Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3 E30 C-pilarin irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cojama
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1421
    • www.e30m3.fi

    M3 E30 C-pilarin irroitus

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisen osan irroittamisesta, lähinnä vinkkejä siitä mistä irroitus kannattaa aloittaa ja onko liimattu, niitattu, hitsattu vai näitä kaikkia kuten pikaisesti tutkittuna näyttäisi olevan?

    Irroituksen syynä on pienen mutta hankalassa paikassa olevan ruostevaurion korjaus, mikäli kyseinen osa saadaan siististi ja helposti irti helpottuu korjaus sekä varsinkin sen laatu siten että näinkin suuri operaatio kannattaa.
    Last edited by cojama; 22-10-2006, 13:36.
  • cojama
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1421
    • www.e30m3.fi

    #2
    Jos joku muu painii tämän asian kanssa niin kerrottakoon että irroitus onnistuu päivässä porattuasi n. 200 pistehitsiä auki, rälläköityäsi hitsaus saumat auki ja muuta pientä, takalasi tietysti kannattaa irroittaa liimauksista ensin.

    Comment

    • Maza
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 4321
      • Kannus/Kokkola

      #3
      Originally posted by cojama
      Jos joku muu painii tämän asian kanssa niin kerrottakoon että irroitus onnistuu päivässä porattuasi n. 200 pistehitsiä auki, rälläköityäsi hitsaus saumat auki ja muuta pientä, takalasi tietysti kannattaa irroittaa liimauksista ensin.
      Samalla ku pilarit ja lasi on irti niin tehkääpäs lasikuitumuotti pilareista...

      Comment

      • cojama
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1421
        • www.e30m3.fi

        #4
        Eipä valitettavasti taida joutaa tekemään ja pilarikin on ilman kunnon tukia aika vetelä joten muotin teko vaatisi aikaa joka on vähän kortilla, toisaalta jos osakasassa tuli uusi pilari niin sitten voisi myöhemmin onnistua.

        Comment

        • Tzeimi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 2067
          • Banshee - Jyväskylä

          #5
          Onko tämä se Englannista Jyskälään tullut yksilö?
          Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
          & 02 tulpo saniteetti dyno




          Älä väkisin, ota isompi vasara.
          If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

          Comment

          • cojama
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 1421
            • www.e30m3.fi

            #6
            Vähän eksoottisemmasta paikasta kuin Englanti, omistaja kertonee lisää kunhan projekti on valmis.

            Comment

            • 525iiäxä
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2005
              • 1852
              • Lappeenranta, Finland

              #7
              Mistä tuo kuva on ???

              Volvo V70 2.4T -02
              E30 323i -84 (taas)

              Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎