Elikkäs kun yritän kiristää palloniveltä(kuvassa) ja raidetangonpäätä paikoilleen jousitukeen, niin kummassakin mutterin mukana pyörii se nivelen kierreosa. tarkoittaakohan tämä sitä että kummatkin ovat vaihtokunnossa? En ainakaan löytänyt mitään tapaa estää sitä pyörimästä mukana.. hermot on koetuksella.
e30: ongelmia jousituen asennuksessa.
Collapse
X
-
nostat pikku tunkil siit pallonivelen kohalt... siis nostat sillee et melkee koko auto nousee... ja sit sen ei pitäs enää pyörii... ja annat sen tunkin olla nojaamas sitä pallonivelt niin kaua et se on kiristetty...Originally posted by Juusov1Elikkäs kun yritän kiristää palloniveltä(kuvassa) ja raidetangonpäätä paikoilleen jousitukeen, niin kummassakin mutterin mukana pyörii se nivelen kierreosa. tarkoittaakohan tämä sitä että kummatkin ovat vaihtokunnossa? En ainakaan löytänyt mitään tapaa estää sitä pyörimästä mukana.. hermot on koetuksella.
ainaki ite oon tollee kiristäny noi jos ne on alkanu pyörii...-03 skoda octavia RS
EX:
-97 E39 540ia
-97 E39 523
-08 BASHAN 300CC ROADSTER
-84 E28 "527"
- nissan bluebird 2.0slx (virhe ostos
)
-84 E30 318
-84 E28 520
-
Noi pallonivelet saa kiristettyä ehkä paineilma ruuvivääntimelläkin. Kaverin Audiin saatiin sillä kiristettyä kun käsin kiristi niin se vaan pyöri. Eli kai se auttaa sitä ku ruuviväännin täryyttää sitä mutteria ja pyörii lujaa niin se kiristyy
BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
oles hyvä...Originally posted by Juusov1Käytin tuota Wilperin kikkaa ja paikalleenhan ne menivät kumpikin.
kiitos neuvosta. 
-03 skoda octavia RS
EX:
-97 E39 540ia
-97 E39 523
-08 BASHAN 300CC ROADSTER
-84 E28 "527"
- nissan bluebird 2.0slx (virhe ostos
)
-84 E30 318
-84 E28 520
Comment
Comment