searchia koitin mut ei löytyny selvää vaustausta. verrataanko 320i jos turbottaa niin mihin? eli absit pitää olla vaiko eikö? joku selvä vastaus tähän kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 turbotus 88-90
Collapse
X
-
aina vaa turboja
Originally posted by jmp2002en suinkaan pitää olla vain yleistieto kunnos
Comment
-
-
Originally posted by salomonharmi vaa ku suomen laki onse mikä on ois joskus kyllä kuva nähä jotain hieman erikoisempaa bimmerin pellin alla ku joku ahdettu kuutonen. p.s suomen olosuhteissa vois olla iha tyytyväinen siihen mikäli oman koslan pellin alta löytyy ees lievästi piristetty M50b25. eiköhän silläki kerkee vai miten on?? p.s mikäli oikeen oon maantie rajoitukset tulkinnu nih ne ovat yleensä 80 100 120 eikä 300km/h. :vehkeet levällään...
Comment
-
-
Minä ainakin turbotan auton(tulevaisuudessa, ehkä) ihan sen takia että haluan oppia tekniikkaa ja miten asiat toimiii. Osasyy on myös se että Bemarit on hyviä autoja , ja rakennusalustoja. Moni asia tehty "oikein". Varsinkin fiilis.
Nojoo. Vähän meni aiheen vierestä
Tosissaan joku saisi kirjoittaa FAQ:n noista E30:ien ja muittenkin Bemarien muutoksista mitä tarvitsee tehdä eri mallien välillä.
Eikös heinäkuun 1987 rekisteröidyt autot vaadi viellä katalysaattorin turbottaessa vaikka auto olisi vähäpäästöinen?E30 -90 320i
Comment
-
-
320is on AKE:n mukaan tehokkain normaali E30, M3 on erikseen.
320is erot 325:seen paksumpi takavakaaja ja lukkoperä. Lisävarusteena (mtech sarjan mukana tulee myös tuo 14,5mm takavakaaja) noi on tokisaanut normi-e30:iinkin.
Näinollen max. tehoksi tulee 192 x 1,20 => 230hp ja tilavuudeksi 2,7 x 1,25 => 3,375l.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku320is on AKE:n mukaan tehokkain normaali E30, M3 on erikseen.
320is erot 325:seen paksumpi takavakaaja ja lukkoperä. Lisävarusteena (mtech sarjan mukana tulee myös tuo 14,5mm takavakaaja) noi on tokisaanut normi-e30:iinkin.
Näinollen max. tehoksi tulee 192 x 1,20 => 230hp ja tilavuudeksi 2,7 x 1,25 => 3,375l.Impreza WRX STI Vers.IV -99
ex: e36 325i cabrio -94
ex: e34 520i -88
ex: e30 316 -86
ex: e34 M5 -89
ex: e36 325i -91
ex: e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by mizterjos max koneen tilavuus on tuon verran niin miten on saatu katsastettua nämät e30 "335":set?Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Minulle ainakin sanoi katsastusmies tuossa taannoin, että jos auto on käyttöönotettu ennen joulukuuta -88, ei auton tarvitsisi olla vähäpäästöinen. Niinpä sain omasta e30 Touringista (jonka olen jo myynyt), vähäpäästöisyyden pois, kun se oli ensirekisteröity syyskuussa -88. Luulenpa kuitenkin, että -90 e30:ssä täytyy katti olla jokatapauksessa, jos rek. otteessa lukee, että "vähäpäästöinen", ja niinhän siinä taitaa lukea.
Antti
Comment
-
-
Originally posted by DoZ View PostMinulle ainakin sanoi katsastusmies tuossa taannoin, että jos auto on käyttöönotettu ennen joulukuuta -88, ei auton tarvitsisi olla vähäpäästöinen. Niinpä sain omasta e30 Touringista (jonka olen jo myynyt), vähäpäästöisyyden pois, kun se oli ensirekisteröity syyskuussa -88. Luulenpa kuitenkin, että -90 e30:ssä täytyy katti olla jokatapauksessa, jos rek. otteessa lukee, että "vähäpäästöinen", ja niinhän siinä taitaa lukea.
Antti
Kuinkas onko mitään esteitä sitten sulloa sinne m50 moottoria, jos auto
olisi vähäpäästöinen ?? :thinkLast edited by Mikso; 28-11-2006, 15:41.
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View PostKyllähän sen vähäpäästöisenkin saa turbotettua,mutta vaatii vtt:n pakokaasulaput = pirun kallista. Onhan noita ei vähäpäästöisiä tarjolla pilvin pimein.
eli tuossa olis ainoa ongelma nuo päästöt jos on vähäpäästöinen.Impreza WRX STI Vers.IV -99
ex: e36 325i cabrio -94
ex: e34 520i -88
ex: e30 316 -86
ex: e34 M5 -89
ex: e36 325i -91
ex: e36 320i -92
Comment
-
Comment