KONE:alunperin m20b20 joka porattu 83mm, laitettu m-sportilla koneistetut mahlen takomännät(kuplan),puristussuhde 7,7:1, vakiokansi ja nokka,535 suuttimet(188cc), 2,5barin vakiobensapaineen säädin
AHDIN yms..: Holset h2a imu:50mm pako:65mm ,pakopesä jaettu, koko:18, pate racing-hukkaportti ja dumppi, cooleri, ilmamäärämittari painepuolella, 2,5" ahtoputket, pakosarja omavalmiste,
VOIMANSIIRTO: pikku getrac, sachs kytkin, isoperä(lukoton) välitys 3,73
En oikein tiennyt mihin tämän laittaisin, mutta ajattelin kysellä miten klubilaisilla muilla on turbo 325set yleensä kulkenut noin pienillä muutoksilla,
esim: 0-100km/h, 0-200km/h ja huippunopeus?
itellä kyseiset arvot(suljetulla radalla tietenkin, 4ihmistä autossa)
5,8sek 0-100, 19sek 0-200, huiput n.250km/h, ahdot 0,5bar
Mutta miksi mulla ei meinaa alkaa nostamaan ahtoja tuosta 0,5barista, vaikka hukkaporttia olen kokeillut kiriä, sytkää kääntää myöhäsemmälle yms..?
AHDIN yms..: Holset h2a imu:50mm pako:65mm ,pakopesä jaettu, koko:18, pate racing-hukkaportti ja dumppi, cooleri, ilmamäärämittari painepuolella, 2,5" ahtoputket, pakosarja omavalmiste,
VOIMANSIIRTO: pikku getrac, sachs kytkin, isoperä(lukoton) välitys 3,73
En oikein tiennyt mihin tämän laittaisin, mutta ajattelin kysellä miten klubilaisilla muilla on turbo 325set yleensä kulkenut noin pienillä muutoksilla,
esim: 0-100km/h, 0-200km/h ja huippunopeus?
itellä kyseiset arvot(suljetulla radalla tietenkin, 4ihmistä autossa)
5,8sek 0-100, 19sek 0-200, huiput n.250km/h, ahdot 0,5bar
Mutta miksi mulla ei meinaa alkaa nostamaan ahtoja tuosta 0,5barista, vaikka hukkaporttia olen kokeillut kiriä, sytkää kääntää myöhäsemmälle yms..?
Comment