moi osaako kukaan sanoa millanen työ on laittaa kyseinen 520 kone. e30 318 v88 mitä joutuu muuttamaan ja miten sähköt saa pelaamaan
2.0 24v tekniikka e30 koriin
Collapse
X
-
Alusta vastaamaan 323 tai 325 mallia, niin onnistuu..Originally posted by mika82moi osaako kukaan sanoa millanen työ on laittaa kyseinen 520 kone. e30 318 v88 mitä joutuu muuttamaan ja miten sähköt saa pelaamaanE30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
-
otat tietenki kaikki siitä 520 eli kone, apulaiteetteet, koneen johtosarja ja boksi... eihän siinä ole kuin muistaakseni 9 johtoa mikkä pitää kytkeä, eli kun koneen johtosarja yhdistyy muuhun johtosarjaan..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Eikös siellä niitä puolia ole peräti kuusi kappaletta, siinähän ne on suoraan tulpissa kiinni. Ei tästäkään mitään mitään ongelmia tule kun otat suosiolla sen koneen johtosarjan siitä 500:sta.Originally posted by mika82eli miten sytytys onko siinä minkälainen sytytys ku ei puolaa näkyny konehuoneessa
Ne 500 mottorin jalat ei mun mielestä sovi, mutta teettää ei tarvitse, vaan hommaat vastaavan ikäisen 300 eli e36 kannakkeet.I wanted a faster horse.
Comment
-
Herää nyt pahvi.Originally posted by Bmw_e30tota 6 puolaa epäilen kyllä vahvasti.. sit tarttis jo 6 virranjakajaa.. olikoha tossa mitää järkee..
ja kyllä koneen korvalliset täytyy ite väsätä miuki mielestä..
M50 koneessa on suorasytytys eli kyllä sieltä kuusi puolaa löytyy. Eikä varmasti löydy kuutta virranjakajaa. Ei taida löytyä yhtäkään...
Tässä BMW-clubilta linkitettynä kuva moisesta laitteesta vielä:

t.Ville
Comment
-
Ei käytännössä mitään eroa jos vaihtaa e30 tehostimen e21 malliseen.Originally posted by jazmaMiten paljon saa polkea jarrua enemmän jos on pienempi jarrutehostin? Onko selvästi suurempi ero?
Ja jarrujen teho ei siis pienene, vain tarvittava poljinvoima kasvaa, eikä sekää muutu kovin paljoa, sanotaan vaikka että jos et tiedä että siellä on eri tahostin et todennäköisesti huomaa mitään eroa.Olli.
Comment
Comment