eli jos oletetaan että olisi tuollainen m10b20 öljykirnu tallinlattialla ja olis sen onnellisesti saanut laitettua 316 e30 keulalle ja samalla ne jäähdytytyt levyt eteen ja suunta kohti konttoria. Mitä konttorilla sanoa mihinkä verrata ja millä todistaa teho siitä vaihdetusta moottorista? Ja millä todistaa/perustella homma että sinne ei tartte vaihtaa kun pelkästään eteen jäähdytetyt levyt?
 
 Entäs jos on ns. irtomoottori eikä pysty osoittamaan mistä autosta se on alunperin peräisin niin mitä sitten?E30 ja E46 ///M
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Selvität, mikä on tehokkain E30 moottori noilla jarruilla (jäähyt eessä, rumpu takana)... Pääseekö mikään M10-kone samoihin? Jos ei, homma ok. Jos pääsee, niin sitten on moottorin numeron perusteella mahdollista intefioida korimalli, johon se on tarkoitettu - sitten selviää eri tehoversiot... T3 saattanee pystyä auttamaan tässä kohtaa, kun kauniisti pyytää...Originally posted by vwtyp1Eli jos oletetaan että olisi tuollainen m10b20 öljykirnu tallinlattialla ja olis sen onnellisesti saanut laitettua 316 e30 keulalle ja samalla ne jäähdytytyt levyt eteen ja suunta kohti konttoria. Mitä konttorilla sanoa mihinkä verrata ja millä todistaa teho siitä vaihdetusta moottorista? Ja millä todistaa/perustella homma että sinne ei tartte vaihtaa kun pelkästään eteen jäähdytetyt levyt?
 
 Entäs jos on ns. irtomoottori eikä pysty osoittamaan mistä autosta se on alunperin peräisin niin mitä sitten?
 Comment


 
							
						
Comment