onko tietoa et mitä kaikkea tarvii vaihtaa katsastukseen jos muuttaa 320->325.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 muutos
Collapse
X
-
Katoppa erot netti-ETK:sta (eli alusta ja voimansiirto vastaamaan 325:ttä)
Linkki: http://www.realoem.com/bmw/select.do...ies=E30&arch=0- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by tepi_Mitä nyt viimeks noita tsiigailin omaa 316:sta silmällä pitäen ni,takatukivarret levylliset(apurunko sama),eteen isot 51mm tolpat,(320 samat jarrut edessä ku 325:sessa),jouset,taakse 325 vakaaja,eteen myös..
Ja tietty korjata saa ja pitääkin...
eli levylliset tukivarret taakse tarviit ellet omaa sen verra uutta 320i missä on jo ku tos ilmotuksessa ei mainita mitn.
Comment
-
-
Originally posted by turboixOma mielipide on tekniikan vaihtoon et onko enää paljon järkee,eipä noi 325 enää ny niin kalliita oo että kannattas ruveta tekniikkaa vaihtaan.
Täytyy taas paasata samasta asiasta.....tässäkään topicissa kysyjä ei kysynyt projektin kannattavuutta...vaan ihan jotain muuta...
Ennemmin tekee hyvän itse kun ostaa nettiautosta 1000e-2000e pommin jotka lähes poikkeuksetta on huonokuntoisia tai huonosti tehtyjä...Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by turboixOma mielipide on tekniikan vaihtoon et onko enää paljon järkee,eipä noi 325 enää ny niin kalliita oo että kannattas ruveta tekniikkaa vaihtaan.
ei millään pahalla mutta kuitenkin..BMW 320iA Touring -95
Porsche 944 -86
Buell xb9r -03
Marin san rafael ~89
Jalat -70
Comment
-
-
Originally posted by jani1632Täytyy taas paasata samasta asiasta.....tässäkään topicissa kysyjä ei kysynyt projektin kannattavuutta...vaan ihan jotain muuta...
Ennemmin tekee hyvän itse kun ostaa nettiautosta 1000e-2000e pommin jotka lähes poikkeuksetta on huonokuntoisia tai huonosti tehtyjä...BMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Comment
-
-
Mutta jos kerran itse tekee niin eikö kannattaisi ostaa se 325, purkaa atomeiksi ja kasata ehjillä & hyvillä osilla. Ei tartteis alkaa leikkii prosenttien kanssa...- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by 316tic25% suuremman koneen saa laittaa ilman muutoksia jarruihin , jousiin jne...
320:ssä se tarkoittaa että 2.5:sen padan voi laittaa ja se on siin sano mertaranta. tai mitä järkeä on siitä kertoa kun ei se kone ero juurikaan 320 koneesta........Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by jani1632Tässä tapauksessa tämä ei päde millään lailla,kun kyseessä ei ole mallisarjantehokkain, vaan 320.I wanted a faster horse.
Comment
-
-
Originally posted by tkiprianoffonko tietoa et mitä kaikkea tarvii vaihtaa katsastukseen jos muuttaa 320->325.
Comment
-
-
Originally posted by tkiprianoffkyseessä on -89 320i bemari missä on rumpu jarrut takana ja on kutos kone... elikkä mitä kaikkia osia tarvii vaihtaa..? vastakkaa viksut tyhmälle.. mutta mitään mielipiteitä ei tarvita.......!!!!!!
mut siis aivan pakko kysyä että MIKSI???E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Comment