Elikkä olisin laittamassa 318i:hin 528i:n moottoria. Mitä muutoksia pitäis tehä et sais leimaan muutakun vaihtaa taakse levy jarrut? Ja minkä laisia muutoksia koneeseen pitää tehdä et saa mahtumaan.Öljy pohja kulma pitää vaihtaa, mut mistä moottorista käy tohon?Käykö ton 325:sen öljypohja tohon.On aika tiedotonta menoa.Moottori on -vm.83.Ja moottorin kiinnikkeet tietenkin pitää vaihtaa vähän erikohtaa muuta en tiedä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30--> 528i moottori
Collapse
X
-
Originally posted by eeki325:n öljypohja ei ainakaan sovi, 528:ssa on m30 ja 325:ssä m20, eli eri moottorisarjaa.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Rajala_BMWNo perkule toi täytyy tarkistaa.Mut sit vielä et mitä tarvii tehä et saa leimaan?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Rajala_BMWNo perkule toi täytyy tarkistaa.Mut sit vielä et mitä tarvii tehä et saa leimaan?
-jarrut eteen ja taakse
-vakaajat eteen ja taakse
-isot tolpat eteen
-perämurikka
-vetarit
etujouset mysteeri, koska m30 on raskaampi kuin m20.
Vaihteiston kannake? Kardaani? Koneenkorvat? Tuskin löytyy bolt on palikkaa
Lisätköön joku jos unohtu jotainLast edited by Cee.Koo; 25-02-2006, 18:32.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
E34 öljypohja toimii, kunhan hommaa myös samanmallin öljypumpun. Tulee sihdin kans muuten ongelma. Valmiita korvakkeita ei taida olla ku Alpinan, mut niitään ei kasva puissa. Mut ei ole ongelma tehdä itse ku kone oikeassa kohdassa konehuoneessa. E30:een sopii muuten suoraan yläkiinnikkeistään E28 528/535 syylarit ja mahtuu just aisojen väliin.
Comment
-
-
-Alusta vastaamaan 320iS:ää (325:seen erot 14mm takakallistuksenvakaaja ja uudempien 325:sten jarrupääsylinteri (22mm)).
-E34 öljypohja ja -pumppu
-Kannakkeet www.e30.de tilaamalla (karvan vajaa 200e), ebaysta tai tekee itse.
-Syyläriksi E28:ssa M30-koneiden kanssa käytetty, bolt-on E30:iin.
-Kardaaniksi E28 ja E30 yhdistelmä, ei tartte pätkiä (jos kone ei tule ihan tulipeltiin kiinni, silloin joutuu vähän lyhentämään).
Kannattaa tutustua www.r3vlimited.com / www.e30.de (335) / www.e30zone.co.uk - ovat pullollaan e30 m30 topiccejaex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku-Alusta vastaamaan 320iS:ää (325:seen erot 14mm takakallistuksenvakaaja ja uudempien 325:sten jarrupääsylinteri (22mm)).
-E34 öljypohja ja -pumppu
-Kannakkeet www.e30.de tilaamalla (karvan vajaa 200e), ebaysta tai tekee itse.
-Syyläriksi E28:ssa M30-koneiden kanssa käytetty, bolt-on E30:iin.
-Kardaaniksi E28 ja E30 yhdistelmä, ei tartte pätkiä (jos kone ei tule ihan tulipeltiin kiinni, silloin joutuu vähän lyhentämään).
Kannattaa tutustua www.r3vlimited.com / www.e30.de (335) / www.e30zone.co.uk - ovat pullollaan e30 m30 topicceja
Loistavat linkit muuten Jonsku. Pari täysin uutta mulle.
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku-Alusta vastaamaan 320iS:ää (325:seen erot 14mm takakallistuksenvakaaja ja uudempien 325:sten jarrupääsylinteri (22mm)).
-E34 öljypohja ja -pumppu
-Kannakkeet www.e30.de tilaamalla (karvan vajaa 200e), ebaysta tai tekee itse.
-Syyläriksi E28:ssa M30-koneiden kanssa käytetty, bolt-on E30:iin.
-Kardaaniksi E28 ja E30 yhdistelmä, ei tartte pätkiä (jos kone ei tule ihan tulipeltiin kiinni, silloin joutuu vähän lyhentämään).
Kannattaa tutustua www.r3vlimited.com / www.e30.de (335) / www.e30zone.co.uk - ovat pullollaan e30 m30 topicceja
Comment
-
Comment