eli kun kylmänä laittaa käyntiin auto nyki aluksi 30s ajan jonka jälkeen toimi ihan moitteettomasti. tätä tapahtui parin päivän ajan mutta nyt sitä nykimistä tapahtuu myös lämpimänä satunnaisesti ja just kun ajoin töihin ja otin pienet extreme kiihdytykset niin alkoi paukuttaan putkessa aika lahjakkaan oloisesti ja aamukahvit juotuani kävin kokeileen uudestaan ja sama homma tapahtui taas eli semmonen ääni kuuluu kuin ois papatteja pakoputkessa. Ja tuota tapahtuu siis vain kun tarjoaa kaasua kunnolla koneelle. Ilmavuotoja koneessa ei pitäisi olla ja lambdallakaan ei ole ajettu kuin 4-5tkm. Missähän vika mahtaa olla? loma alkaa parin päivän päästä ja pitäis tuo vehje saada sitä ennen toimiin..... :? niin ja tuo auto on katillinen motronic
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 325 nykii
Collapse
X
-
E30 325 nykii
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can FlyTags: None
-
-
joo, kyllä nuo mitä foorumista löysin selailin jo läpi muttei tainnut olla yhtään juttua E30 325 motronic vehkeestä......
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Nykimiseen löytyi vika lambdanjohdon liittimestä joka oli hapettunut, eli enää ei nykinyt yhtään kun laitoin käymään rempan jälkeen ja kävin testirundin ajamassa mutta vieläkin yskii kun vetää jengat rajoittimen lähelle. tulpat ja tulpanjohdot on vaihdettu 2-3tkm sitten eli luulis olevan kunnossa. Mutta huomenna vielä tarkistelen kaikki syttypuolen osat ja kokeilen vielä toisella puolalla jos joku auttais saamaan kierrokset vittuilematta rajoittimeen Onko näissä kamppeissa muuten bensansuodatin jossain? Ei oo tullut ajateltua semmoista asiaa vaikka on tullut rapattua jo aika montaa autoa..... :oops:
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Niin ja se helevetinmoinen paukutus putkessa loppui myös ja jäljelle jäi vain tuo yläkierroksilla yskiminen.....
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
e30 325 nykii
vm89 bmw e30 325 m20b25 motronicilla
elikkä nykiminen tapahtuu 4500-5000rpm täydellä kaasulla jos kiihdytät sinne vain puol kaasulla nykimistä ei tapahdu ja on selvästi sytyspuolen häiriö koska tökkää kuin seinään että nykimisen tapahtuessa voit kerätä nenän rippeet tuulilasista.
Tehty:
-kaikki liittimet käyty läpi puhistettu ja laitettu kontakti spaytä
-virranjakajankansi,pyöriä,tulpanjohdot,tulpat vaihdettu
-kaasuläppä asentoanturi vaihdettu
-maadotuspiuha vaihdettu ja pinnat puhdistettu huolella
-imm:stä tarkastettu hiilirata ja siirretty piirilevyä vähän
-kokeiltu toisella puolalla
-imusarja tarkastettu ettei ole imuvuotoja ja kaikki letkut tarkastettu ja vaihtoa tarvitut vaihdettu
-bensanpaineet mitattu
-bensapumppu vaihdettu
-kokeiltu toisella ilmamäärä mittarilla.
voiko kampiakselin asentotunnistin hajota niin että tekee kyseisen vian vai mistä vika voisi mahdollisesti johtua?
apua kaivattaisiin kun alkaa loppua ideat.
Kiitos etukäteen jos vain löytyisin jonkunlaista apua ongelmaan pitäähän pirssi kuntoon saada.
Nonniiin vika löytynyt lisäilmaluisti jumitti kun oli karstaa jäänyt luistin väliin niin jäi vähän auki.Last edited by Zerokool; 15-11-2008, 12:06.
Comment
-
-
ostin auton niin nykiminen oli vähäistä eikä tapahtunutkaan kuin vain välillä mutta voimistunut ja tällä hetkellä nykii kokoajan.
tänään tarkasteltu enemmän bensanpaineita ajossa mittari pyyhkimen viikseen kiinne ja ajelemaan niin samalla kun nykäsee paineet laskee 1.8 bar laitoin suoraan virran pumpulle akulta niin silti nykäsi paine jäi nykäsyn aikana 2.2 bar.
jostakin pitäisi saada imm jotta voisi testata että olisiko siinä vikaa vaikka hiilirata kunnosa.
pikku hiljaa vähänee paikat jossa vika voisi olla niin eiköhän se sieltä kokeilemalla selviä joskus.
Comment
-
-
Tai loppuu kakku=bensa kesken mut paineen pitäisi olla 3 bar. Onko pumppu ehjä? Onko suodatin tukossa?1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
Comment