elikkäs mistähän kannattaisi alkaa vikaa etsimään kun auto tuntuu syövän bensaa aivan liikaa ja lisäksi tuntuu välillä siltä jotta auto ei vedä kunnolla?
ja kun kiihyttää niin paukahtaa putkessa aina kun vaihtaa esim ykköseltä kakkoselle ja kakkoselta kolmoselle eli bensaa pääsee putkeen, vai miten?
missä tuon lambdan voi mitata onko ihan hengissä oleva ja millasia lukemia pitäs saada normaalisti lambdasta?
matka-ajoa olen ajanut mahdollisimman rauhallisesti ja rajotusten mukaan mutta silti vie sataselle yli 10litraa, ei normaalia???
muuten en mitään erikoista ole huomannut, kylmänä tietysti tyhjäkäynti heijaa vähäsen...
sitten sellanen kysymys että auto on alunperin 316i ja siihen on vaihettu 1.8i kone, onko 316i ja 318i vakioperissä mitään välitys eroja koska auto "huutaa" satasen vauhissa jo pikkasen yli 3000rpm, vai mistähän voisi johtua tuo korkea kierrosten määrä?
toivon nopeita vastauksia asioista enemmän tietäviltä?
ja kun kiihyttää niin paukahtaa putkessa aina kun vaihtaa esim ykköseltä kakkoselle ja kakkoselta kolmoselle eli bensaa pääsee putkeen, vai miten?
missä tuon lambdan voi mitata onko ihan hengissä oleva ja millasia lukemia pitäs saada normaalisti lambdasta?
matka-ajoa olen ajanut mahdollisimman rauhallisesti ja rajotusten mukaan mutta silti vie sataselle yli 10litraa, ei normaalia???
muuten en mitään erikoista ole huomannut, kylmänä tietysti tyhjäkäynti heijaa vähäsen...
sitten sellanen kysymys että auto on alunperin 316i ja siihen on vaihettu 1.8i kone, onko 316i ja 318i vakioperissä mitään välitys eroja koska auto "huutaa" satasen vauhissa jo pikkasen yli 3000rpm, vai mistähän voisi johtua tuo korkea kierrosten määrä?
toivon nopeita vastauksia asioista enemmän tietäviltä?
Comment