KONE:alunperin m20b20 joka porattu 83mm, laitettu m-sportilla koneistetut mahlen takomännät(kuplan),puristussuhde 7,7:1, vakiokansi ja nokka,535 suuttimet(188cc), 2,5barin vakiobensapaineen säädin
AHDIN yms..: Holset h2a imu:50mm pako:65mm ,pakopesä jaettu, koko:18, pate racing-hukkaportti ja dumppi, cooleri, ilmamäärämittari painepuolella, 2,5" ahtoputket, pakosarja omavalmiste,
VOIMANSIIRTO: pikku getrac, sachs kytkin, isoperä(lukoton) välitys 3,73
En oikein tiennyt mihin tämän laittaisin, mutta ajattelin kysellä miten klubilaisilla muilla on turbo 325set yleensä kulkenut noin pienillä muutoksilla,
esim: 0-100km/h, 0-200km/h ja huippunopeus?
itellä kyseiset arvot(suljetulla radalla tietenkin, 4ihmistä autossa)
5,8sek 0-100, 19sek 0-200, huiput n.250km/h, ahdot 0,5bar
Mutta miksi mulla ei meinaa alkaa nostamaan ahtoja tuosta 0,5barista, vaikka hukkaporttia olen kokeillut kiriä, sytkää kääntää myöhäsemmälle yms..?
AHDIN yms..: Holset h2a imu:50mm pako:65mm ,pakopesä jaettu, koko:18, pate racing-hukkaportti ja dumppi, cooleri, ilmamäärämittari painepuolella, 2,5" ahtoputket, pakosarja omavalmiste,
VOIMANSIIRTO: pikku getrac, sachs kytkin, isoperä(lukoton) välitys 3,73
En oikein tiennyt mihin tämän laittaisin, mutta ajattelin kysellä miten klubilaisilla muilla on turbo 325set yleensä kulkenut noin pienillä muutoksilla,
esim: 0-100km/h, 0-200km/h ja huippunopeus?
itellä kyseiset arvot(suljetulla radalla tietenkin, 4ihmistä autossa)
5,8sek 0-100, 19sek 0-200, huiput n.250km/h, ahdot 0,5bar
Mutta miksi mulla ei meinaa alkaa nostamaan ahtoja tuosta 0,5barista, vaikka hukkaporttia olen kokeillut kiriä, sytkää kääntää myöhäsemmälle yms..?
eli kyllä se tästä..
joo 3sella ajoin ja 100alkoi heti ahtamaan 0,9bar ja riitti 3nen 160km/h helposti.. peränä iso 3,73välityksinen..
Comment