Tiedän, tätä asiaa on varnasti käsitelty paljon täällä, mutta en saanut kunnon selkoa asioista vaikka yritinkin etsiä!
Eli asiaan siis!
Auto on BMW 316i -89 E30 M40 koneella. Nakuttaa aika lailla, pitääkö paikkansa että siinä on hydrauliset venttiilit ja niitä ei voi säätää. Jos ei voi niin pitääkö jotain uusia että nakutus loppuu? Tyhjäkäynillä välillä nakutus lakkaa kokonaan ja palaa sitten jonki ajan päästä takaisin?? Lämpimänä ei nakuta niin paljon! Mistä johtuu?
Ja toinen asia!
Onko normaalia että kierokset seilaavat edes takaisin tyhjäkäynillä (ylös ja alas n.150-250 kierrosta)? En muista tekikö niin myös lämpimänä mutta kylmänä ainakin?
Jotkut on sanoneet että se on tyyppi("vika")!
Kiitos!!
Eli asiaan siis!
Auto on BMW 316i -89 E30 M40 koneella. Nakuttaa aika lailla, pitääkö paikkansa että siinä on hydrauliset venttiilit ja niitä ei voi säätää. Jos ei voi niin pitääkö jotain uusia että nakutus loppuu? Tyhjäkäynillä välillä nakutus lakkaa kokonaan ja palaa sitten jonki ajan päästä takaisin?? Lämpimänä ei nakuta niin paljon! Mistä johtuu?
Ja toinen asia!
Onko normaalia että kierokset seilaavat edes takaisin tyhjäkäynillä (ylös ja alas n.150-250 kierrosta)? En muista tekikö niin myös lämpimänä mutta kylmänä ainakin?
Jotkut on sanoneet että se on tyyppi("vika")!
Kiitos!!
Comment