taas takapuslista e30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemppu
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 247

taas takapuslista e30

puslat ois vaihto kunnossa, ja oon sörtsänny kaikki pusla topicit, mutta mulle jäi epäselväksi, että mitä vasten jengi on vetäny puslan ulos normaalilla ulosvetäjällä? kenties kuvan osa nro 2? onko toi pultti rungossa kiinni jotenkin?
    Attached Files
    Liippa se miehen tiellä pitää!
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

Tuo pultti lähtee irti ja tulee esille takapenkin alta. Yleensä tuo on todella jumissa ja siksi puslan saattaa saada irti normi ulosvetäjällä.
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

Comment

• Ufferi
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 148
      • Seinäjoki

Mulla lähti normaalilla ulosvetäjällä ku siihe pisti vähä patenttia et sai leuat puristaan lujempaan.

Comment

• GOOFY
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 4139
        • .

Originally posted by Bemppu
        puslat ois vaihto kunnossa, ja oon sörtsänny kaikki pusla topicit, mutta mulle jäi epäselväksi, että mitä vasten jengi on vetäny puslan ulos normaalilla ulosvetäjällä? kenties kuvan osa nro 2? onko toi pultti rungossa kiinni jotenkin?
        puslaa voi yrittää vetää pois normaalilla 2 haaraisella ulos vetäjällä (3 haaraista ei saa oikeen tasaisesti kiinni) se pultti on pohjassa kiinni pooreilla. mulla se pultti oli niin tiukassa että pysyi kiinni ku vedin puslan pois sitä vasten. mut jos se irtoaa niin voihan sen tilalle laittaa kierretankoa missä on rikka ja mutteri pohjaa vasten niin pitäis jo pysyä... tunkilla uudet paikalleen... ei tarvi mitään "erikois" työkaluja
        E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3064
          • Suomi

itellä oli bmw:n tökalut lainassa ja ei ois muuten onnistunu millään kun oli toinen puoli jo revennyt. Kannattaa esim. e30.de ohjeitten mukaan tehdä se vetäjä. säästät hiton monta harmaata hiusta....ja sitten lämpöä niin että palkin lämpötila on joku 70 astetta vähintään. onnistuu kuumailmapuhaltimella tai vastaavalla.
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

Comment

• GOOFY
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 4139
            • .

Originally posted by Suutari
            itellä oli bmw:n tökalut lainassa ja ei ois muuten onnistunu millään kun oli toinen puoli jo revennyt. Kannattaa esim. e30.de ohjeitten mukaan tehdä se vetäjä. säästät hiton monta harmaata hiusta....ja sitten lämpöä niin että palkin lämpötila on joku 70 astetta vähintään. onnistuu kuumailmapuhaltimella tai vastaavalla.
            no juuri silloinhan se pois vetäminen onnistuu paljon helpommin ku on valmiiksi hajalla... ensin puslan ulko kehä pois ja sit pultti lyödään sisään ja muutama lyönti siihen sisä kehään sivulta ja saa alkaa laittaan uutta paikalleen... eli siis ei tarvi "erikois" työkaluja lämmittäminen auttaa, eikä sitä kannate polttaa milläänkuumailma puhallinta rajummalla...

mulla olis koneella kuvia omasta vaihdosta mut ne kuvat ovat liian suuria tähän...
            E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• larmatin
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 1118
              • Perttula

siis ehdottomasti kannattaa lämmittää ne vaikka kosanilla, tulee melkein itsekseen pois kun on lämpöiset. itse lämmitän ne siihen asti ettei kumi viellä pala ja ne suorastaan putoaa itsekseen irti.
              takaisin ne menee tunkilla ja ketjulla joka on takatukivarren ja tunkin ympäri viritetty.

Comment

• Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

Originally posted by GOOFY
                no juuri silloinhan se pois vetäminen onnistuu paljon helpommin ku on valmiiksi hajalla... ensin puslan ulko kehä pois ja sit pultti lyödään sisään ja muutama lyönti siihen sisä kehään sivulta ja saa alkaa laittaan uutta paikalleen... eli siis ei tarvi "erikois" työkaluja lämmittäminen auttaa, eikä sitä kannate polttaa milläänkuumailma puhallinta rajummalla...

mulla olis koneella kuvia omasta vaihdosta mut ne kuvat ovat liian suuria tähän...
                Toi on ihan tuurista kiinni, joskus ei vaan lähde se ulkokehä millään liikkumaan, lämmitys auttaa aina.
                Olli.

Comment

• ZoMbiE
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 2583
                  • Lohja, Virkkala

Jep, helvetisti lämpöä, ja ei jää ees pahemmi mitää jämiä vanhasta sinne palkkiin. Ja jos on ripeä, niin se on vielä lämmin se palkki, kun uutta laittaa, menee kuin kuuma veitsi voihin.(Fairyä tietty väliss&#228

Comment

Working...
                  X