e30 320i heitti just vedet pihalle, lämpö mittari näytti aika korkeaa.
Voisko vika olla termarissa tai flektin anturissa ja missä ne sijaitsee tarkasti!
se heitti paisuntasäiliön ylimenoletkusta. eikös flekti pitäis pyöriä kovempaa kun painaa kaasua? mitäs jos ei pyöri? paljos tohon maksaa kansi remontti!?
se heitti paisuntasäiliön ylimenoletkusta. eikös flekti pitäis pyöriä kovempaa kun painaa kaasua? mitäs jos ei pyöri? paljos tohon maksaa kansi remontti!?
mulla on aivan sama vika... kertokaas mullekki mist vika johtuu???
selvitetty ollaan ainaki mun autos et kansi ei oo halki tai pahvi oo paskana...
eiks silloin tulis kannen välistä eikä ylimenosta!? korkki kyllä on ihan ehjä mut luulen et se on se termari, koska se nosti lämmöt kovaks ja sit tuli yli!
Jos kone on lämmin, niin kyllä sen pitää pyöriä kovemmin, eli flektin (viskon) kunto kannattaa tarkistaa...
eiks silloin tulis kannen välistä eikä ylimenosta!? korkki kyllä on ihan ehjä mut luulen et se on se termari, koska se nosti lämmöt kovaks ja sit tuli yli!
tuleehan se ylimenostaki jos kansi halki.. riippuu mistä on kansi halki. eikä sitä korkkia tiiä silmällä onko ehyt... siinä korkissa on joku paineventtiili ja jos se ei toimi niin se kerää painetta ja sit tulee nesteet ulos...
mulla oli korkki paskana ku yritti kannenhitsauksen jälkeen ilmata ni eipä onnistunu aina tuli painetta ja pukkas ylimenosta nesteet ulos.. kävin sit ostaan uuden korkin ni heti pelas.. vuoden kunnes taas kansi halki
ja nyt se on melkovarmasti halki se kansi ku on lämmenny! siinä kannessa on sen palotilan ja vesitilan välissä vain 3mm seinämäeli ei tarvi paljoo lämmetä ku se napsuu paskaks
tuleehan se ylimenostaki jos kansi halki.. riippuu mistä on kansi halki. eikä sitä korkkia tiiä silmällä onko ehyt... siinä on joku paineventtiili ja jos se ei toimi niin se kerää painetta ja sit tulee nesteet ulos...
mulla oli korkki paskana ku yritti kannenhitsauksen jälkeen ilmata ni eipä onnistunu aina tuli painetta ja pukkas ylimenosta nesteet ulos.. kävin sit ostaan uuden korkin ni heti pelas.. vuoden kunnes taas kansi halki
ja nyt se on melkovarmasti halki se kansi ku on lämmenny! siinä kannessa on sen palotilan ja vesitilan välissä vain 3mm seinämäeli ei tarvi paljoo lämmetä ku se napsuu paskaks
mitä niin ohut??? mistäs niitä uusii korkkei saa??? motonet,ad???
Comment